Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж74524/2015/1<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету
.- Умань
Zbìrnik naukovih pracʹ Umansʹkogo deržavnogo pedagogìčnogo unìversitetu ìmenì Pavla Tičini

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Абрамчук О. Мовленнєва підготовка студентів ВНЗ як окремий компонент підготовки фахівця. - C. 9-14.
  4. Акульшина Л. Психолого-педагогічні умови формування у студентів мотивації до навчальної діяльності. - C. 15-21.
  5. Артюшин Г. Сучасні вимоги до змісту та результатів освітньої діяльності у вищих військових навчальних закладах України. - C. 22-29.
  6. Бєлова Ю. Проектувальна діяльність як складова професійної діяльності майбутнього інженера. - C. 30-36.
  7. Блудова Ю. Генезис педагогічних ідей формування поняття "естетичний смак" у філософській та психолого-педагогічній літературі. - C. 37-43.
  8. Бойчевська І. Особливості вивчення іноземних мов у немовних вищих навчальних закладах України. - C. 44-50.
  9. Борисенко В., Борисенко Д. Роль функціонального стилю при дидактичному проектуванні практичних навчальних занять. - C. 51-58.
  10. Бурчак Л., Мигун М. Вивчення явища поліплоїдії у рослин під час навчально-польової практики студентів з генетики. - C. 59-65.
  11. Бусленко О. Становлення і розвиток підготовки фахівців дизайнерського профілю у вищих навчальних закладах. - C. 66-71.
  12. Василенко О. Інноваційні технології та методи навчання управлінських кадрів закладів ресторанного господарства. - C. 72-78.
  13. Гагарін М. Морально-етичне виховання майбутніх менеджерів освіти. - C. 79-84.
  14. Голубнича Л. Писемні джерела педагогічної історіографії: питання класифікації. - C. 85-92.
  15. Грищенко Т. Естетичне виховання як необхідна умова універсалізації духовної культури особистості молодшого школяра. - C. 93-99.
  16. Грітченко А., Кириленко К. Формування інноваційних знань, інноваційного способу мислення та інноваційності особистості студента в інноваційно-діяльному середовищі вищого навчального закладу. - C. 100-109.
  17. Дубовик Л., Кострицький В. Формування вмінь з використання методів математичної статистики у майбутніх інженерів-педагогів. - C. 110-116.
  18. Іщенко С. Аксіологічний аспект професійної підготовки майбутніх офіцерів до виховної роботи. - C. 117-123.
  19. Калабська В. Використання фольклорного компоненту при підготовці майбутніх учителів в УДПУ імені Павла Тичини. - C. 124-133.
  20. Карелова Г. Організація і результати експериментально-дослідної роботи з виховання оптимістичного ставлення до життя у старших підлітків у позаурочній діяльності. - C. 134-143.
  21. Клєба А. Формування інформаційно-комунікативної культури майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів. - C. 144-149.
  22. Коберник О. Виховний потенціал студентського самоврядування у формуванні особистості майбутнього педагога. - C. 150-157.
  23. Короленко В. Пошук можливостей підвищення єфективності морального формування дітей в сучасному суспільстві. - C. 158-163.
  24. Косяк І. Формування професійної компетентності майбутніх інженерів-педагогів за профілем технологія виробів легкої промисловості під час виробничої технологічної практики. - C. 164-170.
  25. Куліш Р. Інтерактивні підходи до організації педагогічної практики студентів у вищих навчальних закладах. - C. 171-177.
  26. Курчій О., Яценко К. Історичний аспект розвитку писанкарства у дослідженнях сучасних педагогів. - C. 178-183.
  27. Лисак Г., Вишневецька Л. Організація музично-виховної роботи на заняттях з хорового классу. - C. 184-189.
  28. Лисак Л. Формування цілей навчання майбутніх кулінарів засобами етнокультурних традицій. - C. 190-196.
  29. Лихолат О. Фактори формування виробів дизайну в системі підготовки педагога професійної освіти. - C. 197-203.
  30. Майба О. Професійна майстерність сучасного регента дитячого церковного хору. - C. 204-210.
  31. Малихін А. Теоретичні основи використання дистанційного навчання у методичній підготовці майбутніх вчителів технологій. - C. 211-219.
  32. Малихін В. Дослідження професійної компетентності студентів комп’ютерного профілю в галузі безпеки інформаційних систем. - C. 220-229.
  33. Малишевська І. Право на освіту дітей з особливими освітніми потребами в Законі України "Про дошкільну освіту". - C. 230-237.
  34. Назаренко Т., Браславська О. Методика використання навчально-методичного програмованого засобу для навчання географії в школі. - C. 238-244.
  35. Нищак І. Діалектичний підхід як методологічна основа проектування методичної системи навчання інженерно-графічних дисциплін майбутніх учителів технологій. - C. 245-251.
  36. Онищенко С., Вертипорох Д. Застосування ІКТ при викладанні дисциплін циклу машинознавства під час підготовки майбутніх учителів технологій. - C. 252-257.
  37. Пироженко П. Види оцінювання навчальних досягнень учнів в українській школі. - C. 258-264.
  38. Полішук О. Правова компетентність як основа професійного росту майбутнього менеджера. - C. 265-269.
  39. Полякова С. Вдосконалення процесу навчання в гуртковій роботі при вивченні деяких тем з "Основ кольорознавства". - C. 270-275.
  40. Потієнко В., Лук’янчук Т. Перспективи розвитку технологічної освіти: особливості планування варіативного курсу. - C. 276-282.
  41. Рукасова С. Актуалізація стильового рішення костюму у процесі проектування одягу. - C. 283-288.
  42. Рацул А., Завітренко Д. Психолого-педагогічні основи профорієнтації учнів. - C. 289-297.
  43. Руденко І. Особливості творчої активності молодших підлітків. - C. 298-303.
  44. Семенов А. Теоретичні засади експериментально-дослідної роботи з виховання лідерських якостей у молодших школярів засобами рухливих ігор. - C. 304-310.
  45. Силко Є. Розвиток творчої уяви студентів спеціальності "образотворче мистецтво" педагогічних вузів на заняттях з композиції. - C. 311-316.
  46. Сичікова Я., Ковачов С. Теоретико-методичні аспекти впровадження інноваційних технологій в освітній процес при підготовці учителя технологій. - C. 317-323.
  47. Скварок М. Структурно-функціональна модель професійної підготовки майбутніх інженерів-педагогів до проектування одягу засобами інформаційних технологій. - C. 324-331.
  48. Сльоза Н. Вплив когнітивного підходу на формування самостійних умінь учнів у процесі навчання фізичної географії. - C. 332-339.
  49. Сторонська О. Культурологічний підхід до освіти і виховання в науково-педагогічній спадщині Т. Літта. - C. 340-345.
  50. Тарарак Н. Процес формування "ціннісних орієнтацій" студентів вищих навчальних закладів мистецького профілю України радянського періоду. - C. 346-354.
  51. Тур О. Системний підхід до формування комунікативної компетентності майбутніх фахівців із документознавства та інформаційної діяльності. - C. 355-360.
  52. Ушмарова В., Каданер О. Суб’єктність як методологічний принцип формування готовності вчителів початкової школи до роботи зі здібними учнями. - C. 361-369.
  53. Федоренко Ю. Методичні основи формування пізнавальних умінь учнів 6–8 класів процесі навчання географії. - C. 370-377.
  54. Федосова І. Кадрове забезпечення вищих закладів інженерно-технічної освіти (кінець ХІХ – початок ХХ століття). - C. 378-386.
  55. Хрипун Д. Способи поліпшення навчання учнів у педагогічних переконаннях Василя Дмитровича Сиповського. - C. 387-396.
  56. Цина В. Педагогічні технології індивідуалізації майбутніх учителів та її фіксації в освітньо-професійній діяльності. - C. 397-405.
  57. Чекан О. Інформатичне мікровикладання як метод формування професійної компетентності майбутніх вихователів дітей дошкільного віку засобами комп’ютерних технологій. - C. 406-411.
  58. Шандиба О. Особливості парадигми освітньої системи галузевого підпорядкування для промисловості. - C. 412-418.
  59. Шевченко А. Особливості функціонування дизайн-освіти у світі. - C. 419-424.
  60. Шикиринська О., Войчун О. Діагностика стану сформованості громадянської активності студентів. - C. 425-431.
  61. Юрженко В. Методичне забезпечення реалізації електронних освітніх ресурсів. - C. 432-440.
  62. Ягупець С. Педагогічні підходи до формування проектно-технологічної компетентності майбутнього учителя технологій. - C. 441-447.
  63. Яценко Т. Основні тенденції становлення та розвитку методики навчання літератури в школі радянського періоду (20 – 30 рр. ХХ ст.). - C. 448-456.
2015
Вип. 1
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського