Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж74524/2017/1<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету
.- Умань
Zbìrnik naukovih pracʹ Umansʹkogo deržavnogo pedagogìčnogo unìversitetu ìmenì Pavla Tičini

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Агалець І. Професійна діяльність майбутнього освітянина: позиція особистості й мотиваційна її спрямованість. - C. 8-15.
  4. Баличева Н. Змістова характеристика ключових понять здорового способу життя. - C. 16-23.
  5. Барбінова А. Форми і методи виховання сімейних цінностей у технології педагогічного проектування. - C. 24-32.
  6. Бобилєв Д. Модернізація цілей і змісту методичної системи навчання функціонального аналізу з пріоритетом професійної спрямованості та фундаментальності. - C. 33-41.
  7. Валенкевич О. Вплив чеських музеїв на освітній процес (з практики роботи "Фортеці пізнання" у місті Оломоуць). - C. 42-50.
  8. Вишнівська Н. Історико-педагогічні аспекти проблеми виховання милосердя в молодого покоління. - C. 51-58.
  9. Войтовська А. Проблеми навчання і виховання студентів з інвалідністю. - C. 59-67.
  10. Воронова Є. Самостійна робота студентів за проектною методикою. - C. 68-75.
  11. Гаращенко Л. Сучасні підходи до організації фізкультурно-оздоровчої роботи з дітьми дошкільного віку. - C. 76-84.
  12. Гаргін В. Психолого-педагогічні основи підготовки майбутнього викладача загальнотехнічних дисциплін. - C. 85-92.
  13. Горохова Г. Особливості професійної самореалізації особистості в системі вищої професійної освіти. - C. 93-107.
  14. Дяченко А. Сучасні тенденції розвитку практичних занять з дисципліни "Матеріалознавство швейного виробництва". - C. 108-119.
  15. Завальнюк А. Навчально-виховний процес у конфесійних християнських школах в епоху націонал-соціалістичної диктатури у Німеччині. - C. 120-128.
  16. Задорожна О. Структура світоглядних переконань у студентів засобами природоохоронної діяльності. - C. 129-137.
  17. Zakharchuk N. Ukrainian and canadian academic cultures: differences and commonalities. - C. 138-147.
  18. Канішевська Л., Резник Р. Формування здорового способу життя майбутніх педагогів: історико-педагогічні аспекти. - C. 148-155.
  19. Кир’ян Т. Роль державних органів та органів управління ВНЗ у реформуванні освітнього процесу в вищій медичній школі України в кінці ХХ і на початку ХХІ століття. - C. 156-165.
  20. Ковальчук Ю. Проектування навчальної діяльності старшокласників в умовах особистісно-орієнтованого навчання. - C. 166-173.
  21. Коломієць Ю. Дидактичні особливості використання мультимедійних засобів контролю знань з фізики у технологічній освіті. - C. 174-183.
  22. Коновалова К. Модель формування професійної культури майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів у процесі фахової підготовки. - C. 184-191.
  23. Коробань О. Тенденції розвитку професійної освіти України в умовах євроінтеграції. - C. 192-199.
  24. Коробейнікова Т. Організація самостійної роботи майбутніх перекладачів. - C. 200-206.
  25. Косяк І. Роль дисципліни "Робота в матеріалі" у фаховій підготовці майбутніх педагогів професійного навчання за спеціалізацією дизайн одягу. - C. 207-214.
  26. Кравченко О. Методичні рекомендації щодо моделювання стратегічного розвитку університету. - C. 215-223.
  27. Kravchenko T. Professional activity of technology engineers in terms of innovative development in food industry. - C. 224-231.
  28. Кравчук О., Гузиніна Т., Гутнік О. Вплив іншомовної підготовки на особистісний розвиток та професійне становлення курсантів вищих військових навчальних закладів. - C. 232-239.
  29. Левицька І. Упровадження стратегій розуміння в навчально-виховний процес майбутніх учителів музики: теоретичний аспект. - C. 240-247.
  30. Лихолат О. Управління процесом вирішення творчих завдань в професійній освіті. - C. 248-255.
  31. Лозан Т. Реалізація принципів, відбір методів і прийомів навчання як умови ефективного формування усного українського мовлення російськомовних першокласників. - C. 256-265.
  32. Люй Ц. Методика формування концертно-виконавської компетентності іноземних студентів магістратури у процесі фахової (фортепіанної) підготовки. - C. 266-273.
  33. Ляшенко Р. Активність та діяльність особистості майбутнього викладача-філолога. - C. 274-283.
  34. Невмержицька О. Періодизація розвитку аксіологічних ідей у вітчизняному педагогічному просторі ХІХ – першої третини ХХ ст.. - C. 284-293.
  35. Пагута М. Періодизація розвитку вітчизняної професійної освіти (ХІХ – початок ХХІ ст.). - C. 294-302.
  36. Поліщук О. Оцінювання правової компетентності майбутніх менеджерів у вищих аграрних закладах України. - C. 303-311.
  37. Попова Н. Формування пізнавального інтересу студентів під час вивчення технології виробництва продукції громадського харчування. - C. 312-320.
  38. Почтовюк С., Черненко В. Особливості вибору та використання інформаційних технологій у процесі навчання математичної статистики у майбутніх психологів. - C. 321-329.
  39. Совгіра С. Тенденції взаємовідносин людини, природи та культури в аспекті глобальних трансформаційних процесів. - C. 330-340.
  40. Соловйова О., Шпильовий Ю. Графічні системи автоматизованого проектування в процесі геометрографічної підготовки майбутніх інженерів залізничного транспорту. - C. 341-349.
  41. Стешенко В. Новій українській школі – нове трудове навчання. - C. 350-357.
  42. Титаренко В. Здоров’язбереження – необхідна умова життя людини. - C. 358-365.
  43. Ткачук С. Дидактичні умови організації самостійної роботи майбутніх учителів трудового навчання в умовах реформування вищої школи. - C. 366-374.
  44. Філімонова І. Концептуальні аспекти професійної підготовки майбутніх фахівців-технологів у галузі харчових технологій. - C. 375-382.
  45. Чернявський В. Методичні засади запровадження компетентнісного підходу до організації освітнього процесу в системі ступеневої підготовки морських фахівців. - C. 383-391.
  46. Шевчук Б. Формування системи інформаційної компетентності фахівця інженерно-педагогічного профілю на основі ЕНММ. - C. 392-400.
  47. Юрженко В., Юрженко Л. Техніка та технологія як понятійні системи у сучасному соціокультурному контексті освітнього процесу. - C. 401-410.
  48. Яковлєва В., Статівка В. Соціально-трудова підготовка випускників загальноосвітніх інтернатних закладів: напрямки наукового пошуку. - C. 411-419.
2017
Вип. 1
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського