Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж74297/2021/45(1)<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Актуальні питання гуманітарних наук : міжвуз. зб. наук. пр. молодих вчен. Дрогоб. держ. пед. ун-ту ім. Івана Франка.- Дрогобич- Титул.
- Зміст.
Iсторiя
- Іваньо С. Причини створення і діяльність Товариства Приятелів Гуцульщини у 1930-х рр.. - C. 4-9.
- Ільницький В., Гриник Л. Репресований отець Зиновій Бандрович (1916 – 1986): реконструкція біографії за матеріалами архівно-кримінальної справи. - C. 10-17.
- Кемінь В., Кемінь Г. Локальна історія у формуванні національної ідентичності дітей та молоді у працях культурно-освітніх діячів Закарпаття (XIX – перша половина XX ст.). - C. 18-24.
- Корсак Р. Сучасні тенденції розвитку ресторанного бізнесу в умовах соціально-економічної трансформації українського суспільства. - C. 25-29.
- Набока С. Екологічний міф в історичному аспекті. - C. 30-35.
- Поливач М. Рід Михайла Грушевського – материнська лінія в ХІХ-ХХ ст.. - C. 36-41.
- Стецик Ю., Ільницький В. Видавнича праця та трагічна доля отця Модеста (Михайла) Пелеха (чин святого Василія Великого) (1883 – 1955 роки). - C. 42-48.
Мистецтвознавство
- Бардік М. Розписи церкви Різдва Богородиці Києво-Печерської лаври ХХІ ст.: програма, атрибуція, стиль. - C. 49-54.
- Варчук М. Дослідження невідомого мініатюрного "Портрета Станіслава-Августа Понятовського" у Музеї Ханенків. - C. 55-62.
- Захарова О. Використання творів мистецтва як дипломатичних дарунків. - C. 63-67.
- Клівак В. Особливості використання технології 3D-моделювання в робочому та навчальному процесі дизайнерів. - C. 68-75.
- Колесник Н., Танська В. Екологічний дизайн у проєктній діяльності здобувачів вищої освіти. - C. 76-80.
- Ластовецький М., Ластовецька Л. Творчі контакти Богдани Фільц із мистецькими колами Дрогобича. - C. 81-86.
- Мамедова Г. Роль живописного искусства в формировании экологической культуры. - C. 87-93.
Мовознавство. Лiтературознавство
- Абдуллаева Гюляр Сабир гызы Сравнение поэмы шейха Галиба "Хусн и Эшг" по линиям, пересекающимся с "Лейли и Меджнун". - C. 94-100.
- Бабій І. Мовна політика незалежної України. - C. 101-106.
- Безпаленко А. Семантика поезій Василя Герасим’юка в аспекті гештальт-теорії (до 65-ї річниці із дня народження поета). - C. 107-112.
- Vukolova K., Smoliana T. Linguistic mosaic of Midland Dialect Continuum (MDC) in frames of American English (phonetic aspect). - C. 113-119.
- Гізер К. Перекладацьке відтворення ідеологічного складника текстів медіадискурсу у термінах критичного дискурс-аналізу: лексико-семантичний аспект. - C. 120-126.
- Гошилик Н. Корпусний аналіз лексеми sustainable у сучасному американському дискурсі блогів. - C. 127-131.
- Доценко О. Лінгвістичні експертизи у судових справах про неправомірну вигоду (досвід комунікативно-прагматичного дослідження). - C. 132-137.
- Koziarevych-Zozulya L. Fascinative parameters of mindful communcation: linguisctic view. - C. 138-142.
- Крутько Т., Купчик Л., Масло І. Стилістичні засоби у малоформатних повідомленнях мережі Facebook. - C. 143-147.
Педагогiка
- Алексєєва Н. Психолого-педагогічний супровід дітей із особливими освітніми потребами: поняття та зміст. - C. 148-152.
- Атаманчук В., Атаманчук П. Важливі STEM-інтеграційні основи природничо-наукової освіти. - C. 153-160.
- Боднар Т. Сучасні практики використання змішаного навчання в українській вищій школі. - C. 161-165.
- Буц О. Компоненти формування професійної компетентності майбутніх медичних сестер до роботи з особами геронтологічного віку. - C. 166-172.
- Вінарчук Н. Освітнє середовище закладу дошкільної освіти як чинник фізичного розвитку дошкільника, збереження та зміцнення здоров’я. - C. 173-177.
- Галенко А. Використання онлайн-тестування на заняттях із літератури у процесі формування культурологічної компетентності філолога. - C. 178-181.
- Германова Д. Структура когнітивних умінь учнів 5–6 класів. - C. 182-188.
- Давидова Ж. Забезпечення ефективності системи формування інформаційної компетентності іноземних студентів медичних спеціальностей. - C. 189-193.
- Даниліна О., Каліна І., Штепенко О. Інтеграція міжкультурної комунікації у вітчизняний освітній процес. - C. 194-199.
- Журавко Т. Soft skills і критичне мислення дошкільників: навички у XXI столітті. - C. 200-204.
| 2021 | | Вип. 45(1)
|
|
|
|