Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж74524/2012/4<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету
.- Умань
Zbìrnik naukovih pracʹ Umansʹkogo deržavnogo pedagogìčnogo unìversitetu ìmenì Pavla Tičini

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Атаманчук П., Ніколаєв О. Компетентнісний підхід у становленні майбутнього вчителя фізики. - C. 9-17.
  4. Біла О. Застосування інтерактивних методів навчання у професійній підготовці майбутніх фахівців соціономічної сфери до проектної діяльності. - C. 18-23.
  5. Благодаренко Л., Шут М. Педагогічні програмні засоби навчання фізики в основній школі. - C. 24-32.
  6. Богданов І., Єфименко Ю. Аналіз перехідних процесів в електричних колах засобами NI MULTISIM. - C. 33-41.
  7. Бузян О. Підвищення фахової підготовки вчителя фізики на основі фундаментального підходу. - C. 42-50.
  8. Булавинцева Л. Инвариант методической подготовки учителя биологии. - C. 51-58.
  9. Валюк В. Методологічні основи системи формування інформаційно-методичної компетентності майбутнього вчителя хімії. - C. 59-65.
  10. Вовкотруб В., Подопригора Н. Проблема наочності в неперервній фізичній освіті майбутніх вчителів фізики (ергономічний аспект). - C. 66-72.
  11. Гервас О. Підготовка майбутніх учителів до використання сучасних інформаційних технологій у процесі виготовлення саморобних приладів. - C. 73-80.
  12. Гнатюк О., Стеценко Н. Педагогічна практика як засіб професійної підготовки майбутніх учителів освітньої галузі "природознавсво". - C. 81-87.
  13. Грицай Н. Методичні знання та вміння як основа методичної компетентності майбутніх учителів біології. - C. 88-95.
  14. Грудинін Б. Організація самостійної дослідницької діяльності учнів старших класів на основі мультимедіа-проектів. - C. 96-102.
  15. Декарчук М. Засоби і прийоми формування продуктивного мислення учнів у процесі вивчення фізики в основній школі. - C. 103-111.
  16. Доброштан О. Визначення критеріїв ефективності організації самостійної роботи майбутніх судноводіїв у процесі вивчення курсу вищої математики з використанням мережевого навчально-методичного комплексу. - C. 112-124.
  17. Задорожна О. Ключові поняття у дослідженні проблеми формування екологічної культури студентів педагогічних вищих навчальних закладів. - C. 125-130.
  18. Задорожна О., Величко С. Моніторинг навчальних досягнень з фізики курсантів вищих авіаційних навчальних закладів. - C. 131-138.
  19. Запорожець Л., Браславська О. Використання навчально-ігрових технологій в процесі вивчення географії в основній школі. - C. 139-145.
  20. Зеленська О. Культурологічне виховання курсантів ВНЗ системи МВС України як важливий чинник формування професіонала-гуманіста. - C. 146-153.
  21. Ільченко В., Гуз К. Підготовка вчителів природничого циклу предметів до втілення в навчальному процесі інноваційних ідей. - C. 154-159.
  22. Качан В., Гриценко В. Принципи проектування веб-орієнтованих навчально-методичних комплексів. - C. 160-167.
  23. Кириленко К. Проблема формування єдиної наукової картини світу (історико-культурологічний аспект). - C. 168-176.
  24. Ковальов С., Величко С. Використання навчального комплекту "спектрометр 01" в лабораторному практикумі з оптики у вищих навчальних закладах. - C. 177-184.
  25. Кугай М. Екологічна складова шкільної географії. - C. 185-189.
  26. Кузьменко О. Концептуальні засади розвитку методики навчання оптики в умовах профільного навчання фізики. - C. 190-196.
  27. Кулик Л., Богатирьов О. Експрес-контроль із загального курсу фізики. - C. 197-203.
  28. Курило Н. Діагностування структури навчальної мотивації студентів-документознавців. - C. 204-209.
  29. Лазаренко Д. Концептуальні засади розвитку методики навчання розділу механіки в сучасній загальноосвітній школі. - C. 210-217.
  30. Люленко С. Організаційно-педагогічні умови підготовки майбутнього вчителя природничих дисциплін до природоохоронної роботи в загальнооосвітній школі. - C. 218-224.
  31. Ляшенко О. Якість освіти як чинник розвитку української школи. - C. 225-229.
  32. Макогоненко М. Використання інноваційних технологій навчання в практиці роботи вчителя біології. - C. 230-236 .
  33. Мендерецький В., Шуліка В., Дмитрук С. Розвиток пізнавального інтересу як психолого-педагогічна проблема. - C. 237-245.
  34. Мартинюк М. Взаємозв’язок і взаємодія фізичних і астрономічних знань у процесі формування природничо-наукової грамотності молоді. - C. 246-256.
  35. Моклюк М., Моклюк О., Лиса Г. Розв’язування фізичних задач з використанням табличного процесора Microsoft Office Excel. - C. 257-263.
  36. Олексін Ю. Розвиток ідеї диференціації навчання школярів у радянській педагогічній науці (80-і рр. ХХ ст.). - C. 264-271.
  37. Опачко М. Інноваційна діяльність вчителя на уроках фізики. - C. 272-280.
  38. Пащенко М., Красноштан І. Готовність майбутнього педагога до інноваційної діяльністі. - C. 281-287.
  39. Садовий М., Подопригора Н., Трифонова Олена Вивчення симетрій майбутніми вчителями фізики. - C. 288-297.
  40. Сиротюк В. Урок фізики в системі корекційно-розвиткового навчання учнів із затримкою психічного розвитку. - C. 298-305.
  41. Сиротюк Т. Фізіологічні та фізичні умови постановки співочого голосу. - C. 306-311.
  42. Сільвейстр А. Взаємозв’язок у вивченні шкільного курсу фізики та фізико-технічних дисциплін у педагогічних ВНЗ. - C. 312-318.
  43. Совгіра С. Екологічне мислення – вища форма пізнавальної діяльності людини. - C. 319-325.
  44. Соменко Д., Величко С. Основи створення та використання відео-демонстрацій на уроках фізики. - C. 326-331.
  45. Сосницька Н., Волошина А. Методичні засади фахової підготовки вчителя фізики на основі інтеграційного підходу. - C. 332-346.
  46. Стеценко Н., Ткачук Г. Підготовка майбутнього учителя природознавства до використання ікт у навчальному процесі. - C. 347-350.
  47. Сусь Б., Шут М., Кравченко О. Унаочнення при вивченні фізики за допомогою електронного посібника з електрики. - C. 351-356.
  48. Терещук С. Науково-методичний аналіз методико-методологічних особливостей вивчення квантової теорії у курсі фізики старшої школи. - C. 357-363.
  49. Трифонова О. Висвітлення еволюції становлення поняття електрона та квантових ідей в школі. - C. 364-371.
  50. Фірчук В. Основи проектування методичної підготовки науково-педагогічних працівників у вищому військовому навчальному закладі в умовах післядипломної освіти. - C. 372-378.
  51. Хитрук В. Становлення і розвиток понять простору і часу як чинник формування змісту природничо-наукової підготовки майбутніх вчителів. - C. 379-387.
  52. Хоменко Л. Формування професійної компетентності учнів в процесі вивчення техніки і технології сучасного виробництва. - C. 388-394.
  53. Чумак М., Баштовий В., Цоколенко О. Підвищення педагогічної майстерності вчителів фізики ліцеїв природничо-математичного циклу. - C. 395-404.
  54. Шевченко І. Використання педагогічних технологій – шлях до розвитку фахової компетентності вчителів природничих дисциплін. - C. 405-410.
  55. Шишкін Г. Підготовка майбутніх учителів технологій до організації фізико-технічної творчості учнів. - C. 411-418.
  56. Шулдик В. Вчитель природничого циклу і технологічний підхід в освіті. - C. 419-432.
2012
Вип. 4
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського