Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж74469/2016/1<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Софія : гуманіт.-реліг. вісн..- Київ Sofiya. Gumanitarno-religiezbavchiy visnik- Титул.
- Зміст.
- Бехешти Монфаред Л. С. Антропологические идеи в Коране. - C. 5-9.
- Буряк Н. Б. Християнські ідеї в осмисленні Еріха Фромма. - C. 9-11.
- Гурська Л. І. Православ'я в Україні як духовна константа (XVI – XVII ст.). - C. 12-15.
- Ємельяненко Г. Д. Пауль Тілліх: екзистенціаліст чи теолог?. - C. 16-18.
- Левицький В. С. Дискурс про секуляризацію. Симптом завершення модерну?. - C. 18-23.
- Майданевич Л. О. Релігієзнавча експертиза в кримінальному провадженні: особливості проведення. - C. 24-27.
- Мартич Р. В. Ідеї біоетики в сучасному православному дискурсі. - C. 27-31.
- Пасічник О. С. Релігійна символіка в кінофільмі "Шоу Трумана". - C. 31-34.
- Присухін С. І. Принцип спільного блага в соціальному вченні Католицької церкви. - C. 34-37.
- Стрелкова А. Ю. Проблеми Буддійської онтології: порожнеча і неподвійність. - C. 37-41.
- Халіков Р. Х. Контрсекулярність: специфіка нової релігійності. - C. 41-45.
- Чувашова Д. Д. Динаміка жіночих образів в казках середньовічної Європи. - C. 45-48.
- Швед З. В. Типи наукової раціональності в дисциплінарному релігієзнавстві. - C. 49-52.
- Шевченко С. Л. Інтерпретація трансцендентності і самотрансцендентності в екзистенціально-герменевтичній феноменології релігії Мерольда Вестфаля: проблема методу. - C. 53-55.
- Яковець Л. М. Релігійна ідентичність як умова націєствердження в транзитному суспільстві. - C. 56-59.
- Ямчук П. М. Феномен духовної філософії й буття митрополита Василя Липківського у світовому Христоцентричному контексті. - C. 59-64.
- Ісаєнко М. М. Філософсько-українознавче осмислення рецепції голодомору в українській культурі першої половини ХХ століття. - C. 65-68.
- Лактіонова А. В. Різні "лінії" прагматизму в сучасній філософії. - C. 68-72.
- Левченюк Є. В. Глобалізм – антиглобалізм: особливості прояву. - C. 72-76.
- Ліщук-Торчинська Т. П. Наративний поворот в історичній науці: впливи, основний зміст, критика. - C. 76-79.
- Туренко В. Е. Роль та значення промови Діотіми в імпліцитній філософії любові. - C. 79-82.
- Ярмоліцька Н. В. Сучасна наука і освіта: українські реалії та європейський досвід. - C. 82-86.
- Вілков В. Ю. Теоретико-методологічні проблеми політичних досліджень етнонаціональних феноменів: сучасні освітньо-наукові запити (частина перша). - C. 87-91.
- Tkach А. О. The problems of political conflictusa and Brazil-China relations in period of presidency of Obama. - C. 91-94.
- Ткач О. І. Політичні чинники консолідації українського суспільства. - C. 95-97.
- Васильєва І. В. Рецензія на навчальний посібник "Психологія релігії" / О. І. Предко. – К.: ВПЦ Київський університет", 2014. – 479 с.. - C. 98-99.
- Козленко В. М. Рецензія на монографію "Вододіли секуляризації" / О. Білокобильського, В. Левицького, Р. Халікова, І. Козловського, С. Гераськова, В. Гуржи, К. Гуржи, Т. Єрощенка, Д. Каплунова. – Вінниця, ТОВ "Нілан – ЛТД", 2015. – 240 с.. - C. 100.
- Piletsky E. Book review: "Studying religions with the iron curtain closed and opened. The academic study of religion in Eastern Europe" edited by Tomáš Bubík and Henryk Hoffmann. – Brill Academic pub, Leiden-Boston, 2015. – 320 p.. - C. 101-101.
- Наші автори. - C. 102-103.
- Вихідні дані.
| 2016 | | № 1 (5)
|
|
|
|