Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж74382:Пед. н./2021/3<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Наукові записки Бердянського державного педагогічного університету
.- Бердянськ. Сер., Педагогічні науки

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Алексеєнко Н., Сошенко С. Використання уроку-екскурсії до бібліотеки для розвитку та збагачення усного і писемного мовлення школярів. - C. 9-16.
  4. Bezkorovayna L., Litvinova-Holovan O., Pyptiuk P., Babii V. Formation of professional competencies of tourism specialists during implementation of programs for organization of recreational services in the course of production practice. - C. 17-25.
  5. Бойко В., Гриценко Л., Негай Г., Страшко Л. Особливості формування творчих компетентностей майбутніх фахівців технологій, дизайну і архітектури у візуально насиченому освітньому просторі. - C. 26-35.
  6. Buhaienko T., Zamrozevych-Shadrina S., Khrenova V., Yudenok V. Formation of individual style of future teachers professional activity: pedagogical situations simulation. - C. 36-45.
  7. Gerasymenko O. The peculiarities of use role and plot games for the development of communicative competence skills of pupils of primary schools. - C. 46-52.
  8. Копайгоренко В. Застосування технічних засобів у процесі навчання живопису. - C. 53-59.
  9. Кравченко Н., Венецький Д. Нормативно-правові аспекти інклюзивної загальної середньої освіти. - C. 60-71.
  10. Ляшенко І. Професійно-орієнтована мовна підготовка студентів як чинник підвищення конкурентоздатності студентів на ринку праці. - C. 72-81.
  11. Маркова В., Мефанік М. Функції професійного навчання учнів закладів професійно-технічної освіти. - C. 82-89.
  12. Мартинюк О. Проєктні інновації в системі STEM-орієнтованого навчання студентів та учнів. - C. 90-97.
  13. Нестеренко М. Підготовка майбутніх учителів початкової школи до організації дистанційного навчання в умовах сучасного освітнього ландшафту. - C. 98-107.
  14. Ножко І., Пелипенко М., Лагно Д. Науково-дослідницька робота у процесі формування професійної компетентності майбутніх фахівців з пожежної безпеки ЗВО ДСНС України. - C. 108-114.
  15. Орлова Н. Реалізація проєктної технології навчання в процесі розробки колекції одягу. - C. 115-121.
  16. Пасько О. Методика викладання дисципліни "Виготовлення моделей": етнокультурний контекст. - C. 122-131.
  17. Петрик К. Діяльнісна домінанта практико-орієнтованої підготовки майбутніх учителів початкової школи до організації інтерактивної навчальної взаємодії учнів. - C. 132-141.
  18. Пилипенко О. STEM-компетентності: сутність та структура. - C. 142-149.
  19. Полтавська Ю. Традиції та сучасні тенденції професійної підготовки художників декоративно-прикладного мистецтва. - C. 150-156.
  20. Radzievska O., Loza I. The ways of forming of written skills as form of communication of the english language of students of higher school. - C. 157-164.
  21. Сєчка С. Особливості використання елементів гри на уроках англійської мови як ефективний прийом викладання матеріалу. - C. 165-171.
  22. Созонюк О., Савченко Л. Концепт "самостійна робота" в професійній підготовці майбутніх фахівців сфери обслуговування. - C. 172-180.
  23. Строгонова Т., Стучинська Н. Аналіз розвитку компетентнісного підходу в системі вищої професійної освіти України. - C. 181-189.
  24. Тименко В. Формування професійної готовності до педагогічної взаємодії з обдарованими футболістами в майбутніх спортивних менеджерів і тренерів. - C. 190-198.
  25. Титенко Окс. Живопис і композиція як основоположні дисципліни професійної підготовки художників-живописців у закладах вищої професійно-художньої освіти. - C. 199-205.
  26. Титенко Оп. Композиція як провідна дисципліна в процесі навчання художників-живописців. - C. 206-212.
  27. Khalabuzar O., Khalabuzar V. The multimedia content and interactive educational activityas the ways of intensification of the distance learning. - C. 213-222.
  28. Хараджян Н., Закарлюка І., Кулінка Ю. Формування soft skills як основного складника конкурентоспроможного фахівця. - C. 223-233.
  29. Черемісіна Т. Акмеологічний аспект професійної діяльності майстрів виробничого навчання. - C. 234-240.
  30. Шишова І. Підготовка майбутніх фахівців до трудового виховання та професійної орієнтації учнів з особливими освітніми потребами. - C. 241-247.
2021
Вип. 3
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського