Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж74524/2017/2(1)<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету
.- Умань
Zbìrnik naukovih pracʹ Umansʹkogo deržavnogo pedagogìčnogo unìversitetu ìmenì Pavla Tičini

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Авраменко В. Термінологічна компетентність як компонент мовно-професійної культури фахівців економічного профілю. - C. 7-14.
  4. Агіляр Т. В. Гендерні прояви поведінки дітей у сюжетно-рольовій грі "сім’я". - C. 15-23.
  5. Андрющенко Т. Пріоритетні аспекти модернізації освітнього середовища дошкільного навчального закладу. - C. 24-33.
  6. Балдинюк О. Актуальні проблеми соціального захисту дітей з особливими потребами: документознавчий аспект. - C. 34-40.
  7. Белохвостова С., Голикова Г. Семья и школа, учитель и учащиеся: грани образовательной среды. - C. 41-48.
  8. Блажевич В. Формування виконавських прийомів та умінь гітаристів у процесі навчання грі на електрогітарі: історіографічний аспект проблеми. - C. 49-56.
  9. Бойван О. Формування гуманно-ціннісних орієнтацій у студентів технічних спеціальностей у процесі вивчення іноземної мови у форматі англомовних клубів (English-speaking clubs). - C. 57-65.
  10. Бойко О., Гребінь Л., Левченко Н. Технології соціально-педагогічної роботи з військовослужбовцями та їх сім’ями. - C. 66-73.
  11. Бойко Ю. Обґрунтування моделі формування аксіологічних установок до здорового способу життя у студентів вищих навчальних закладів. - C. 74-83.
  12. Boichevska I., Veremiuk L. The development of the students’ communicative competence in the process of the foreign language profession oriented study. - C. 84-91.
  13. Бондарук Я. Екстенсивне читання: застарілий метод чи сучасна модель вивчення англійської мови у вищій школі?. - C. 92-99.
  14. Віщенко О. Творчість як фактор формування професійної компетентності майбутніх модельєрів-перукарів. - C. 100-107.
  15. Гагарін М. Потенціал виховної системи школи щодо формування міжособистісних гуманних стосунків. - C. 108-115.
  16. Гончар І. Діагностичний метод у соціально-виховній роботі: практичний аспект. - C. 116-123.
  17. Горбатюк Н. Розвиток ідеї національного виховання на принципі народності (1905–1920 рр.). - C. 124-131.
  18. Грітченко А., Пензай С. Фізична рекреація педагогічних працівників ВНЗ засобами настільного тенісу. - C. 132-140.
  19. Дьяченко О. Формирование профессиональных компетенций у студентов в процессе прохождения социально-педагогической практики. - C. 141-148.
  20. Єланцева І. До витоків становлення соціально-педагогічних служб для дітей в Україні. - C. 149-156.
  21. Заїка О. Позааудиторний веб-квест з вищої геометрії. - C. 157-164.
  22. Зузяк Т. Вплив західноєвропейських діячів освіти на підготовку вчительських кадрів Східного Поділля (кінець XVIII – початок XX ст.). - C. 165-175.
  23. Іщенко Л. Педагогічна система розвитку творчих здібностей дітей старшого дошкільного віку. - C. 176-184.
  24. Катц Е., Продан О., Фунтікова Н. Особливості навчання технічних прийомів баскетболу учнів початкових класів. - C. 185-191.
  25. Кліпа Ю. Особливості застосування технологій з професійної підготовки майбутніх економістів. - C. 192-199.
  26. Коберник О. Виховання в учнів життєвої активності в процесі позаурочної проектної діяльності. - C. 200-210.
  27. Коліжук Г. Модель розвитку професійної компетентності вчителя початкової школи у системі післядипломної освіти. - C. 211-218.
  28. Кузь В. Філософія освіти – філософія педагогіки партнерства. - C. 219-226.
  29. Левченко Н. Підготовка керівників дитячого руху в Україні: до історії питання. - C. 227-236.
  30. Мажец Б. Вплив шкільної ради на індивідуальну концепцію діяльності дошкільних закладів Польщі. - C. 237-246.
  31. Матвійчук-Юдіна О. Індустріальна модель як основа формування професійних компетентностей фахівців з кібербезпеки. - C. 247-254.
  32. Матюх Ж. Методика розвитку ІК-компетентності вихователя в аспекті використання мультимедійних технологій у навчально-виховній роботі з інклюзивною дошкільною групою. - C. 255-264.
  33. Мойсеєнко Р. Особливості особистісно орієнтованого підходу у системі університетської освіти. - C. 265-274.
  34. Носенко Ю. Зарубіжний досвід використання хмарних технологій в інклюзивній освіті. - C. 275-285.
  35. Ночовка О., Карпенко О., Хмельова М. Часопросторова природа музики у світлі музичної герменевтики (на прикладі музично-теоретичних систем Б. Асаф’єва, Г. Нейгауза, Ю. Холопова). - C. 286-296.
2017
Вип. 2(1)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського