Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж74419/2019/11<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Advanced education
: зб. наук. пр..- Київ
Advanced Education

    “Current Foreign Languages Teaching Issues in Higher Education”

  1. Title.
  2. Contents.
  3. Soroka I. The ways of researching ESP learners’ needs as seen by teachers of Ukrainian universities. - C. 4-9.
  4. Bogush A., Korolova T., Popova O. Development of the future translators’ professional competency in bilateral interpreting: modern methods. - C. 10-21.
  5. Мammadov N., Sokolova S., Kholiavko N. Development of students’ foreign language communicative competence in context of internationalisation and informatisation of higher education. - C. 22-29.
  6. Goncharov G. The effect of direct instruction in formulaic sequences on IELTS students’ speaking performance. - C. 30-39.
  7. Isaieva S., Leshchenko M., Sulaieva N. Implementation of Thomas Gordon’s communicative pedagogy in Ukrainian educational realities. - C. 40-45.
  8. Saienko N., Simkova I. The impact of transdisciplinarity on sight translation training in scientific and technical domains. - C. 46-54.
  9. Bahlai O., Machynska N., Matviiv-Lozynska Y., Senkovych O., Voloshyn M. Developing students’ intercultural communicative competence in foreign language classroom. - C. 55-59.
  10. Zabolotna O., Shchudlo S., Medina T., Panchenko I., Kozlov D. Teaching Ukrainian as a non-native language to national minorities in Ukraine: challenges for evidence-based educational policies. - C. 60-67.
  11. Pollard D., Olizko Y. Art and ESP integration in teaching Ukrainian engineers. - C. 68-75.
  12. Hromova N. Students’ perceptions and motivation for learning foreign languages. - C. 76-83.
  13. Zubenko T., Shwedel A. Integrating mobile listening and physical activity to facilitate intentional and incidental vocabulary acquisition. - C. 84-92.
  14. Akilli E., Konoplianyk L., Pryshupa Y. ICT in teaching ESP to future civil engineers at technical university. - C. 93-99.
  15. Busko M., Huk L., Kuzan H., Vilkhovchenko N. Foreigners’ integration and language learning in adult education in Canada: experience for Ukraine. - C. 100-106.
  16. Pomykalo W., Omelchenko O. Linguistics and cultural studies integration into social and political science course. - C. 107-111.
  17. Kuzminska N., Stavytska I., Lukianenko V., Lygina O. Application of CLIL methodology in teaching economic disciplines at university. - C. 112-117.
2019
№ 11 (Spec. Iss.)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського