Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж74524/2009/3<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету
.- Умань
Zbìrnik naukovih pracʹ Umansʹkogo deržavnogo pedagogìčnogo unìversitetu ìmenì Pavla Tičini

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Артюшин Г. Характеристика розвивальної моделі системи перепідготовки та підвищення кваліфікації особового складу правоохоронних органів України. - C. 7-14.
  4. Артюшина М. Сутність та особливості інноваційно-зорієнтованого підходу у сучасній вищій освіті. - C. 15-22.
  5. Боровець О. Тренінг формування комунікативної компетентності підлітків. - C. 23-29 .
  6. Велика А. Cитуація успіху як визначальна умова підвищення якості навчання старшокласників гуманітарним дисциплінам. - C. 30-28.
  7. Грошовенко О. Використання інтерактивних технологій в процесі фахової підготовки майбутнього вчителя початкових класів (на матеріалі курсу "людина і світ" з методикою викладання). - C. 29-44.
  8. Гузалова О. Структура творчої діяльності та її організація у закладах вищої технічної освіти. - C. 45-52.
  9. Дженджеро О. Інтерактивні технології колективно-групового навчання на уроках української мови в старшій школі. - C. 53-61.
  10. Дягілєва Л. Психолого-педагогічні аспекти ефективного застосування інтерактивних технологій у процесі навчання майбутніх правоохоронців. - C. 62-68.
  11. Жукова О. Стан сучасних освітніх й інформаційних процесів. - C. 69-76 .
  12. Іщук С. Інтерактивні технології у процесі етичної підготовки майбутніх соціальних працівників. - C. 77-83.
  13. Карпенко Г. Особливості організації позанавчальної роботи з підлітками у середній загальноосвітній школі. - C. 84-88.
  14. Коберник Г. Соціалізація особистості молодшого школяра в умовах інтерактивних технологій навчання. - C. 89-95.
  15. Кравчук О. Розробка уроку з елементами інтерактивних технологій. - C. 96-100.
  16. Ткаченко І., Краснобокий Ю. Застосування інтерактивних технологій як складової у системі фахової підготовки студентів фізико-математичного профілю. - C. 101-108.
  17. Кузнецова Г., Кірдей О. Вивчення лексики із символічним компонентом на позначення назв одягу засобами інтерактивації. - C. 109-116.
  18. Лебедик Л. Інтерактивне модульне навчання як чинник формування педагогічної компетентності майбутнього викладача економіки. - C. 117-123.
  19. Максимова О. Формування успішної особистості шестирічного першокласника (експериментальне дослідження). - C. 124-130 .
  20. Овчарова О. Особливості організації позанавчальної роботи зі студентами у вищому навчальному педагогічному закладі. - C. 131-135.
  21. Пелих М. Вплив інтерактивних технологій навчання на міцність знань школярів. - C. 136-141.
  22. Пихтіна Н. Використання інтерактивних технологій та технологій зворотнього зв’язку у професійній підготовці соціальних педагогів до роботи з дітьми девіантної поведінки. - C. 142-151.
  23. Пожидаєв А. Діагностика сформованості організаторських здібностей у курсантів вищого навчального закладу системи МВС України. - C. 152-158.
  24. Роєнко Л. Використання інтерактивних технологій на уроках рідної мови в початкових класах. - C. 159-165.
  25. Тімець О. Професіоналізм вчителя-географа в контексті його фахової підготовки. - C. 166-172.
  26. Тяллева І. Інтерактивні технології у подготовці вчителів іноземної мови до творчої самореалізації в професійнії діяльності. - C. 173-179.
  27. Федорчук В. Інтерактивні технології та їх використання у навчальному процесі вищої школи. - C. 180-185.
  28. Фоміних Н. Позитивні й негативні сторони застосування інформаційно-комунікаційних технологій у навчально-виховному процесі. - C. 186-190.
  29. Царенко О., Колтко Ю. Технологія підготовки майбутніх учителів до викладання автосправи в середній школі. - C. 191-199.
  30. Чипиленко Н. Імідж-студія як ефективна форма інтерактивного навчання майбутніх фахівців. - C. 200-206.
  31. Шара С. Тренінг у формі дискусії як засіб професійно-педагогічної адаптації молодих викладачів вищих навчальних закладів непедагогічного профілю. - C. 207-213.
  32. Швай Р. Інтеракція "викладач – творчий учень" у світлі сучасних педагогічних тенденцій. - C. 214-221.
  33. Швець Т. Використання інтерактивних методів у процесі громадянської соціалізації старшокласників. - C. 222-229.
2009
Вип. 3
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського