Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж74513/2016/3<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Інноватика у вихованні
: зб. наук. пр..- Рівне

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Сухомлинська О. В. В. О. Сухомлинський про життєві (вітальні) потреби дітей: піклування і захист. - C. 6-15.
  4. Пустовіт Г. П. Педагогіна складова дозвіллєвої діяльності дитини у позашкільних навчальних закладах: соціокультурні виклики. - C. 15-27.
  5. Павелків Р. В. Роль навчання і виховання у формуванні моральної свідомості особистості молодшого школяра. - C. 27-39.
  6. Петренко О. Б. Постнекласична парадигма освіти й виховання: теоретичний аналіз. - C. 40-49.
  7. Потапчук Т. В. Педагогічні умови формування у студентів позитивного ставлення до навчання на заняттях із хорового класу. - C. 49-56.
  8. Budz I. F. Рrospects in gifted education development: worldwide tendencies. - C. 56-64.
  9. Антонець Н. Б. Мікроісторія освіти: Ровенська школа-інтернат № 1 у долі її вихованців (початок 1960-х рр.). - C. 64-74.
  10. Бісовецька Л. А. Роль періодичної преси у формуванні особистості школяра. - C. 74-82.
  11. Бричок С. Б. Психолого-педагогічна діагностика у роботі куратора студентської групи. - C. 82-89.
  12. Ганжа М. В. Вплив мистецтва дизайну на виховання патріотичних почуттів молодших школярів. - C. 90-98.
  13. Гринькова Н. М. До проблеми формування педагогічної компетентності батьків з питань морального виховання молодших школярів в умовах позашкільного навчального закладу.. - C. 98-107.
  14. Гудовсек О. А. Інноваційна технологія диференційованого навчання Світлани Логачевської. - C. 108-114.
  15. Жданович Ю. М. Теоретичні засади організації змістовного дозвілля для дітей переселенців. - C. 114-122.
  16. Петренко С. В. Мультимедійні презентації як інноватика у виховній діяльності. - C. 122-128.
  17. Семенов О. С. Психолого-педагогічні чинники та закономірності формування творчо спрямованої особистості старшого дошкільника у позашкільному навчальному закладі. - C. 129-138.
  18. Сергєєва Н. В. Психолого-педагогічні методи дослідження ціннісно-орієнтованої активності підлітків. - C. 139-146.
  19. Сойчук Р. Л. Особливості організації проектної діяльності у процесі виховання національного самоствердження учнівської молоді. - C. 146-155.
  20. Стельмашук Ж. Г. Педагогічні умови ефективної взаємодії сім’ї і школи у вихованні дисциплінованості учнів. - C. 155-165.
  21. Трохимчук І. М. Дослідницька діяльність як засіб формування екологічної вихованості учнів. - C. 165-173.
  22. Ціпан Т. С. Професійна компетентність сучасного вчителя. - C. 174-181.
  23. Ярмощук О. О., Василюк В. М. Використання мнемотехніки як активного методу навчання на заняттях зі студентами спеціальності "Фізичне виховання". - C. 182-189.
  24. Баліка Л. М. Бібліопедагогіка як наука про вивчення читацьких інтересів. - C. 190-194.
  25. Бірюк Д. О. Інноваційні підходи як стратегія й педагогічна умова реалізації менеджменту у вітчизняних вищих педагогічних освітніх закладах початку ХХІ століття. - C. 195-208.
  26. Брончук О. Л. Роль поетичного слова як засобу стимулювання творчої активності молодших школярів. - C. 208-212.
  27. Булавіна Ю. В. Організація правового виховання учнівської молоді у загальноосвітніх навчальних закладах як педагогічна проблема. - C. 212-219.
  28. Гаврилюк О. С. Морально-естетичне виховання молодших школярів засобами мистецтва. - C. 220-226.
  29. Давидюк І. В. Основні інноваційні напрями підготовки майбутніх вчителів початкових класів до оздоровчо-спортивної роботи. - C. 226-232.
  30. Долженко С. Г. Попередження неуспішності молодших школярів як психолого-педагогічна проблема (50-80-ті роки ХХ ст.). - C. 232-244.
  31. Кашуба А А. Теоретичні аспекти підготовки майбутніх учителів фізичної культури до організації змагальної діяльності зі спортивних ігор. - C. 245-251.
  32. Котлярчук Г. Й. Формування в учнів основної і старшої школи пізнавального інтересу до природи за допомогою ТРВЗ-технології у процесі вивчення української літератури. - C. 251-256.
  33. Максимюк Л. П. До питання професійно-педагогічної культури вчителя. - C. 256-263.
  34. Мар’юсик І. В. Ігрова діяльність як засіб формування еколого-валеологічної культури молодших школярів. - C. 263-270.
  35. Михальчук Ю. Б. Естетичне світосприймання як соціально-педагогічна проблема. - C. 270-274.
  36. Паврозник В. Ю. Естетичне виховання дітей молодшого шкільного віку засобами мистецтва. - C. 275-280.
  37. Пироженко П. В. Гуманізація навчального процесу як складова реформи шкільної освіти в КНР. - C. 280-289.
  38. Пташук О. А. Естетична культура особистості як мета естетичного виховання: теоретичний аналіз. - C. 289-295.
  39. Стрілецька К. А. Казкотерапія як метод формування моральних якостей молодших школярів. - C. 295-302.
  40. Федорук О. М. Професійна підготовка документознавця в інформаційному середовищі як об’єкт педагогічного дослідження. - C. 303-308.
  41. Шелюк Г. В. Специфіка виховного процесу у початкових школах Св. Синоду (на матеріалах журналу "Церковно-приходская школа"). - C. 308-318.
  42. Шидловський А. І. Змістовно-організаційні особливості технології формування професійної компетентності майбутніх учителів фізико-технологічного профілю. - C. 318-325.
  43. Відомості про авторів. - C. 326-327.
2016
Вип. 3
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського