Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж74524/2011/2<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету
.- Умань
Zbìrnik naukovih pracʹ Umansʹkogo deržavnogo pedagogìčnogo unìversitetu ìmenì Pavla Tičini

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Артамонова Г. Чтение как важнейшее звено при изучении иностранного язика. - C. 8-18.
  4. Біланич М., Бокотей О. Екологічне виховання під час соціального служіння церкви (дияконії). - C. 19-27.
  5. Вайнтрауб М. Концептуальні підходи щодо розвитку професійного навчання кваліфікованих робітників з металообробки в ПТНЗ. - C. 28-35.
  6. Вієвська М. Використання педагогічних технологій сучасності у фаховій підготовці управлінців. - C. 36-43.
  7. Ворожбіт В. Духовно-моральне виховання молоді у науково-дослідницькій діяльності: досвід і перспективи. - C. 44-51.
  8. Герасимова І. До питання відмінності ґендерного й статеворольового підходів в освіті. - C. 52-57.
  9. Григор’єва Т. Індивідуальні методи підготовки вчителів-філологів до навчання іноземних мов дорослих. - C. 58-65.
  10. Гуріненко І. Характеристика моделі професійної підготовки державних інспекторів пожежної безпеки. - C. 66-74.
  11. Денисова О. Аттестация вуза как оценка профессиональной успешности сотрудников. - C. 45-85.
  12. Єгорова О. Розвиток рефлексивних умінь майбутніх учителів при вивченні гуманітарних предметів. - C. 86-92.
  13. Єрмакова С. Освітній моніторинг в контексті європейского виміру. - C. 93-100 .
  14. Жуков С. Естетична культура, естетичне виховання як складові всебічного розвитку особистості. - C. 101-109.
  15. Іванова О. Розвиток молодших підлітків у позанавчальній пізнавальній діяльності. - C. 110-118.
  16. Іваха Т. Пропедевтика знань з хімії органічних речовин в основній школі. - C. 119-127.
  17. Іващенко О. Сутність поняття психолого-педагогічної компетентності в процесі підготовки фахівців вищих навчальних закладів. - C. 128-134.
  18. Іщенко А., Волкова Н. Методичні особливості застосування інформаційних технологій у навчальній діяльності при вивченні математики у 5–6 класах. - C. 135-142.
  19. Карпич І. Проблеми розвитку дитячого руху в українській педагогічній періодиці (20-ті – початок 30-тих рр. ХХ століття). - C. 143-147.
  20. Качур В. Основні аспекти зміни цінностей сімейного виховання в США на початок XXI ст.. - C. 148-153.
  21. Ковнір О. Політична культура як чинник формування духовного потенціалу курсантів вищих морських навчальних закладів. - C. 154-161.
  22. Козловський Ю. Закономірності розвитку науки як методологічна передумова моделювання наукової діяльності. - C. 162-169.
  23. Коляда Н. Дитячий рух як соціально-педагогічна система (категорійно-понятійний аналіз). - C. 170-177.
  24. Кондрашова Л. Компетентностно-креативный подход к организации обучения в высшей школе. - C. 178-184.
  25. Коробова Л. Система соціального виховання та його особливості в Україні (20-ті рр. ХХ ст.). - C. 185-191.
  26. Кудина Г. Педагогічна та освітня діяльність Миколи Миколайовича Миронова (1901–1998). - C. 192-196.
  27. Лазарєва К. Навчання умінь ставити запитання – важливий чинник успішної пізнавальної діяльності молодших школярів. - C. 197-203.
  28. Локшина О. Європейські концепції професійної підготовки вчителів. - C. 204-210.
  29. Ляшенко Б., Вакалюк Т. Професійна підготовка учителів інформатики за кордоном. - C. 211-217.
  30. Мілько Н. Дидактико-методологічні аспекти організації міжкультурного діалогу у творчості М. Бунакова. - C. 218-223.
  31. Москальова Л. Характеристика сучасних підходів у вихованні майбутніх учителів. - C. 224-232.
  32. Осаульчик О. Система критеріїв оцінки творчого потенціалу студентів вищої школи. - C. 233-239.
  33. Пастирська І. Досвід інтеграції змісту дисциплін природничого циклу (кінець ХХ – початок ХХІ століття). - C. 240-247.
  34. Перфільєва М. Проблема соціалізації дітей з обмеженими можливостями в контексті історичних змін в країнах Європи (Польща). - C. 248-258.
  35. Підвальна Ю. Олексій Андрієвський – викладач російської мови. - C. 259-266.
  36. Полєвікова О. Мовна освіта й мовленнєвий розвиток молодшого школяра на основі слово центризму. - C. 267-273.
  37. Полтавська Н. Педагогічна підтримка – головна умова формування духовних цінностей старшокласників на сучасному етапі. - C. 274-280.
  38. Потапчук Т. Становлення національної ідентичності. - C. 281-287.
  39. Пунгіна О. Вплив революційних подій 1905–1907 років на розвиток мистецької освіти у південному регіоні. - C. 288-295.
  40. Ромащенко В. Головні засади військової політики директорії УНР (1918–1920 рр.). - C. 296-302.
  41. Смирнов В. Засоби новітньої педагогіки: перформативній текст. - C. 303-311.
  42. Смирнова Е. Лингвометодические аспекты формирования и совершенствования умений речевой иноязычной деятельности в вузе при использовании средств ИКТ. - C. 312-320.
  43. Толстих О. Естетичне світосприймання молодших школярів як педагогічна проблема. - C. 321-326.
  44. Фадєєв В. Особливості управління освітніми ресурсами вищого навчального закладу. - C. 327-334.
  45. Хазіна С. Фундаменталізація підготовки майбутніх вчителів фізики, математики, інформатики в рамках наукових гуртків та проблемних груп з комп’ютерного моделювання. - C. 335-345.
  46. Шаповал О. Особливості застосування технології інтерактивного навчання у професійній підготовці спеціалістів пожежної безпеки. - C. 346-352.
  47. Шемуда М. Духовно-моральне виховання студентів в умовах гуманізації вищої освіти України. - C. 353-357.
  48. Ягеніч Л. Сучасні тенденції навчання іноземної мови у вищій школі. - C. 358-364.
2011
Вип. 2
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського