Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж74524/2018/1<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету.- Умань Zbìrnik naukovih pracʹ Umansʹkogo deržavnogo pedagogìčnogo unìversitetu ìmenì Pavla Tičini- Титул.
- Зміст.
- Ачкан В., Годованюк Т. Мотиваційно-ціннісний компонент готовності майбутніх учителів математики до інноваційної педагогічної діяльності. - C. 7-17.
- Бобошко В. Взаємодія сім’ї, школи і громади як основа місцевої стратегії розвитку освіти. - C. 18-26.
- Боярська-Хоменко А. Реалізація Україною програм ЮНЕСКО щодо освіти дорослих. - C. 27-36.
- Браславська О. Активізація професійного самовизначення учнів у закладах загальної середньої освіти. - C. 37-45.
- Бянь Л. Принципи формування культури мовлення студентів з КНР у процесі професійної підготовки. - C. 46-53.
- Галецький С., Галецька Т. Дистанційне навчання як елемент інформаційно-комунікаційних технологій в освіті. - C. 54-62.
- Горбатюк Н. Народність як принцип виховання в педагогічній спадщині Я. Чепіги. - C. 63-71.
- Дудик М. Використання програмного пакету Ansys в навчальному процесі з теоретичної фізики. - C. 72-80.
- Ивлева Н. Перспективы и возможности внедрения в образование дуальной системы обучения. - C. 81-89.
- Іщенко Л. Розвиток дослідницьких здібностей дітей дошкільного віку. - C. 90-98.
- Карасєвич С., Карасєвич М. Проблеми підготовки майбутніх учителів фізичної культури у психолого-педагогічній літературі. - C. 99-108.
- Карбаева Ш., Бейкитова А. Место и роль исследовательской деятельности как компонента в структуре географического образования. - C. 109-117.
- Коломієць Н. Дидактичні засади ефективного застосування інтерактивних методів у навчанні молодших школярів. - C. 118-129.
- Комар О., Комар О. Теорія і практика застосування інноваційних інтерактивних технологій навчання в руслі концепції розвитку педагогічної освіти. - C. 130-139.
- Кравченко О. Національно-патріотичний табір для студентської молоді "Дія" – інноваційна форма виховання в умовах закладу вищої освіти. - C. 140-150.
- Лаухіна І., Побережник О., Філіппович Т. Загальні методичні підходи до реалізації освітнього аспекту знань про релігії та їхнього виховного потенціалу у сучасних школах Франції. - C. 151-159.
- Лимарєва Ю., Кекін М. Відображення історичного досвіду формування навичок свідомого навчання у сучасному викладанні фізики. - C. 160-169.
- Лісова Н. Феномен механізмів державно-громадського управління розвитком загальної середньої освіти. - C. 170-182.
- Магрламова К. Основні аспекти професійної підготовки майбутніх лікарів. - C. 183-189.
- Миколайко В., Миколайко І. Принцип історизму та його шляхи реалізації в шкільному курсі біології. - C. 190-198.
- Миронюк Т. Формування здоров’язбережувальної компетентності майбутніх учителів біології. - C. 199-206.
- Осадча К. Сучасні моделі підготовки педагогів до здійснення тьюторської діяльності. - C. 207-214.
- Осадчук Н. Змістовні компоненти акмеологічної моделі культурологічної підготовки майбутніх офіцерів. - C. 215-224.
- Резніченко І. Формування професійної компетенції студентів педагогічних університетів як організаторів дитячого відпочинку в умовах табірного літа. - C. 225-232.
- Розман І. Початки формування української наукової педагогічної біографістики (остання третина ХІХ – початок ХХ ст.). - C. 233-243.
- Рябчикова К. Розвиток міжкультурної компетентності під час навчальних практик студентів спеціальності дизайн моди. - C. 244-251.
- Цибульська В. Неспеціальна фізкультурна освіта: сучасний вимір. - C. 252-259.
| 2018 | | Вип. 1
|
|
|
|