Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж74382:Пед. н./2021/3<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Наукові записки Бердянського державного педагогічного університету.- Бердянськ. Сер., Педагогічні науки- Титул.
- Зміст.
- Алексеєнко Н., Сошенко С. Використання уроку-екскурсії до бібліотеки для розвитку та збагачення усного і писемного мовлення школярів. - C. 9-16.
- Bezkorovayna L., Litvinova-Holovan O., Pyptiuk P., Babii V. Formation of professional competencies of tourism specialists during implementation of programs for organization of recreational services in the course of production practice. - C. 17-25.
- Бойко В., Гриценко Л., Негай Г., Страшко Л. Особливості формування творчих компетентностей майбутніх фахівців технологій, дизайну і архітектури у візуально насиченому освітньому просторі. - C. 26-35.
- Buhaienko T., Zamrozevych-Shadrina S., Khrenova V., Yudenok V. Formation of individual style of future teachers professional activity: pedagogical situations simulation. - C. 36-45.
- Gerasymenko O. The peculiarities of use role and plot games for the development of communicative competence skills of pupils of primary schools. - C. 46-52.
- Копайгоренко В. Застосування технічних засобів у процесі навчання живопису. - C. 53-59.
- Кравченко Н., Венецький Д. Нормативно-правові аспекти інклюзивної загальної середньої освіти. - C. 60-71.
- Ляшенко І. Професійно-орієнтована мовна підготовка студентів як чинник підвищення конкурентоздатності студентів на ринку праці. - C. 72-81.
- Маркова В., Мефанік М. Функції професійного навчання учнів закладів професійно-технічної освіти. - C. 82-89.
- Мартинюк О. Проєктні інновації в системі STEM-орієнтованого навчання студентів та учнів. - C. 90-97.
- Нестеренко М. Підготовка майбутніх учителів початкової школи до організації дистанційного навчання в умовах сучасного освітнього ландшафту. - C. 98-107.
- Ножко І., Пелипенко М., Лагно Д. Науково-дослідницька робота у процесі формування професійної компетентності майбутніх фахівців з пожежної безпеки ЗВО ДСНС України. - C. 108-114.
- Орлова Н. Реалізація проєктної технології навчання в процесі розробки колекції одягу. - C. 115-121.
- Пасько О. Методика викладання дисципліни "Виготовлення моделей": етнокультурний контекст. - C. 122-131.
- Петрик К. Діяльнісна домінанта практико-орієнтованої підготовки майбутніх учителів початкової школи до організації інтерактивної навчальної взаємодії учнів. - C. 132-141.
- Пилипенко О. STEM-компетентності: сутність та структура. - C. 142-149.
- Полтавська Ю. Традиції та сучасні тенденції професійної підготовки художників декоративно-прикладного мистецтва. - C. 150-156.
- Radzievska O., Loza I. The ways of forming of written skills as form of communication of the english language of students of higher school. - C. 157-164.
- Сєчка С. Особливості використання елементів гри на уроках англійської мови як ефективний прийом викладання матеріалу. - C. 165-171.
- Созонюк О., Савченко Л. Концепт "самостійна робота" в професійній підготовці майбутніх фахівців сфери обслуговування. - C. 172-180.
- Строгонова Т., Стучинська Н. Аналіз розвитку компетентнісного підходу в системі вищої професійної освіти України. - C. 181-189.
- Тименко В. Формування професійної готовності до педагогічної взаємодії з обдарованими футболістами в майбутніх спортивних менеджерів і тренерів. - C. 190-198.
- Титенко Окс. Живопис і композиція як основоположні дисципліни професійної підготовки художників-живописців у закладах вищої професійно-художньої освіти. - C. 199-205.
- Титенко Оп. Композиція як провідна дисципліна в процесі навчання художників-живописців. - C. 206-212.
- Khalabuzar O., Khalabuzar V. The multimedia content and interactive educational activityas the ways of intensification of the distance learning. - C. 213-222.
- Хараджян Н., Закарлюка І., Кулінка Ю. Формування soft skills як основного складника конкурентоспроможного фахівця. - C. 223-233.
- Черемісіна Т. Акмеологічний аспект професійної діяльності майстрів виробничого навчання. - C. 234-240.
- Шишова І. Підготовка майбутніх фахівців до трудового виховання та професійної орієнтації учнів з особливими освітніми потребами. - C. 241-247.
| 2021 | | Вип. 3
|
|
|
|