Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж74377/2017/1<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Міжнародний вісник: Культурологія. Філологія. Музикознавство
: [зб. наук. пр.].- Київ

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Герчанівська П. Е. Феноменологічний аналіз у культурології. - C. 3-11.
  4. Кислюк К. В. Сучасна українська ідентичність у соціокультурному вимірі. - C. 12-17.
  5. Денисюк Ж. З. Постфольклорні тексти як прецедентні феномени в осмисленні актуальної реальності. - C. 18-23.
  6. Дихнич Л. П. До історії модних показів в Європі на рубежі ХІХ- ХХ століть. - C. 24-28.
  7. Донченко Н. П. Традиційні народні та сучасні ігрові форми: класифікаційний орієнтир та характерні дійові ознаки. - C. 29-34.
  8. Любченко О. М. Трансформація дозвіллєвих практик у країнах Центрально-Східної Європи. - C. 35-41.
  9. Мохнюк Р. С. Культуротворчий потенціал інноваційних технологій сучасних андрагогічних послуг. - C. 42-49.
  10. Савченко А. А. Інформаційний вплив на соціокультурний простір. - C. 50-55.
  11. Тормахова А. М. Комікс та мем як візуальні практики. - C. 56-60.
  12. Чумаченко О. П. Роль Ukrainian Videogame Age Rating System у формуванні концепту "infortataiment" в Україні: культурологічний аспект. - C. 61-65.
  13. Гусакова Н. І., Пацунов В. П. Розвиток у студентів образної режисерської лексики та втілення набутих знань у практичних експериментальних роботах. - C. 66-70.
  14. Цімох Н. І. Диференціація жанрів телевізійних програм. - C. 71-75.
  15. Бричка А. В. Літературно-перекладацька діяльність Паїсія Величковського. - C. 76-81.
  16. Пожарська О. Ю. Цирк як предмет гуманітарного наукового аналізу. - C. 82-86.
  17. Фарина О. В. Рефлексії духовно-мистецької культури в греко-католицькій пресі Східної Галичини (1921–1946). - C. 87-92.
  18. Фадєєва К. В. Мова теорії множин у сучасних музикознавчих та культурологічних дослідженнях. - C. 93-98.
  19. Козлін В. Й., Грищенко В.І. Методичні рекомендації для створення та аранжування музичного матеріалу у нотаторі Sibelius 7.5 (Частина 2). - C. 99-105.
  20. Бондарчук. В. О. Творча особистість Дмитра Гнатюка в мистецьких реаліях України кінця 60-х років ХХ століття. - C. 106-109.
  21. Зосім О. Л., Білодід А. А. "Stabat mater" в українській музичній культурі: від традиції до постмодерних пошуків. - C. 110-121.
  22. Іванніков Т. П. "Фантазія для джентльмена" Х. Родріго: втілення барокових традицій іспанської гітарної музики. - C. 122-132.
  23. Казначеєва Т. О. Феномен українського національного танцю в опері М. Лисенка "Енеїда". - C. 133-139.
  24. Кравченко А. І. Семіотичне значення полілогу мистецтв у камерно-інструментальній творчості українських композиторів кінця ХХ – початку ХХІ ст.. - C. 140-146.
  25. Совгира Т. І. Технологія організації міжнародного телевізійного конкурсу естрадної пісні "Євробачення". - C. 147-152.
  26. Супрун О. В. Музика в сучасній соціокультурній ситуації: особливості та напрями дослідження. - C. 153-159.
  27. Кавун В. М. Історико-теоретичні аспекти становлення вокального мистецтва. - C. 160-164.
  28. Вежневець І. Л. Символізм віршів П. Елюара у камерно-вокальних творах Франсиса Пуленка. - C. 165-170.
  29. Гомон Т. В. Творчий портрет Бориса Лятошинського 1910-х років: історіографічний екскурс. - C. 171-180.
  30. Перцов М. О. Жанрово-образні трансформації флейтового концерту в творчості українських композиторів XXI cт.. - C. 181-186.
  31. Польовий О. Г. Музика як ідеальний стимул розважальної програми і предмет менеджменту. - C. 187-192.
  32. Походзей П. І. Синтез диригентсько-режисерської інтерпретації у втіленні оперного спектаклю (на прикладі Оперної студії НМАУ імені П. І. Чайковського). - C. 193-199.
  33. Богданов М. М. Музичне піратство в мережі інтернет як явище ХХІ століття. - C. 200-205.
  34. Лу До Полісемія понять: інтермецо, інтермедія, інтерлюдія. - C. 206-211.
  35. Морщакова Н. О. Тембрально-виразові можливості фаготу й теоретико- композиційні пошуки М. Г. Денисенко. - C. 212-217.
  36. Терентьєв Д. Д. Об`єднуючі риси акордики в поп- і рок-музиці 1980-х років. - C. 218-222.
2017
Вип. 1 (8)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського