Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж74524/2015/2(2)<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету.- Умань Zbìrnik naukovih pracʹ Umansʹkogo deržavnogo pedagogìčnogo unìversitetu ìmenì Pavla Tičini- Титул.
- Зміст.
- Атаманчук П., Атаманчук В. Инновации в научно-методическом обеспечении качества обучения будущего педагога. - C. 9-17.
- Бабчук Л. Особливості викладання медичної хімії студентам медичного коледжу. - C. 18-25.
- Бєлан Г. До проблеми розвитку українського культурно-освітнього руху другої половини ХІХ століття: національний концепт. - C. 26-34.
- Білик О., Єрошенко О. Мистецька підготовка іноземних громадян у Харківській державній академії культури. - C. 35-42.
- Бурдейна Н., Петруньок Т. Впровадження принципів фундаментальності і професійної спрямованості у навчанні фізики майбутніх фахівців будівельної галузі. - C. 43-50.
- Вайло К. Соціально-економічні передумови формування комплексу дидактичних методів у 1941 – 1945 рр.. - C. 51-59.
- Васаженко Н. Практичні аспекти використання інформаційних технологій в процесі підготовки майбутніх фахівців-економістів у вищих навчальних закладах. - C. 60-67.
- Василенко С. Застосування індивідуалізованих методик навчання фізики студентів педагогічних університетів. - C. 68-73.
- Величко С., Неліпович В. Поєднання реального і віртуального експериментів у вивченні фізичних основ рідких кристалів у школі. - C. 74-82.
- Величко С., Слободяник О. Розвиток фізичного практикуму засобами інформаційно-комунікаційних технологій. - C. 83-89.
- Візнюк В. Особистісний компонент у структурі професійної надійності майбутнього керівника навчального закладу. - C. 90-98.
- Гнатюк О. Методика формування предметної компетентності з фізики учнів 7 класу. - C. 99-108.
- Григоренко Т. Роль освітньо-комунікативного середовища ВНЗ у підготовці майбутніх вчителів-філологів. - C. 109-116.
- Грудинін Б. Принципи реалізації педагогічної моделі розвитку дослідницької компетентності старшокласників у процесі навчання фізики. - C. 117-124.
- Гур’євська О. Дидактичні вимоги до розробки навчально-методичного комплексу з фізики в вищому технічному навчальному закладі. - C. 125-134.
- Декарчук М. Реалізація проектно-технологічного підходу до формування навчально-пізнавальних компетенцій учнів з фізики засобами шкільного підручника. - C. 135-144.
- Дяченко-Богун М. Основні характеристики професійної компетентності майбутніх учителів природничих дисциплін щодо реалізації здоров’язбережувальних технологій у закладах освіти. - C. 145-152.
- Заболотний В. Завдання сертифікаційної роботи з фізики ЗНО–2015 з позицій фізичної науки та дидактики фізики. - C. 153-159.
- Ігнатюк Б. Ідентифікація порушника державного кордону в службовій діяльності інспектора прикордонної служби. - C. 160-167.
- Калько І. Теоретико-методологічні аспекти гендерної освіти та виховання підростаючого покоління. - C. 168-175.
- Карнаух Л. Вплив батька на гендерне виховання хлопчиків в українській етнопедагогіці. - C. 176-182.
- Кириленко К. Інноваційне спрямування сучасних методик викладання філософії у вищій школі. - C. 183-191.
- Коломієць І. Лінгвостилістичний аспект дослідження тексту як невід’ємна складова фахової підготовки майбутнього вчителя-філолога. - C. 192-199.
- Корнєва З. Реалізація професійно орієнтованої іншомовної комунікативної компетентності як провідний принцип системи викладання іноземної мови у технічному ВНЗ. - C. 200-209.
- Кремешна Т. Організація рефлексивного середовища у процесі фахової підготовки майбутніх учителів музики. - C. 210-217.
- Кушнір Т. Формування граматичної компетентності під час вивчення складносурядного речення у ЗНЗ. - C. 218-227.
- Латуша Н. Модель формування професійної мобільності майбутніх агрономів. - C. 228-236.
- Левицька-Сосімович І. Організаційно-педагогічні умови підготовки майбутніх учителів технологій до навчання учнів основам аграрного виробництва. - C. 237-244.
- Ляшенко О. Тест загальної навчальної компетентності: новий погляд на стару проблему. - C. 245-251.
- Майданик О. Громадянське виховання майбутнього вчителя: історія і сучасність. - C. 252-259.
- Малишевська І. Сутність поняття "інклюзія" в освітньому просторі України. - C. 260-266.
- Мамчур Є. Соціально-гуманітарні дисципліни як чинник формування профільних ціннісних орієнтацій майбутніх учителів іноземної мови. - C. 267-273.
- Мартинюк М. Теоретичні і методичні засади інтегрування фізичних і астрономічних знань в змісті загальної природничої освіти. - C. 274-282.
- Маслова С. Проблемно-ситуативний підхід до навчання майбутніх виноробів іншомовного писемного діалогічного та усного презентаційного мовлення. - C. 283-292.
- Микитенко В. Формування мовної особистості студентів багатопрофільних коледжів під час вивчення синтаксису. - C. 293-298.
- Мисліцька Н. Знаннієва компонента як основа компетентнісного підходу в методичній підготовці студентів. - C. 299-307.
- Нікітіна А. Характеристика національно-мовної особистості вчителя-словесника. - C. 308-314.
- Осадченко І. Проблема формування вмінь самостійної навчальної діяльності студентів у психолого-педагогічному дискурсі. - C. 315-323.
- Павлишина Н. Формування особистісного компоненту готовності майбутніх соціальних працівників до професійної діяльності у закладах соціального обслуговування людей похилого віку. - C. 324-331.
- Побірченко Н., Березівська Л., Кравченко О., Войтова Л. Просвітницько-педагогічна діяльність громадських організацій кінця ХІХ – початку ХХ століття. - C. 332-341.
- Погромська Г., Махровська Н. Проблемні питання методики викладання дисципліни "інженерія програмного забезпечення" на спеціальності "інформатика". - C. 342-355.
- Подопригора Н. Реалізація методичної системи навчання математичних методів фізики у педагогічних університетах. - C. 356-363.
- Прибора Р. Проект Берлінського університету Бейме-Енгеля. - C. 364-371.
- Садовий М. Деякі проблеми методики навчання мікросвіту. - C. 372-380.
- Сільвейстр А. Використання структурно-логічних схем на заняттях з фізики у майбутніх учителів хімії і біології за допомогою комп’ютерно-орієнтованих технологій навчання. - C. 381-387.
- Стецик С. Дистанційний навчальний курс "оптика" як засіб підвищення ефективності підготовки майбутніх учителів фізики. - C. 388-395.
- Терещук С. Методична система формування предметної компетентності старшокласників з квантової фізики. - C. 396-405.
- Тернюк М., Шандиба О. Організаційне та смислове реформування інженерної освіти. - C. 406-413.
- Ткаченко І. Інтегративний підхід до формування світоглядних компетенцій у майбутнього вчителя астрономії. - C. 414-421.
- Хитрук В. Синергетичний підхід як засіб фундаменталізації фахової підготовки майбутніх учителів природознавства у процесі вивчення фізики і астрономії. - C. 422-434.
- Худзей О. Спеціалізована школа з поглибленим вивченням іноземних мов: суть, завдання, особливості діяльності. - C. 435-443.
- Цзиншен Х. Конфуций – основатель китайской педагогической мысли. - C. 444-451.
- Ченбай І. Патронат як сімейна форма виховання дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування: історико-педагогічний аналіз. - C. 452-461.
- Чирчик С. Професійна підготовка майбутніх дизайнерів інтер’єру як методологічна проблема. - C. 462-469.
- Чорногор Н. Формування моделі комунікативної компетентності менеджера в процесі професійної підготовки. - C. 470-478.
- Шевчук Т. Організація освітньо-культурної діяльності українців Холмщини і Підляшшя в другій Речі Посполитій. - C. 479-486.
- Шут М., Благодаренко Л., Мартинюк М. Авторський підручник (М. І. Шут, М. Т. Мартинюк, Л. Ю. Благодаренко) як інноваційна методична система навчання фізики у 7 класі. - C. 487-493.
- Ягоднікова В. Мотивування педагогів до інноваційної виховної діяльності. - C. 494-501.
- Яцько О. Використання міжпредметних зв’язків у навчанні курсу "Інформатика" для студентів економічних спеціальностей. - C. 502-510.
| 2015 | | Вип. 2(2)
|
|
|
|