Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж74382:Пед. н./2016/1<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Наукові записки Бердянського державного педагогічного університету
.- Бердянськ. Сер., Педагогічні науки

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Агейчева А. О., Мангура С. І. Захист інтелектуальної власності в системі дистанційної освіти. - C. 6-10.
  4. Ачкан В. В. Інноваційні проекти в математичній освіті в країнах Європейського Союзу. - C. 11-17.
  5. Бузова О. Д. Синтез мистецтв як фактор формування естетичного ставлення майбутнього вчителя-хореографа. - C. 17-23.
  6. Бунчук О. В. Діяльність товариства шкільної освіти в часи радянської влади 1920 р.. - C. 24-28.
  7. Власова Н. Ф. Аналіз сучасної практики формування громадянської позиції молоді в зарубіжній і українській освіті. - C. 28-36.
  8. Волкова Т. В. Підготовка майбутніх інженерів-педагогів у галузі комп’ютерних технологій до аналізу ринку освітніх послуг і ринку праці у процесі дипломного проектування. - C. 36-43.
  9. Вільхова О. Г. Дитяча народна хореографія в діяльності організатора позакласної та позашкільної виховної роботи в УРСР. - C. 43-48.
  10. Гамза А. В. Формування текстотворчої компетентності в молодших школярів на засадах лінгводидактики. - C. 48-53.
  11. Герасимчук В. Л. Санітарно-просвітницька робота громадських товариств на Закарпатті міжвоєнного періоду. - C. 54-60.
  12. Главатських І. М. Психокорекція смисложиттєвих орієнтацій студентів. - C. 60-64.
  13. Дика Н. М., Огарь Ю. В. Реалізація когнітивно-комунікативної методики навчання синтаксису у профільній школі. - C. 65-72.
  14. Древаль Ю. Д., Сичікова Я. О. Аналіз стану виробничого травматизму в закладах освіти як основа для вдосконалення культури охорони праці. - C. 72-81.
  15. Дурнєва Т. В. Надання смислів професійним ціннісним орієнтаціям керівника навчального закладу. - C. 81-88.
  16. Єрмак Ю. І. Реорганізація освітньої системи України 1917-1920 рр. (план єдиної національної школи). - C. 88-94.
  17. Заболоцький А. Ю. Моделювання системи дистанційного навчання ВНЗ. - C. 94-99.
  18. Каданер О. В. Формування ціннісного ставлення до професійної діяльності майбутніх учителів у процесі вивчення фахових дисциплін. - C. 99-104.
  19. Камин А. А. Эвристический аспект в решении открытых задач. - C. 104-112.
  20. Карпенко О. О., Погорєлов М. Г., Чернишов С. О. Функціонально-структурний метод як засіб удосконалення навчального процесу вишу. - C. 113-116.
  21. Комаровa А. І. Використання інформаційно-комунікативних технологій у процесі вивчення іноземної мови. - C. 116-121.
  22. Кушнір Т. І. Робота з учнями 8-х класів над формуванням граматичної компетентності під час вивчення простого ускладненого речення. - C. 122-128.
  23. Лазаренко С. С. Сутнісні виміри емоційно-естетичного досвіду учня середніх класів у контексті навчально-виховного процесу загальноосвітніх навчальних закладів. - C. 128-135.
  24. Лещенко Е. В. Соціокультурні особливості просвітницької діяльності М. Каришева та Р. Квітки – послідовників М. Корфа. - C. 135-143.
  25. Лупаренко С. Є., Чернорук Л. В. Організація діяльності музичних шкіл в СРСР (1950-1980 рр.). - C. 143-147.
  26. Лучкевич В. В. Роль університетської агенції Франкофонії в інтернаціоналізації вищої освіти. - C. 148-153.
  27. Матюха Г. В., Карпінська М. О. Педагогічні інновації в навчальному процесі з англійської мови в основній школі. - C. 154-161.
  28. Мицик Г. М. Логопедична освіченість та її місце в структурі корекційно-мовленнєвої компетентності батьків дітей дошкільного віку з вадами мовлення в сільській місцевості. - C. 161-167.
  29. Нищак І. Д. Науково-педагогічні засади проектування методичної системи навчання інженерно-графічних дисциплін майбутніх учителів технологій. - C. 167-172.
  30. Остраус Ю. М. Комунікативні якості як критерій сформованості професійно-комунікативної культури майбутніх сімейних лікарів. - C. 172-179.
  31. Панова С. О. Основні чинники формування вмінь самовдосконалення в майбутніх учителів математики. - C. 179-184.
  32. Петько Л. В. Формування професійно орієнтованого іншомовного навчального середовища в умовах університету для студентів спеціальності "Музичне мистецтво” (на прикладі вірша Мері Ховітт "Павук і Муха”). - C. 184-190.
  33. Попкова Е. І. Особливості формування управлінської культури керівників професійно-технічних навчальних закладів у системі післядипломної педагогічної освіти. - C. 190-195.
  34. Почтовюк С. І., Черненко В. П. Методичні основи формування інформаційної культури майбутніх психологів. - C. 195-202.
  35. Ryzhkova S. V., Belska A. K. The role of the innovational processes in the pedagogical activity of teachers. - C. 202-206.
  36. Роженко І. В. Психолого-дидактичні умови управління пізнавальною діяльністю студентів при дистанційному навчанні. - C. 206-211.
  37. Синьова Т. В., Алексєєва Л. І., Алексєєв М. Е. Педагогічні умови розвитку полікультурної взаємодії студентів у навчально-виховному процесі вишу. - C. 211-217.
  38. Скляренко І. Ю. Періодизація розвитку навчальних закладів Міністерства шляхів сполучення у 20-60-ті рр. ХХ століття. - C. 218-227.
  39. Смагулова Н. О. Сутність понять "фахова та професійна компетентність”: їх тлумачення, різниця та взаємодія. - C. 227-231.
  40. Соловйова Т. Г., Олійник І. С. Групова робота як засіб формування здорового способу життя молодших школярів. - C. 232-236.
  41. Старокожко О. М. Родові взаємозв’язки концептів "парадигма” та "дослідницький підхід”. - C. 237-244.
  42. Стефанишин К. Л. Синтаксичний аспект опрацювання прийменника в шкільному курсі української мови. - C. 244-250.
  43. Суділовська М. М. Філософсько-педагогічні погляди Г. Сковороди в дослідженнях Д. Чижевського. - C. 250-254.
  44. Толкачова А. С. Попередження шкідливих звичок в учнів шкіл-інтернатів. - C. 255-260.
  45. Тільчарова К. О. Корпоративна ідентичність – запорука успішності академічного бренду. - C. 260-265.
  46. Улюкаєва І. Г. Концепція дошкільного виховання Софії Русової. - C. 266-273.
  47. Устименко Ю. С. Діагностичний інструментарій щодо визначення рівнів сформованості готовності майбутніх стоматологів до професійної взаємодії засобами інтерактивних методів навчання. - C. 273-279.
  48. Ушмарова В. В. Обґрунтування закономірностей і принципів формування готовності вчителів початкової школи до роботи з обдарованими учнями в системі неперервної педагогічної освіти. - C. 279-285.
  49. Халабузар О. А. Імплементація синергетичного підходу в підготовці майбутніх філологів. - C. 285-290.
  50. Царик О. М. Культура мовлення учнів у навчальних закладах західних областей України початку ХХ ст.. - C. 291-298.
  51. Чернишова Н. В. Витоки ідей виховання милосердя в молоді . - C. 298-303.
  52. Шевченко М. Ю., Бєльська А. К. Розвиток комунікативної культури особистості як важливий чинник освітнього процесу. - C. 303-307.
  53. Шевчук О. Б. Психологічні принципи в проектуванні та розробці експертних навчальних систем. - C. 307-313.
  54. Шикула Р. Р. Використання засобів прородничого музею в міжнародному економіко-гуманітарному університеті імені академіка Степана Дем’янчука. - C. 313-318.
  55. Шумілова І. Ф. Самоосвіта студентів з питань формування загальнокультурної компетентності. - C. 318-328.
  56. Юдіна О. В. Формування в студентів іншомовної професійно орієнтованої комунікативної компетентності з використанням інтернет-ресурсів. - C. 328-334.
  57. Юник Т. І. Інноваційні технології поетапного запам’ятовування матеріалу музичних творів студентом-піаністом. - C. 334-342.
  58. Ярова О. Б. Школо-базований менеджмент як інструмент демократизації європейської початкової освіти. - C. 342-349.
  59. Вихідні дані.
2016
Вип. 1
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського