Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж74524/2016/2<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету
.- Умань
Zbìrnik naukovih pracʹ Umansʹkogo deržavnogo pedagogìčnogo unìversitetu ìmenì Pavla Tičini

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Авраменко В. Культура мовлення учителя як засіб професійно-педагогічної комунікації. - C. 8-14.
  4. Андрущенко Н. Взаємодія дошкільного навчального закладу і сім’ї в аспекті формування у дітей здоров’язбережувальної поведінки. - C. 15-23.
  5. Бойченко М. Розвиток лінгвістично обдарованих школярів у США, Канаді та Великій Британії: організаційно-педагогічний аспект. - C. 24-31.
  6. Бондаренко О. Військово-патріотичне виховання молоді в країнах сталої демократії: завдання та особливості. - C. 32-44.
  7. Вовчаста Н. Формування професійної іншомовної підготовки майбутнього фахівця цивільного захисту на засадах культурологічного підходу. - C. 45-52.
  8. Воровка М. Джерела становлення гендерного підходу в педагогіці. - C. 53-62.
  9. Груба Т. Граматичні вправи як ефективний засіб формування граматичної компетентності учнів профільної школи. - C. 63-70.
  10. Гусак В., Шевченко Р. Компонентна структура музичного мислення фахівців мистецького профілю. - C. 71-80.
  11. Довгань Н. Традиційні методи формування фізичної культури студентської молоді ВНЗ у процесі позааудиторної спортивно-масової роботи. - C. 81-88.
  12. Долженко С. Проблема неуспішності молодших школярів у сучасних психолого-педагогічних дослідженнях. - C. 89-96.
  13. Дружененко Р. Теоретичне обґрунтування поняття "методична система навчання" у парадигмі мовної підготовки майбутнього вчителя української мови та літератури. - C. 97-105.
  14. Загородня А. Останні тенденції підготовки економістів у вищих навчальних закладах України. - C. 106-113.
  15. Ільчишин Я. Ефективність впливу колективу на виховання професійного обов’язку майбутніх працівників Державної служби України з надзвичайних ситуацій. - C. 114-121.
  16. Йовенко Л. Образ героя у творчості М. Стельмаха та його трактування у шкільних підручниках 1960–1990-х років. - C. 122-129.
  17. Каліш В., Собко В. Науково-педагогічна спадщина В. О. Сухомлинського у процесі формування особистості вчителя-словесни. - C. 130-138.
  18. Карасєвич С. Структура готовності майбутніх учителів фізичної культури до фізкультурно-спортивної діяльності у загальноосвітній школі. - C. 139-148.
  19. Коваленко А., Цимбал В. Розвиток професійної гітарної освіти в Україні. - C. 149-156.
  20. Компаній О. Мовленнєвий жанр: лінгвостилістичний аспект. - C. 157-164.
  21. Король А. Художньо-графічна компетентність учнів загальноосвітніх навчальних закладів як педагогічна проблема. - C. 165-174.
  22. Кравченко О. Освітньо-просвітницька діяльність Пролеткульту (1917–1932 рр.). - C. 175-183.
  23. Кремешна Т., Обманець Л. Педагогічні умови формування готовності студентів педагогічних вузів до інструментально-виконавської діяльності. - C. 184-191.
  24. Литвишко О. Формування соціальної компетентності дітей старшого дошкільного віку засобами українських народних казок та мультфільмів: теоретичний аспект. - C. 192-200.
  25. Мельник О., Сюй Ф. Формування виконавської уваги майбутнього вчителя музики у світлі сучасних науково-педагогічних досліджень. - C. 201-208.
  26. Мохірєва Ю. Народне мистецтво як засіб етнокультурної ідентифікації особистості. - C. 209-217.
  27. Мужикова І. Система практичної підготовки майбутніх учителів образотворчого мистецтва у вищому педагогічному навчальному закладі. - C. 218-226.
  28. Небикова Т. Ціннісне ставлення до власного фізичного здоров’я як педагогічна категорія. - C. 227-236.
  29. Недосєкова Н., Тихомирова Т. Лабораторна робота як засіб формування готовності до професійної діяльності майбутнього фахівця харчової галузі. - C. 237-244.
  30. Oлeкcaндрeнкo К. Рeзультaти eкcпeримeнтaльнoгo впрoвaджeння ocнoвниx пoлoжeнь пcиxoлoгo-пeдaгoгiчнoї кoнцeпцiї рoзвитку iншoмoвнoї кoмунiкaтивнoї компетентності. - C. 245-255.
  31. Ольховська А. Проблеми змісту компетентності викладача перекладу. - C. 256-263.
  32. Пацалюк І. Міждисциплінарні витоки категорії естетичного смаку та її роль у мистецько-освітній практиці. - C. 264-271.
  33. Помирча С., Клименко О. Дослідження українських народних пісень у контексті гендерології. - C. 272-279.
  34. Попович А. Основні підходи до вивчення стилістики української мови в навчальних виданнях для вищої школи (ретроспектива і сьогодення). - C. 280-289.
  35. Рогальська-Яблонська І. Педагогіка соціалізації: особливості патріотичного виховання дітей дошкільного віку. - C. 290-297.
  36. Рожі І. Компетентнісний підхід у педагогічній теорії та практиці. - C. 298-306.
  37. Рускуліс Л. Базові складові теоретико-методичної підготовки майбутнього вчителя української мови. - C. 307-315.
  38. Сілютіна І. Специфіка професійної підготовки вчителів англійської мови у Стокгольмському університеті Швеції. - C. 316-323.
  39. Смольницька О. Образ Нана в збірці Віри Вовк "Жіночі маски" як психологічна модель у зіставленні зі світовим контекстом: поєднання натуралізму і неоміфологізму. - C. 324-332.
  40. Хайдарі Н. Організація виховання в елітних школах-пансіонах у Великій Британії. - C. 333-341.
  41. Хохлова О. Принципи обрання діагностичних рівнів сформованості економічної компетентності майбутніх фахівців хімічної промисловості. - C. 342-350.
2016
Вип. 2
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського