Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж74382:Пед. н./2022/3<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Наукові записки Бердянського державного педагогічного університету
.- Бердянськ. Сер., Педагогічні науки

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Загальна педагогіка та історія педагогіки

  4. Ілішова О. Психолого-педагогічні умови формування усвідомленого батьківства молоді. - C. 11-18.
  5. Мороз-Рекотова Л. Вирішення управлінської задачі як ефективна форма "Open Paper Exam". - C. 19-31.
  6. Остенда А. Програми академічної мобільності як механізм реалізації процесу інтернаціоналізації вищої освіти Польщі. - C. 32-48.
  7. Пасько О., Бондаренко Н. Навчальне проєктування: принципи, задачі, моделі. - C. 49-59.
  8. Пеліова Я., Несторенко Т., Самойленко О., Матвійчук-Юдіна О. Світові тенденції розвитку освітніх систем. - C. 60-69.
  9. Соціальна робота та корекційна освіта

  10. Литв'яков М. Основні напрями корекції емоційно-вольової сфери дітей з порушеннями опорно-рухового апарату засобами плавання. - C. 70-79.
  11. Мицик Г., Гусак А., Черепанова А. Формування у здобувачів спеціальності 016 Спеціальна освіта практичних навичок організації корекційнорозвиткової роботи під час дистанційного навчання. - C. 80-91.
  12. Мицик Г., Попова А., Богданова М. Використання гейміфікації в системі соціальнопсихологічної адаптації підлітків-вимушених переселенців. - C. 92-103.
  13. Петровська К., Тургенєва А. Особливості розвитку медіаторської компетентності майбутнього фахівця в галузі соціальної роботи. - C. 104-111.
  14. Серпутько Г. Порівняльний аналіз сучасних підручників, виданих в Україні, для здобувачів освіти молодшого, середнього та старшого шкільного віку із порушеннями зору. - C. 112-121.
  15. Солдатова А., Ревуцька О., Малуєва Т. Попередження порушень писемного мовлення у дітей дошкільного віку із затримкою психічного розвитку. - C. 122-136.
  16. Дошкільна та початкова освіта

  17. Козинець О., Градусова М. Писанкарство як метод розвитку навичок письма та мовлення у дітей молодшого шкільного віку. - C. 137-145.
  18. Омеляненко А. Розвиток емоційних компонентів у міжособистісному спілкуванні дітей дошкільного віку. - C. 146-154.
  19. Середня освіта

  20. Богданова М., Богданова М. Формування ціннісних орієнтацій учнів під час проведення позакласного заходу "#Me Too. Не бійся говорити про насилля!" з іноземної мови (англійська) в 10-11 класах закладів загальної середньої освіти. - C. 155-163.
  21. Бондаренко В. Сутнісна характеристика уявлень про нанотехнології здобувачів загальної середньої освіти. - C. 164-171.
  22. Onyshchenko S. New information technologies in the conditions of distance education. - C. 172-178.
  23. Сергієнко С. Аналіз методів навчання музичному мистецтву в парадигмі конструктивістського підходу. - C. 179-188.
  24. Сергієнко С. Роль уроків музичного мистецтва у розвитку когнітивної сфери учнів. - C. 189-195.
  25. Школа О. Методичні особливості узагальнення знань школярів про фундаментальні фізичні принципи. - C. 196-204.
  26. Ясточкіна І. Перша психологічна допомога дітям та підліткам. - C. 205-214.
  27. Професійна освіта

  28. Акмен В., Сорокіна С., Сорокіна В. Інноваційні впровадження при читанні фахових дисциплін технічного та правового спрямування як необхідність сучасності і прояв творчості викладачів. - C. 215-224.
  29. Алєксєєва Г., Горбатюк Л., Кравченко Н., Чуприна Г., Смоліна І. Застосування методу групової дискусії при викладанні інформатичних дисциплін у закладах професійної освіти. - C. 225-236.
  30. Бардус І., Ковачов С., Богданов І., Сичікова Я. Професійна компетентність фахівця у галузі наноматеріалознавства зі створення інноваційних наноструктур на поверхні напівпровідників. - C. 237-248.
  31. Герасименко Ю. Формування іншомовної лексичної компетенції у майбутніх фахівців. - C. 249-255.
  32. Гончар Г. Мотиваційний фактор як невід'ємна складова під час вибору майбутньої професії у сфері фізичної культури і спорту. - C. 256-266.
  33. Горбатюк І. Особливості проєктного управління в контексті інженерії програмного забезпечення. - C. 267-274.
  34. Гутор Н. Особливості підготовки лікарівстоматологів-хірургів в умовах військового стану. - C. 275-284.
  35. Дерябіна Ю., Кравченко Н. Застосування інтерактивних онлайн-дошок при викладанні математичних дисциплін у закладах вищої освіти. - C. 285-296.
  36. Клєба А., Тупиця А. Підготовка майбутніх учителів початкової освіти до застосування інтерактивних технологій в освітньому процесі. - C. 297-306.
  37. Короваєва Б., Паришкура Ю., Томіч Л. Організаційно-методичні засади у розробці сценарію свята для майбутніх фахівців фітнесу та рекреаціїї. - C. 307-313.
  38. Красножон О. Елементи комп'ютерної підтримки навчання математичної логіки. - C. 314-322.
  39. Кудря О. Інновації у підготовці майбутніх вчителів технологій в умовах дистанційного навчання. - C. 323-331.
  40. Нагай І. Бізнес-комунікацїї з точки зору англійської мови. - C. 332-338.
  41. Панченко О. Граматика англійської мови – тактики поглибленого вивчення у дистанційній формі. - C. 339-347.
  42. Пелипенко М., Ножко І., Лагно Д. Організаційні педагогічні умови формування дослідницької компетентності майбутніх фахівців з пожежної безпеки ЗВО ДСНС України. - C. 348-360.
  43. Петрик К. Педагогічний тандем у процесі підготовки майбутніх учителів початкової школи в умовах змішаного навчання. - C. 361-369.
  44. Расторгуєва І., Єфімова А., Хатунцева С., Кара С. Сучасні реабілітаційні технології у сфері здоров'я. - C. 370-378.
  45. Suima I. The problem of correlation between manual and automatized assessment of machine translation. - C. 379-388.
  46. Шевченко А., Кугай А., Клюцевська А., Гапон А. Генеза CG мистецтва та візуальної стилістики гри. - C. 389-397.
  47. Shkola I., Saliuk B. Enhancing students' speaking skills by using digital storytelling in teaching english language at the university. - C. 398-405.
  48. Шкурко О. Візуалізація комунікативного процесу під час викладання іноземцям української мови. - C. 406-416.
2022
Вип. 3
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського