Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж74524/2017/2(2)<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету
.- Умань
Zbìrnik naukovih pracʹ Umansʹkogo deržavnogo pedagogìčnogo unìversitetu ìmenì Pavla Tičini

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Андрощук Л. Етапи становлення хореографічно-педагогічної освітив Полтавському національному педагогічному університетіімені В. Г. Короленка. - C. 7-15.
  4. Бойченко В. Педагогічне мислення майбутніх учителів у контексті компетентнісного підходу. - C. 16-24.
  5. Гусак В., Танадай В. Специфіка відображення феномена "виконавської майстерності гітариста" в історії музично-педагогічної та музикознавчої думки. - C. 25-32.
  6. Жданюк А. Модель формування готовності майбутніх юристів до запобігання конфліктам у професійній діяльності. - C. 33-40.
  7. Кірдан О. Трансформація традиційної моделі управління вищими навчальними закладами: проблеми, пошуки, рішення. - C. 41-50.
  8. Клімчук В. Концепція соціального виховання дітей у позашкільній сфері: історико-педагогічний аспект. - C. 51-59.
  9. Коблик В. Особливості виховання в підлітків ціннісного ставлення до праці. - C. 60-70.
  10. Коваленко А. Аналіз педагогічних досягнень видатних представників вітчизняної інструментальної гітарної освіти. - C. 71-80.
  11. Коваль В., Маслюк К. Модернізація змісту мовної освіти у ВНЗ відповідно до компетентнісної парадигми. - C. 81-92.
  12. Комар О. Потенціал навчальної дисципліни "Англійська мова" у контексті глобальної освіти. - C. 93-101.
  13. Кравчук О. Модель реалізації компетентнісного підходу в процесі конструювання змісту профільного навчання як фактор модернізації освітнього середовища. - C. 102-113.
  14. Максимук Л., Левонюк Л. Особенности подготовки студентов-волонтеров для сопровождения международных спортивных соревнований. - C. 114-121.
  15. Олійник Т. Організація самовдосконалення концертно-виконавської майстерності студентів-інструменталістів у процесі фахової підготовки. - C. 122-129.
  16. Осіпчук Г. Виховний потенціал художньої літератури у формуванні особистості майбутнього педагога (на матеріалі творчості Степана Павленка). - C. 130-139.
  17. Пічкур М. Евристичний концепт образотворчої підготовки майбутніх дизайнерів та художників-педагогів у вищих навчальних закладах. - C. 140-149.
  18. Попович А. Практичні аспекти реалізації принципу історизму на заняттях зі стилістики у вищій школі. - C. 150-158.
  19. Приймак С. Морфофункціональне забезпечення спортивно-педагогічної діяльності студентів, які спеціалізуються у боксі. - C. 159-173.
  20. Próchniak A. Personality traits and preferred values of the university students. - C. 174-184.
  21. Романовський С. Проблема якості української освіти, реалії і майбутнє країни. - C. 185-197.
  22. Саблук А. Змістова характеристика понять "професійне зростання" та "професійне становлення" майбутньої медичної сестри. - C. 198-206.
  23. Сергейко С., Тарантей Л. Характеристика отдельных компонентов плановой кадровой политики региона в сфере образования в рамках единой системы работы с педагогическими кадрами. - C. 207-216.
  24. Сідоров В. Дистанційне навчання у системі кроскультурної підготовки майбутніх фахівців галузі туризму. - C. 217-226.
  25. Сова О. Історичний огляд зародження художньої роботи на пленері. - C. 227-235.
  26. Солодчук А. Історична ретроспектива організації соціального виховання в американському суспільстві. - C. 236-244.
  27. Сурина И. Студенческая молодежь современной Польши: штрихи к социальному портрету. - C. 245-256.
  28. Тарантей Л. Формирование национальной идентичности молодежи в процессе социализации в контексте современных представлений. - C. 257-267.
  29. Ткачук Л. Стратегічний менеджмент закладу вищої освіти як запорука його успіху. - C. 268-276.
  30. Ткачук М. Формування гуманістичних ціннісних орієнтацій сучасного українського студентства як особливої категорії молоді. - C. 277-285.
  31. Умрихіна О., Подолян А. Роль піаніста-концертмейстера в педагогічній освіті. - C. 286-294.
  32. Федина-Дармохвал В. Аналіз особливостей становлення вищої освіти в Туреччині. - C. 295-302.
  33. Чекаленко В. Категоріально-понятійний апарат дослідження проблеми дозвіллєвої діяльності студентської молоді. - C. 303-310.
  34. Чжан Ї. Особливості впровадження спецкурсу "Етнокультурні основи професійної діяльності майбутніх учителів музики і хореографії з КНР" у вищих педагогічних навчальних закладах України. - C. 311-318.
  35. Chyrva H., Sovhira S. The hierarchy of such concepts as specialist’s professional competency and personal environmental competency. - C. 319-327.
  36. Школьна М. Підготовка кураторів студентських груп до виховання соціальної зрілості у студентів аграрних коледжів. - C. 328-335.
  37. Штефан Л., Бекетова Ю. Актуалізація ідей та досвіду минулих років щодо діяльності шкільних соціально-педагогічних служб у сучасних умовах. - C. 336-343.
  38. Якименко С., Селятенко О. Передумови розвитку медсестринської освіти в Херсонській губернії наприкінці ХІХ – на початку ХХ ст.. - C. 344-352.
2017
Вип. 2(2)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського