Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж74524/2012/4<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету.- Умань Zbìrnik naukovih pracʹ Umansʹkogo deržavnogo pedagogìčnogo unìversitetu ìmenì Pavla Tičini- Титул.
- Зміст.
- Атаманчук П., Ніколаєв О. Компетентнісний підхід у становленні майбутнього вчителя фізики. - C. 9-17.
- Біла О. Застосування інтерактивних методів навчання у професійній підготовці майбутніх фахівців соціономічної сфери до проектної діяльності. - C. 18-23.
- Благодаренко Л., Шут М. Педагогічні програмні засоби навчання фізики в основній школі. - C. 24-32.
- Богданов І., Єфименко Ю. Аналіз перехідних процесів в електричних колах засобами NI MULTISIM. - C. 33-41.
- Бузян О. Підвищення фахової підготовки вчителя фізики на основі фундаментального підходу. - C. 42-50.
- Булавинцева Л. Инвариант методической подготовки учителя биологии. - C. 51-58.
- Валюк В. Методологічні основи системи формування інформаційно-методичної компетентності майбутнього вчителя хімії. - C. 59-65.
- Вовкотруб В., Подопригора Н. Проблема наочності в неперервній фізичній освіті майбутніх вчителів фізики (ергономічний аспект). - C. 66-72.
- Гервас О. Підготовка майбутніх учителів до використання сучасних інформаційних технологій у процесі виготовлення саморобних приладів. - C. 73-80.
- Гнатюк О., Стеценко Н. Педагогічна практика як засіб професійної підготовки майбутніх учителів освітньої галузі "природознавсво". - C. 81-87.
- Грицай Н. Методичні знання та вміння як основа методичної компетентності майбутніх учителів біології. - C. 88-95.
- Грудинін Б. Організація самостійної дослідницької діяльності учнів старших класів на основі мультимедіа-проектів. - C. 96-102.
- Декарчук М. Засоби і прийоми формування продуктивного мислення учнів у процесі вивчення фізики в основній школі. - C. 103-111.
- Доброштан О. Визначення критеріїв ефективності організації самостійної роботи майбутніх судноводіїв у процесі вивчення курсу вищої математики з використанням мережевого навчально-методичного комплексу. - C. 112-124.
- Задорожна О. Ключові поняття у дослідженні проблеми формування екологічної культури студентів педагогічних вищих навчальних закладів. - C. 125-130.
- Задорожна О., Величко С. Моніторинг навчальних досягнень з фізики курсантів вищих авіаційних навчальних закладів. - C. 131-138.
- Запорожець Л., Браславська О. Використання навчально-ігрових технологій в процесі вивчення географії в основній школі. - C. 139-145.
- Зеленська О. Культурологічне виховання курсантів ВНЗ системи МВС України як важливий чинник формування професіонала-гуманіста. - C. 146-153.
- Ільченко В., Гуз К. Підготовка вчителів природничого циклу предметів до втілення в навчальному процесі інноваційних ідей. - C. 154-159.
- Качан В., Гриценко В. Принципи проектування веб-орієнтованих навчально-методичних комплексів. - C. 160-167.
- Кириленко К. Проблема формування єдиної наукової картини світу (історико-культурологічний аспект). - C. 168-176.
- Ковальов С., Величко С. Використання навчального комплекту "спектрометр 01" в лабораторному практикумі з оптики у вищих навчальних закладах. - C. 177-184.
- Кугай М. Екологічна складова шкільної географії. - C. 185-189.
- Кузьменко О. Концептуальні засади розвитку методики навчання оптики в умовах профільного навчання фізики. - C. 190-196.
- Кулик Л., Богатирьов О. Експрес-контроль із загального курсу фізики. - C. 197-203.
- Курило Н. Діагностування структури навчальної мотивації студентів-документознавців. - C. 204-209.
- Лазаренко Д. Концептуальні засади розвитку методики навчання розділу механіки в сучасній загальноосвітній школі. - C. 210-217.
- Люленко С. Організаційно-педагогічні умови підготовки майбутнього вчителя природничих дисциплін до природоохоронної роботи в загальнооосвітній школі. - C. 218-224.
- Ляшенко О. Якість освіти як чинник розвитку української школи. - C. 225-229.
- Макогоненко М. Використання інноваційних технологій навчання в практиці роботи вчителя біології. - C. 230-236 .
- Мендерецький В., Шуліка В., Дмитрук С. Розвиток пізнавального інтересу як психолого-педагогічна проблема. - C. 237-245.
- Мартинюк М. Взаємозв’язок і взаємодія фізичних і астрономічних знань у процесі формування природничо-наукової грамотності молоді. - C. 246-256.
- Моклюк М., Моклюк О., Лиса Г. Розв’язування фізичних задач з використанням табличного процесора Microsoft Office Excel. - C. 257-263.
- Олексін Ю. Розвиток ідеї диференціації навчання школярів у радянській педагогічній науці (80-і рр. ХХ ст.). - C. 264-271.
- Опачко М. Інноваційна діяльність вчителя на уроках фізики. - C. 272-280.
- Пащенко М., Красноштан І. Готовність майбутнього педагога до інноваційної діяльністі. - C. 281-287.
- Садовий М., Подопригора Н., Трифонова Олена Вивчення симетрій майбутніми вчителями фізики. - C. 288-297.
- Сиротюк В. Урок фізики в системі корекційно-розвиткового навчання учнів із затримкою психічного розвитку. - C. 298-305.
- Сиротюк Т. Фізіологічні та фізичні умови постановки співочого голосу. - C. 306-311.
- Сільвейстр А. Взаємозв’язок у вивченні шкільного курсу фізики та фізико-технічних дисциплін у педагогічних ВНЗ. - C. 312-318.
- Совгіра С. Екологічне мислення – вища форма пізнавальної діяльності людини. - C. 319-325.
- Соменко Д., Величко С. Основи створення та використання відео-демонстрацій на уроках фізики. - C. 326-331.
- Сосницька Н., Волошина А. Методичні засади фахової підготовки вчителя фізики на основі інтеграційного підходу. - C. 332-346.
- Стеценко Н., Ткачук Г. Підготовка майбутнього учителя природознавства до використання ікт у навчальному процесі. - C. 347-350.
- Сусь Б., Шут М., Кравченко О. Унаочнення при вивченні фізики за допомогою електронного посібника з електрики. - C. 351-356.
- Терещук С. Науково-методичний аналіз методико-методологічних особливостей вивчення квантової теорії у курсі фізики старшої школи. - C. 357-363.
- Трифонова О. Висвітлення еволюції становлення поняття електрона та квантових ідей в школі. - C. 364-371.
- Фірчук В. Основи проектування методичної підготовки науково-педагогічних працівників у вищому військовому навчальному закладі в умовах післядипломної освіти. - C. 372-378.
- Хитрук В. Становлення і розвиток понять простору і часу як чинник формування змісту природничо-наукової підготовки майбутніх вчителів. - C. 379-387.
- Хоменко Л. Формування професійної компетентності учнів в процесі вивчення техніки і технології сучасного виробництва. - C. 388-394.
- Чумак М., Баштовий В., Цоколенко О. Підвищення педагогічної майстерності вчителів фізики ліцеїв природничо-математичного циклу. - C. 395-404.
- Шевченко І. Використання педагогічних технологій – шлях до розвитку фахової компетентності вчителів природничих дисциплін. - C. 405-410.
- Шишкін Г. Підготовка майбутніх учителів технологій до організації фізико-технічної творчості учнів. - C. 411-418.
- Шулдик В. Вчитель природничого циклу і технологічний підхід в освіті. - C. 419-432.
| 2012 | | Вип. 4
|
|
|
|