Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж74513/2015/1<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Інноватика у вихованні
: зб. наук. пр..- Рівне

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Передмова. - C. 6.
  4. Бех І. Д. Особистість у контексті орієнтирів розвивального виховання. - C. 7-13.
  5. Пустовіт Г. П. Теоретико-прикладні складові інноваційного розвитку системи позашкільної освіти і виховання. - C. 14-24.
  6. Павелків Р. В. Cтруктура, зміст та детермінанти морального розвитку особистості: ретроспекція та перспективи. - C. 24-38.
  7. Петренко О. Б. Інноватика у вихованні: засадничі положення. - C. 38-48.
  8. Карпенчук С. Г. Мета виховання як соціально-педагогічна стратегія. - C. 48-59.
  9. Кристопчук Т. Є. Особливості формування готовності вчителя до здійснення педагогічної діяльності та виховання учнів у країнах західної Європи. - C. 59-70.
  10. Лісова С. В. Проектування інноваційних педагогічних систем підготовки фахівців у галузі технологічної та професійної освіти. - C. 70-78.
  11. Литвиненко С. А., Кіт Н. В. Підготовка майбутніх учителів початкових класів до естетичного виховання молодших школярів у процесі педагогічної практики: рефлексивний підхід. - C. 78-86.
  12. Баліка Л. М. Екстраполяція досвіду роботи шкільної бібліотеки у процесі розвитку інтересу до читання. - C. 86-93.
  13. Бісовецька Л. А. Українські мультфільми як засіб морального виховання дітей. - C. 93-102.
  14. Бричок С. Б., Павелків О. М. Роль психолого-педагогічної діагностики у проектуванні виховної діяльності педагога. - C. 103-111.
  15. Гринькова Н. М. Формування моральної вихованості молодших школярів: теоретичний та практичний аспекти. - C. 111-119.
  16. Дупак Н. В. Інноваційна діяльність як складова професійної компетентності майбутнього вчителя. - C. 119-127.
  17. Кособуцька Г. П. Організаційно-педагогічні умови національно-патріотичного виховання підлітків у позакласній роботі. - C. 127-138.
  18. Сергєєва Н. В. Соціально-психологічний аналіз проблеми ціннісно-орієнтованої активності молодших підлітків. - C. 139-147.
  19. Сойчук Р. Л. До проблеми сутності національного самоствердження особистості. - C. 147-157.
  20. Стельмашук Ж. Г. Екстраполяція досвіду виховання дисциплінованості учнів вітчизняних шкіл в умовах роздільного навчання (1943-1954 рр. ) у сучасну систему освіти і виховання. - C. 157-170.
  21. Ціпан Т. С. Сюжетно-рольові ігри як засіб громадянського виховання. - C. 170-181.
  22. Беднарська А. А. Педагогічні ідеї В. О. Сухомлинського щодо естетичного виховання: актуалізація досвіду. - C. 181-186.
  23. Вознюк М. О. Організація превентивного виховання в загальноосвітній школі: управлінський аспект. - C. 186-192.
  24. Єремейчук В. І. Розвиток В. О. Сухомлинським індивідуалізованого підходу до важких дітей. - C. 192-198.
  25. Зінченко А. В. Морально-ціннісні орієнтації як умова формування гуманістичного спілкування молодших школярів. - C. 198-204.
  26. Зубок О. В. Засади розвитку креативних здібностей школярів. - C. 205-212.
  27. Карпович Ю. В. Психолого-педагогічні особливості виховання дисциплінованості учнів молодшого шкільного віку. - C. 212-220.
  28. Кличко А. О. Теоретичні основи виховання національної гідності молодших школярів у позаурочній діяльності. - C. 221-229.
  29. Кондратюк К. С. Проблема національного виховання учнівської молоді у педагогічних дослідженнях класиків української педагогіки. - C. 229-235.
  30. Конончук Д. В. Виховання у молодших школярів ціннісного ставлення до природи в позаурочний час. - C. 235-241.
  31. Корпан І. В. Обґрунтування та змістова характеристика готовності майбутніх вчителів початкової школи до роботи з інтелектуально обдарованими учнями. - C. 241-247.
  32. Марієн Ю. С. Зміст та особливості формування професійної компетентності майбутніх учителів початкових класів у процесі педагогічної практики. - C. 247-253.
  33. Мацько О. В. Виховне середовище як засіб формування культури здоров’я у молодших школярів. - C. 253-259.
  34. Нікитчук А. О. Вікові аспекти громаднського виховання учнів молодшого шкільного віку. - C. 259-265.
  35. Полюхович М. І. Проблема формування національної самосвідомості учнів молодшого шкільного віку в науковому дискурсі. - C. 265-274.
  36. Сінокоп О. В. Формування гуманістичних цінностей у майбутніх вчителів початкових класів. - C. 274-280.
  37. Якимець М. Г. Проблема підготовки майбутніх учителів початкових класів до організації художньої творчості учнів. - C. 281-286.
  38. Відомості про авторів. - C. 287-288.
2015
Вип. 1
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського