Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж74297/2022/49(1)<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Актуальні питання гуманітарних наук
: міжвуз. зб. наук. пр. молодих вчен. Дрогоб. держ. пед. ун-ту ім. Івана Франка.- Дрогобич

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Історія / History

  4. Гранд М. Громадсько-політична діяльність Костя Паньківського наприкінці Другої світової війни та у перші післявоєнні роки (1944 – 1948). - C. 4-10.
  5. Іваньо С. Ключові аспекти діяльності Львівського відділення Польського доісторичного товариства та його роль у популяризації археології у міжвоєнній Галичині. - C. 11-16.
  6. Калініченко В., Пивоваров С. Металеве зооморфне навершя бойової пліті з Чорнівського городища ХІІІ ст.. - C. 17-24.
  7. Корсак Р., Світлинець О., Коваль О. Перспективні шляхи організації обслуговування у вітчизняній готельно-ресторанній індустрії в умовах розвитку євроінтеграційних процесів. - C. 25-30.
  8. Лівінська Ю. Збройні конфлікти за участю Російської Федерації в Нагірному Карабасі, Придністров’ї, Грузії та в Україні в українській історіографії. - C. 31-38.
  9. Монсевич В. Розвиток тематичної картини в історико-батальному живописі України другої половини ХХ століття. - C. 39-44.
  10. Серпутько О., Степанюк С., Лемешко О. Історична роль жіноцтва у розвитку бойових диcциплін Будо. - C. 45-49.
  11. Мистецтвознавство / Art studies

  12. Андрощук Л. Роль концепції хореоавтора у втіленні авторської ідеї при постановці хореографічного твору. - C. 50-55.
  13. Бондаренко К. Людиноцентричність як сучасний підхід до формування інтер’єрів офісів на основі принципів універсального дизайну. - C. 56-60.
  14. Гаврилюк Б. Муралізм Олексія Бордусова "Aec" та Володимира Манжоса "WaOne", "Interesni Kazki". - C. 61-70.
  15. Захарова О. Репертуарна політика академічних оперних театрів України як складова радянської музичної доктрини (30-ті – 50-ті роки ХХ ст.). - C. 71-75.
  16. Кравченко Н. Буддійсько-медитативні відголоски Сякухаті у флейтових соло композиціях Віла Офферманса в контексті "захід – схід". - C. 76-81.
  17. Мовознавство. Літературознавство / Linguistics. Literature studies

  18. Гайдар В. Деякі особливості розкриття теми смерті у поезії Івон Боланд (на матеріалі вірша "Fever"). - C. 82-86.
  19. Головенко К. Внутрішня форма метафори на позначення концепту LOVE / ЛЮБОВ в англійській та українській мовах. - C. 87-92.
  20. Корольова Н. Репрезентація комічного у гумористичних фейкових новинах. - C. 93-97.
  21. Krasovska I. Styles of speech: suprasegmental parameters of classification. - C. 98-103.
  22. Кунцьо О. Ментальні виміри образності в художньому тексті: когнітивно-граматичний аспект. - C. 104-109.
  23. Педагогіка / Pedagogy

  24. Басовська С., Лановенко-Мельник Н., Червоній М. Формування методичних засад і становлення професійної української вокальної школи у контексті європейської вокальної культури кінця ХІХ – початку ХХ століття. - C. 110-119.
  25. Беньковська Н. Проблема професійної підготовки майбутніх офіцерів Військово-Морських Сил Збройних Сил України у педагогічній теорії. - C. 120-123.
  26. Білан Т., Петрів О. Емоційна культура як складова педагогічної взаємодії. - C. 124-129.
  27. Валентьєва Т., Смолянко Ю., Семеняко Ю. Проблемне навчання у закладах вищої освіти як засіб формування професійної компетентності майбутніх педагогів. - C. 130-139.
  28. Чжецін В. Педагогічні умови формування духовної культури майбутніх учителів музичного мистецтва. - C. 140-145.
  29. Волинець Ю., Стаднік Н., Панченко Т. Розвиток уявлень про кількість у дітей раннього віку життя. - C. 146-152.
  30. Галів М., Бурковська З. Василь Сухомлинський про виховання морально-вольових рис у дітей: гендерні аспекти. - C. 153-158.
  31. Галіцан О., Шиман І. Проблема підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва до інноваційної музично-педагогічної діяльності у координатах міждисциплінарних досліджень. - C. 159-164.
  32. Гнатик К., Фодор К. Граматичний аспект вивчення іноземної (англійської) мови: від теорії до практики. - C. 165-170.
  33. Горожанкіна О. Розвиток музичної пам’яті у процесі фортепіанного навчання учнів мистецьких шкіл. - C. 171-178.
  34. Горохівська Т. Аналіз моніторингового дослідження рівня розвитку професійно-педагогічної компетентності викладачів фахових дисциплін технічних ЗВО. - C. 179-185.
  35. Данік Л., Дуднік Г. Коронеологізми як інструмент відтворення картини світу. - C. 186-191.
  36. Демянчук М. Комунікативна підготовка майбутніх бакалаврів фізичної реабілітації в медичній академії – виклик часу. - C. 192-197.
  37. Dobrovolska S., Opyr M., Panchyshyn S. Motivating learning activities of higher education students to study foreign languages under distance learning program. - C. 198-203.
  38. Yevdokimova-Lysohor L. Formation of the communication culture of the future specialist in the international business. - C. 204-212.
  39. Зайцева С., Мадхайян Л. Набуття навички письма іноземними студентами за допомогою вебзастосунку Google Форми на заняттях з української мови як іноземної. - C. 213-219.
  40. Іванова О., Горицька О., Шаповалова Т. Освітня інтеграція крізь призму академічної мобільності студентів. - C. 220-228.
  41. Ivashchuk A. Methodological principles of emergence and development of French teaching methods in Galicia (second half of the XIX – first half of the XX century). - C. 229-236.
  42. Ілляш С., Садова І., Кутняк І. Інноваційна культура вчителя початкових класів та механізми її формування. - C. 237-242.
  43. Канішевська Л. Формування готовності до відповідального батьківства у старшокласників інтернатних закладів. - C. 243-248.
  44. Климович Ю. Вплив освітніх трендів та тенденцій на професійну підготовку філологів в умовах соціально-економічних перетворень. - C. 249-254.
  45. Ковальова К. Рольова гра як ігрова технологія навчання на заняттях іноземної мови. - C. 255-262.
  46. Кожушана І., Вовк Н. Інформаційне забезпечення співпраці зі стейкхолдерами закладів вищої освіти як інструмент удосконалення освітніх програм. - C. 263-269.
  47. Кузьменко О., Лісова Ю., Новік К. Використання освітнього потенціалу онлайн-дошок в аспекті розвитку діалогічного мовлення учнів. - C. 270-279.
  48. Логвиненко В., Костишин Е. Деонтологічні засади професійної діяльності фахівців ДСНС України. - C. 280-284.
2022
Вип. 49(1)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського