Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж74524/2015/1<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету.- Умань Zbìrnik naukovih pracʹ Umansʹkogo deržavnogo pedagogìčnogo unìversitetu ìmenì Pavla Tičini- Титул.
- Зміст.
- Абрамчук О. Мовленнєва підготовка студентів ВНЗ як окремий компонент підготовки фахівця. - C. 9-14.
- Акульшина Л. Психолого-педагогічні умови формування у студентів мотивації до навчальної діяльності. - C. 15-21.
- Артюшин Г. Сучасні вимоги до змісту та результатів освітньої діяльності у вищих військових навчальних закладах України. - C. 22-29.
- Бєлова Ю. Проектувальна діяльність як складова професійної діяльності майбутнього інженера. - C. 30-36.
- Блудова Ю. Генезис педагогічних ідей формування поняття "естетичний смак" у філософській та психолого-педагогічній літературі. - C. 37-43.
- Бойчевська І. Особливості вивчення іноземних мов у немовних вищих навчальних закладах України. - C. 44-50.
- Борисенко В., Борисенко Д. Роль функціонального стилю при дидактичному проектуванні практичних навчальних занять. - C. 51-58.
- Бурчак Л., Мигун М. Вивчення явища поліплоїдії у рослин під час навчально-польової практики студентів з генетики. - C. 59-65.
- Бусленко О. Становлення і розвиток підготовки фахівців дизайнерського профілю у вищих навчальних закладах. - C. 66-71.
- Василенко О. Інноваційні технології та методи навчання управлінських кадрів закладів ресторанного господарства. - C. 72-78.
- Гагарін М. Морально-етичне виховання майбутніх менеджерів освіти. - C. 79-84.
- Голубнича Л. Писемні джерела педагогічної історіографії: питання класифікації. - C. 85-92.
- Грищенко Т. Естетичне виховання як необхідна умова універсалізації духовної культури особистості молодшого школяра. - C. 93-99.
- Грітченко А., Кириленко К. Формування інноваційних знань, інноваційного способу мислення та інноваційності особистості студента в інноваційно-діяльному середовищі вищого навчального закладу. - C. 100-109.
- Дубовик Л., Кострицький В. Формування вмінь з використання методів математичної статистики у майбутніх інженерів-педагогів. - C. 110-116.
- Іщенко С. Аксіологічний аспект професійної підготовки майбутніх офіцерів до виховної роботи. - C. 117-123.
- Калабська В. Використання фольклорного компоненту при підготовці майбутніх учителів в УДПУ імені Павла Тичини. - C. 124-133.
- Карелова Г. Організація і результати експериментально-дослідної роботи з виховання оптимістичного ставлення до життя у старших підлітків у позаурочній діяльності. - C. 134-143.
- Клєба А. Формування інформаційно-комунікативної культури майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів. - C. 144-149.
- Коберник О. Виховний потенціал студентського самоврядування у формуванні особистості майбутнього педагога. - C. 150-157.
- Короленко В. Пошук можливостей підвищення єфективності морального формування дітей в сучасному суспільстві. - C. 158-163.
- Косяк І. Формування професійної компетентності майбутніх інженерів-педагогів за профілем технологія виробів легкої промисловості під час виробничої технологічної практики. - C. 164-170.
- Куліш Р. Інтерактивні підходи до організації педагогічної практики студентів у вищих навчальних закладах. - C. 171-177.
- Курчій О., Яценко К. Історичний аспект розвитку писанкарства у дослідженнях сучасних педагогів. - C. 178-183.
- Лисак Г., Вишневецька Л. Організація музично-виховної роботи на заняттях з хорового классу. - C. 184-189.
- Лисак Л. Формування цілей навчання майбутніх кулінарів засобами етнокультурних традицій. - C. 190-196.
- Лихолат О. Фактори формування виробів дизайну в системі підготовки педагога професійної освіти. - C. 197-203.
- Майба О. Професійна майстерність сучасного регента дитячого церковного хору. - C. 204-210.
- Малихін А. Теоретичні основи використання дистанційного навчання у методичній підготовці майбутніх вчителів технологій. - C. 211-219.
- Малихін В. Дослідження професійної компетентності студентів комп’ютерного профілю в галузі безпеки інформаційних систем. - C. 220-229.
- Малишевська І. Право на освіту дітей з особливими освітніми потребами в Законі України "Про дошкільну освіту". - C. 230-237.
- Назаренко Т., Браславська О. Методика використання навчально-методичного програмованого засобу для навчання географії в школі. - C. 238-244.
- Нищак І. Діалектичний підхід як методологічна основа проектування методичної системи навчання інженерно-графічних дисциплін майбутніх учителів технологій. - C. 245-251.
- Онищенко С., Вертипорох Д. Застосування ІКТ при викладанні дисциплін циклу машинознавства під час підготовки майбутніх учителів технологій. - C. 252-257.
- Пироженко П. Види оцінювання навчальних досягнень учнів в українській школі. - C. 258-264.
- Полішук О. Правова компетентність як основа професійного росту майбутнього менеджера. - C. 265-269.
- Полякова С. Вдосконалення процесу навчання в гуртковій роботі при вивченні деяких тем з "Основ кольорознавства". - C. 270-275.
- Потієнко В., Лук’янчук Т. Перспективи розвитку технологічної освіти: особливості планування варіативного курсу. - C. 276-282.
- Рукасова С. Актуалізація стильового рішення костюму у процесі проектування одягу. - C. 283-288.
- Рацул А., Завітренко Д. Психолого-педагогічні основи профорієнтації учнів. - C. 289-297.
- Руденко І. Особливості творчої активності молодших підлітків. - C. 298-303.
- Семенов А. Теоретичні засади експериментально-дослідної роботи з виховання лідерських якостей у молодших школярів засобами рухливих ігор. - C. 304-310.
- Силко Є. Розвиток творчої уяви студентів спеціальності "образотворче мистецтво" педагогічних вузів на заняттях з композиції. - C. 311-316.
- Сичікова Я., Ковачов С. Теоретико-методичні аспекти впровадження інноваційних технологій в освітній процес при підготовці учителя технологій. - C. 317-323.
- Скварок М. Структурно-функціональна модель професійної підготовки майбутніх інженерів-педагогів до проектування одягу засобами інформаційних технологій. - C. 324-331.
- Сльоза Н. Вплив когнітивного підходу на формування самостійних умінь учнів у процесі навчання фізичної географії. - C. 332-339.
- Сторонська О. Культурологічний підхід до освіти і виховання в науково-педагогічній спадщині Т. Літта. - C. 340-345.
- Тарарак Н. Процес формування "ціннісних орієнтацій" студентів вищих навчальних закладів мистецького профілю України радянського періоду. - C. 346-354.
- Тур О. Системний підхід до формування комунікативної компетентності майбутніх фахівців із документознавства та інформаційної діяльності. - C. 355-360.
- Ушмарова В., Каданер О. Суб’єктність як методологічний принцип формування готовності вчителів початкової школи до роботи зі здібними учнями. - C. 361-369.
- Федоренко Ю. Методичні основи формування пізнавальних умінь учнів 6–8 класів процесі навчання географії. - C. 370-377.
- Федосова І. Кадрове забезпечення вищих закладів інженерно-технічної освіти (кінець ХІХ – початок ХХ століття). - C. 378-386.
- Хрипун Д. Способи поліпшення навчання учнів у педагогічних переконаннях Василя Дмитровича Сиповського. - C. 387-396.
- Цина В. Педагогічні технології індивідуалізації майбутніх учителів та її фіксації в освітньо-професійній діяльності. - C. 397-405.
- Чекан О. Інформатичне мікровикладання як метод формування професійної компетентності майбутніх вихователів дітей дошкільного віку засобами комп’ютерних технологій. - C. 406-411.
- Шандиба О. Особливості парадигми освітньої системи галузевого підпорядкування для промисловості. - C. 412-418.
- Шевченко А. Особливості функціонування дизайн-освіти у світі. - C. 419-424.
- Шикиринська О., Войчун О. Діагностика стану сформованості громадянської активності студентів. - C. 425-431.
- Юрженко В. Методичне забезпечення реалізації електронних освітніх ресурсів. - C. 432-440.
- Ягупець С. Педагогічні підходи до формування проектно-технологічної компетентності майбутнього учителя технологій. - C. 441-447.
- Яценко Т. Основні тенденції становлення та розвитку методики навчання літератури в школі радянського періоду (20 – 30 рр. ХХ ст.). - C. 448-456.
| 2015 | | Вип. 1
|
|
|
|