Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж74297/2022/49(1)<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Актуальні питання гуманітарних наук : міжвуз. зб. наук. пр. молодих вчен. Дрогоб. держ. пед. ун-ту ім. Івана Франка.- Дрогобич- Титул.
- Зміст.
Історія / History
- Гранд М. Громадсько-політична діяльність Костя Паньківського наприкінці Другої світової війни та у перші післявоєнні роки (1944 – 1948). - C. 4-10.
- Іваньо С. Ключові аспекти діяльності Львівського відділення Польського доісторичного товариства та його роль у популяризації археології у міжвоєнній Галичині. - C. 11-16.
- Калініченко В., Пивоваров С. Металеве зооморфне навершя бойової пліті з Чорнівського городища ХІІІ ст.. - C. 17-24.
- Корсак Р., Світлинець О., Коваль О. Перспективні шляхи організації обслуговування у вітчизняній готельно-ресторанній індустрії в умовах розвитку євроінтеграційних процесів. - C. 25-30.
- Лівінська Ю. Збройні конфлікти за участю Російської Федерації в Нагірному Карабасі, Придністров’ї, Грузії та в Україні в українській історіографії. - C. 31-38.
- Монсевич В. Розвиток тематичної картини в історико-батальному живописі України другої половини ХХ століття. - C. 39-44.
- Серпутько О., Степанюк С., Лемешко О. Історична роль жіноцтва у розвитку бойових диcциплін Будо. - C. 45-49.
Мистецтвознавство / Art studies
- Андрощук Л. Роль концепції хореоавтора у втіленні авторської ідеї при постановці хореографічного твору. - C. 50-55.
- Бондаренко К. Людиноцентричність як сучасний підхід до формування інтер’єрів офісів на основі принципів універсального дизайну. - C. 56-60.
- Гаврилюк Б. Муралізм Олексія Бордусова "Aec" та Володимира Манжоса "WaOne", "Interesni Kazki". - C. 61-70.
- Захарова О. Репертуарна політика академічних оперних театрів України як складова радянської музичної доктрини (30-ті – 50-ті роки ХХ ст.). - C. 71-75.
- Кравченко Н. Буддійсько-медитативні відголоски Сякухаті у флейтових соло композиціях Віла Офферманса в контексті "захід – схід". - C. 76-81.
Мовознавство. Літературознавство / Linguistics. Literature studies
- Гайдар В. Деякі особливості розкриття теми смерті у поезії Івон Боланд (на матеріалі вірша "Fever"). - C. 82-86.
- Головенко К. Внутрішня форма метафори на позначення концепту LOVE / ЛЮБОВ в англійській та українській мовах. - C. 87-92.
- Корольова Н. Репрезентація комічного у гумористичних фейкових новинах. - C. 93-97.
- Krasovska I. Styles of speech: suprasegmental parameters of classification. - C. 98-103.
- Кунцьо О. Ментальні виміри образності в художньому тексті: когнітивно-граматичний аспект. - C. 104-109.
Педагогіка / Pedagogy
- Басовська С., Лановенко-Мельник Н., Червоній М. Формування методичних засад і становлення професійної української вокальної школи у контексті європейської вокальної культури кінця ХІХ – початку ХХ століття. - C. 110-119.
- Беньковська Н. Проблема професійної підготовки майбутніх офіцерів Військово-Морських Сил Збройних Сил України у педагогічній теорії. - C. 120-123.
- Білан Т., Петрів О. Емоційна культура як складова педагогічної взаємодії. - C. 124-129.
- Валентьєва Т., Смолянко Ю., Семеняко Ю. Проблемне навчання у закладах вищої освіти як засіб формування професійної компетентності майбутніх педагогів. - C. 130-139.
- Чжецін В. Педагогічні умови формування духовної культури майбутніх учителів музичного мистецтва. - C. 140-145.
- Волинець Ю., Стаднік Н., Панченко Т. Розвиток уявлень про кількість у дітей раннього віку життя. - C. 146-152.
- Галів М., Бурковська З. Василь Сухомлинський про виховання морально-вольових рис у дітей: гендерні аспекти. - C. 153-158.
- Галіцан О., Шиман І. Проблема підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва до інноваційної музично-педагогічної діяльності у координатах міждисциплінарних досліджень. - C. 159-164.
- Гнатик К., Фодор К. Граматичний аспект вивчення іноземної (англійської) мови: від теорії до практики. - C. 165-170.
- Горожанкіна О. Розвиток музичної пам’яті у процесі фортепіанного навчання учнів мистецьких шкіл. - C. 171-178.
- Горохівська Т. Аналіз моніторингового дослідження рівня розвитку професійно-педагогічної компетентності викладачів фахових дисциплін технічних ЗВО. - C. 179-185.
- Данік Л., Дуднік Г. Коронеологізми як інструмент відтворення картини світу. - C. 186-191.
- Демянчук М. Комунікативна підготовка майбутніх бакалаврів фізичної реабілітації в медичній академії – виклик часу. - C. 192-197.
- Dobrovolska S., Opyr M., Panchyshyn S. Motivating learning activities of higher education students to study foreign languages under distance learning program. - C. 198-203.
- Yevdokimova-Lysohor L. Formation of the communication culture of the future specialist in the international business. - C. 204-212.
- Зайцева С., Мадхайян Л. Набуття навички письма іноземними студентами за допомогою вебзастосунку Google Форми на заняттях з української мови як іноземної. - C. 213-219.
- Іванова О., Горицька О., Шаповалова Т. Освітня інтеграція крізь призму академічної мобільності студентів. - C. 220-228.
- Ivashchuk A. Methodological principles of emergence and development of French teaching methods in Galicia (second half of the XIX – first half of the XX century). - C. 229-236.
- Ілляш С., Садова І., Кутняк І. Інноваційна культура вчителя початкових класів та механізми її формування. - C. 237-242.
- Канішевська Л. Формування готовності до відповідального батьківства у старшокласників інтернатних закладів. - C. 243-248.
- Климович Ю. Вплив освітніх трендів та тенденцій на професійну підготовку філологів в умовах соціально-економічних перетворень. - C. 249-254.
- Ковальова К. Рольова гра як ігрова технологія навчання на заняттях іноземної мови. - C. 255-262.
- Кожушана І., Вовк Н. Інформаційне забезпечення співпраці зі стейкхолдерами закладів вищої освіти як інструмент удосконалення освітніх програм. - C. 263-269.
- Кузьменко О., Лісова Ю., Новік К. Використання освітнього потенціалу онлайн-дошок в аспекті розвитку діалогічного мовлення учнів. - C. 270-279.
- Логвиненко В., Костишин Е. Деонтологічні засади професійної діяльності фахівців ДСНС України. - C. 280-284.
| 2022 | | Вип. 49(1)
|
|
|
|