Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж74417/2021/20<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Музикознавча думка Дніпропетровщини
: зб. наук. пр..- Дніпро
Musicological thought of Dnipropetrovsk region

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Передмова. - C. 3-4.
  4. Музична культура Дніпропетровщини

  5. Тулянцев А., Швачка А. Творчість Валентина Пучкова-Сорочинського як узагальнення досвіду хормейстера-менеджера. - C. 5-16.
  6. Кривуля О. Встановлення авторства музичного твору ("О. Х. Векслер-Стрижевський – забутий автор музики загубленого фільму") (до 110-річчя фільму "Запорозька Січ"). - C. 17-28.
  7. Теоретичні та історичні проблеми музичного мистецтва

  8. Рябцева І. Силуети жанрово-стильових моделей в музичному тексті "Українських Витинанок" Л.М. Колодуба. - C. 29-42.
  9. Бойко В. Образно-смисловий контекст духовної музичної творчості XX – початку XXI ст.. - C. 43-54.
  10. Ракочі В. Класифікація барокових концертів: термінологічний дискурс. - C. 55-68.
  11. Савченко Г. Утілення темпорально-спатіального конструкту в "Симфонії псалмів" І. Стравінського. - C. 69-78.
  12. Тарасова Н., Черниш Я. Виразна роль алеаторики й сонористики у створенні інтонаційного образу молитовного зітхання (на прикладі творчості І. Алексійчук). - C. 79-93.
  13. Жаркіх Т. Інтерпретація поезії Ш. Бодлера в Mélodie Е. Шабріє "Запрошення до подорожі". - C. 94-105.
  14. Островський Ю. Науково-лекторська діяльність Ігоря Соневицького в УКУ як один із засобів національно-культурного просвітництва. - C. 106-121 .
  15. Возіянова О. Жанр варіацій на межі XVIII – XIX століть: Л. Бетховен і К. М. Вебер. - C. 122-132.
  16. Смірнова І. Принципи ансамблевого письма в Нонеті ор. 31 та Октеті ор. 32 Л. Шпора. - C. 133-142.
  17. Калашник М. Музичний тезаурус: специфіка та форми існування. - C. 143-153.
  18. Музичне виконавство і педагогіка

  19. Генкін А. Музично-історичні детермінанти піанізму. - C. 154-164.
  20. Степанова А. Українське саксофонне виконавське мистецтво: питання українсько-європейських зв’язків. - C. 165-178.
  21. Хмилюк Т. "Урочиста меса" Олега Польового: композиторський задум та його інтерпретація. - C. 179-188.
  22. Бадалов О. Життєтворчість військових диригентів у контексті формування музичного простору Чернігівщини. - C. 189-200.
  23. Горбаль Я. Камерно-інструментальна музика французьких композиторів першої половини ХХ століття. - C. 201-211 .
  24. Золотарьова Н. Ремінісцентно-фантазійна концепція "спогадів" Ф. Ліста про оперу "Norma" В. Белліні. - C. 212-224.
  25. Ян То Перша велика китайська фортепіанна соната та її історико-художнє значення. - C. 225-240.
  26. Купіна Д., Сізих Є. Симфонія "Asyla" Т. Адеса в контексті розвитку сучасної британської музики. - C. 241-251.
  27. Чжан Сіцюй Дикція як артикуляційний прийом виконавської майстерності співака у сичжоуській музичній драмі. - C. 252-261.
  28. Пер'ян В. Виконавська майстерність професійних хорових колективів Чернівецької області. - C. 262-274.
  29. Цзян Чжаоюй Художній світ китайського національного мюзиклу "Тан сяньцзу". - C. 275-286.
  30. Петришина Т. Хоровий концерт доби класицизму: питання сольного вокального виконавства. - C. 287-298.
2021
Вип. 20 (1)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського