Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж74524/2016/1<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету
.- Умань
Zbìrnik naukovih pracʹ Umansʹkogo deržavnogo pedagogìčnogo unìversitetu ìmenì Pavla Tičini

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Бахов І. Ідеологія монолінгвізму і білінгвізму в полікультурній освітній політиці США. - C. 8-17.
  4. Браславська О. Формування цiннicних орієнтацій й мотивації професійної діяльності студентів педагогічних ВНЗ. - C. 18-27.
  5. Вершинська О. Формування навчальної мотивації майбутніх маркетологів у процесі їх професійної підготовки. - C. 28-35.
  6. Вільхова О. Особливості педагогічної діяльності керівників дитячих хореографічних гуртків та самодіяльних колективів у радянській Україні (1945–1991 роки). - C. 36-44.
  7. Гагарін М. Виховна система школи: сутність та структура. - C. 45-52.
  8. Головко М. Внесок професора П. А. Талько-Гринцевича у розвиток теорії та методики навчання фізики в Україні. - C. 53-61.
  9. Грам О. Основні принципи організації електронних засобів навчання майбутніх диспетчерів із забезпечення польотів. - C. 62-69.
  10. Грінченко М. Феномен соціалізації молоді в умовах інформаційного суспільства. - C. 70-79.
  11. Добжанська О. Роль засобів народного мистецтва у професійній підготовці майбутніх музикантів-педагогів. - C. 80-86.
  12. Добровольська А. Формування і розвиток ІТ-компетентностi майбутніх лікарів і провізорів за умов інтеграції дисциплін природничо-наукової підготовки. - C. 87-100.
  13. Голуб І., Дужа-Задорожна М. Аналіз діяльності соціальних фахівців у Німеччині в контексті їх професійної підготовки до роботи зі сім’єю. - C. 101-109.
  14. Журавська К. Формування інформатичної компетентності майбутніх медичних працівників засобами відкритих електронних систем. - C. 110-119.
  15. Івашньова С., Ігнатов О., Долматова Г. Технологія розвитку педагогічного артистизму. - C. 120-128.
  16. Iгнатьєва А. Порiвняльний аналiз освiтнiх систем Великобританiї та України. - C. 129-135.
  17. Іщенко Р. Аналіз сучасного стану викладання фізики в технічних університетах України. - C. 136-142.
  18. Канішевська Л. Феномен "творчий потенціал особистості" у психолого-педагогічних дослідженнях. - C. 143-149.
  19. Киричок І. Професійно-педагогічна підготовка вчителя в спадщині С. Й. Гессена (1887–1950). - C. 150-157.
  20. Коберник О. Проектування в системі педагогічних категорій і понять. - C. 158-166.
  21. Коротун О. Педагогічні особливості впровадження та функціонування e-навчання у вищій школі. - C. 167-174.
  22. Лю Ц. Критерії підготовленості іноземних студентів магістратури до впровадження інноваційних методів у вокальній діяльності. - C. 175-182.
  23. Ляпунова В. Проблема класифікації толерантності в наукових дослідженнях. - C. 183-191.
  24. Макеєва О. Сучасні дослідженння проблеми формування професійної культури майбутніх соціальних працівників у педагогічній теорії. - C. 192-198.
  25. Малишевська І. Розвиток національних систем спеціальної освіти в другій половині XX століття. - C. 199-205.
  26. Маляров О. Використання активних методів навчання у формуванні комунікативної компетентності майбутніх інженерів-педагогів. - C. 206-212.
  27. Маслюк К. Студент як суб’єкт культури особистісного самовизначення. - C. 213-221.
  28. Мелещенко А. Вплив полікультурності регіону на становлення єврейського шкільництва на Волині кінця ХVІІІ – початку ХІХ століття. - C. 222-230.
  29. Мельник О. Наукові підходи до проблеми формування професійної компетентності техніків-технологів виробництва харчової продукції. - C. 231-241.
  30. Нікітюк О., Шевченко Є. Формування соціальної культури інтелектуальної власності в умовах кризового стану педагогічної науки та освіти в Україні. - C. 242-248.
  31. Новаківська Л. Проблеми літературної освіти в методиці словесності середини XIX – початку XX століття. - C. 249-257.
  32. Пащенко М. Використання активних форм та методів викладання педагогічних дисциплін у підготовці майбутніх учителів. - C. 258-266.
  33. Поліщук І. Труднощі формування професійно-комунікативної компетентності майбутніх офіцерів у процесі вивчення гуманітариних дисциплін. - C. 267-277.
  34. Сергейко С. Становление и развитие начального образования Гродненщины. - C. 278-285.
  35. Сє Ф. Поняття "комунікативна компетентність" у сучасному музично-педагогічному дискурсі. - C. 286-292.
  36. Смалько О. Педагогічні умови формування відповідального ставлення до батьківства у студентів класичного університету в позааудиторній виховній роботі. - C. 293-300.
  37. Сухопара І. Підготовка вчителів початкової школи до формування толерантності в молодших школярів у позаурочній діяльності. - C. 301-308.
  38. Тонконог І. Професійно-педагогічна підготовка вчителя на Полтавщині в кінці ХІХ – на початку ХХ ст.. - C. 309-317.
  39. Царик О. Культура мовлення як елемент духовної культури суспільства. - C. 318-327.
  40. Чжан С. Методика формування художньо-виконавської майстерності майбутніх піаністів з КНР. - C. 328-335.
  41. Школьна М. Теоретичні аспекти визначення сутності поняття "соціальна зрілість" у психологічних дослідженнях. - C. 336-343.
  42. Шостак І. Сутність педагогічних умов формування культури здоров’я студентів медичних коледжів у позааудиторній діяльності. - C. 343-354.
  43. Шпичак І. Експериментальне дослідження розвитку особистості дитини в колективі (на прикладі дитячого будинку-лабораторії "Міжнародна солідарність"). - C. 355-363.
  44. Янц Н., Підгорна Н. Самовиховання як засіб профілактики девіантної поведінки підлітків. - C. 364-372.
2016
Вип. 1
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського