Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж74297/2021/39(3)<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Актуальні питання гуманітарних наук : міжвуз. зб. наук. пр. молодих вчен. Дрогоб. держ. пед. ун-ту ім. Івана Франка.- Дрогобич- Титул.
- Зміст.
Мистецтвознавство / Art studies
- Пандирєва Є. Доцільність використання рукотворних графічних написів у візуальному середовищі міста. - C. 4-8.
- Смєхова Г. Особливості навчального процесу китайських студентів в курсі спеціального фортепіано: методичні рекомендації. - C. 9-14.
- Солдатенко О. Використання синтезу філософії, історії та музики під час проведення інтегрованих занять із дисципліни "Історія музичного мистецтва" у ЗВО. - C. 15-21.
- Тригуб О. Модель реалізації міждисциплінарних зв’язків як домінанта формування готовності майбутніх дизайнерів одягу до самоосвіти у мистецьких закладах вищої освіти. - C. 22-27.
- Фесенко Г. Скульптура в міському дизайні: мистецтво артикуляції просторів. - C. 28-34.
- Хижинський В. Інспірації прадавніми керамічними формами у творчості професійних художників-керамістів Вроцлава. - C. 35-40.
- Чурпіта Т. Поневіряння та хореографічна діяльність Ігоря Андрєєва на Колимі. - C. 41-48.
- Шафета В., Душний А. До питання дидактичного репертуарного забезпечення оркестрів за участі баяна-акордеона на Львівщині. - C. 49-57.
- Шеменьова Ю. Методологія вивчення мурал-арту в постколоніальному дискурсі Португалії та Бразилії. - C. 58-62.
- Юй С. Мовленнєві засоби подолання труднощів європейської манери звукоутворення у китайських студентів-вокалістів. - C. 63-68.
Мовознавство. Лiтературознавство / Linguistics. Literature studies
- Орманжи В. Карнавалізація урбаністичного простору в романі О. Ірванця "Харків 1938". - C. 69-75.
- Печерських Л. Постмодерністські стратегії художньої рецепції хаосу у романі "Коханці юстиції" Ю. Андруховича. - C. 76-83.
- Романенко Н. Перекладацькі трансформації як інструмент стимулювання міжлітературної комунікації (на матеріалі новітнього перекладу роману Е. Гемінґвея "Фієста. І сонце сходить”). - C. 84-90.
- Руснак Ю. Лексема очі в художньому дискурсі Ольги Кобилянської. - C. 91-97.
- Савченко О., Шлемко М., Коверсун Н. Підвищення інтересу до вивчення філологічних дисциплін у здобувачів фахової передвищої освіти засобом ігрових технологій. - C. 98-102.
- Samadova S. Characteristics of the development of national self-awareness ideas in the creativity of Abdurrauf Fitrat. - C. 103-107.
- Skichko A. The concept of motivation taxonomy from the perspective of cognitive linguistics and psychology. - C. 108-114.
- Сліпачук Н. Конкретно-історичний і типологічний виміри екзистенціальності. - C. 115-119.
- Старшова О. "На перехресті простору і часу": простори Нью-Йорка в поезії Василя Махна. - C. 120-127.
- Судук І., Коропецька Ю. Вербальні та невербальні засоби привернення уваги читача в розважальних українських інтернет-журналах. - C. 128-134.
- Терещенко Л., Нечипоренко В. Проблеми перекладу власних імен у літературних творах для дітей. - C. 135-140.
- Томенко О. Мовна освіта в мистецькому виші: сучасні виклики. - C. 141-144.
- Topchii O., Chaiuk T. Sociolinguistic, interpreting and political dimensions of English-language court discourse of 21ST century. - C. 145-150.
- Філатенко І. Ознака як поняттєвий елемент мовленнєвої події в політичному дискурсі масмедіа України. - C. 151-155.
- Sheverun N., Leitsius H. Semantic analysis of phraseological units of English, German and Ukrainian languages with time component in economic texts. - C. 156-162.
- Шульга А. ФСП граничності як субполе аспектуальності у фінській мові. - C. 163-168.
Педагогiка / Pedagogy
- Рускуліс Л. Формування лексичної компетентності учнів закладів загальної середньої освіти на уроках української мови: лінгводидактичний аспект. - C. 169-174.
- Рябуха Т., Гурова Т., Куликова Л. Хмарний сервіс Google for Education у практиці змішаного навчання іноземних мов у вищій школі. - C. 175-182.
- Самойлов С. Становлення і розвиток миротворчого дитячого та молодіжного руху в Україні. - C. 183-189.
- Сидоровська Є. Категорія ввічливості в контексті кіберкомунікації. - C. 190-195.
- Slabouz V., Nikitina N. Principles of using multimedia teaching aids in professional foreign language training of future philologists. - C. 196-202.
- Солодчук А. Сучасні проблеми планування та проведення навчальних занять з англійської мови. - C. 203-209.
- Статівка О., Чаграк Н., Жумбей М. Методи дистанційного навчання іноземних мов студентів ЗВО. - C. 210-217.
- Стеблюк С., Хома О. Розвиток початкової освіти в Україні: інклюзивне навчання. - C. 218-222.
- Сторожук А. Навчання англомовного аудіювання курсантів вищих військових навчальних закладів у навчальних групах із різним мовленнєвим рівнем і подолання супутніх труднощів. - C. 223-228.
- Стрига Е. Літературна компетентність майбутніх синологів та її складники. - C. 229-232.
- Супрун М., Гордієнко Ю. Використання ІКТ у процесі навчання англійської мови при підготовці студентів гуманітарних спеціальностей. - C. 233-239.
- Тесленко С. Формування національно-патріотичної вихованості дітей старшого дошкільного віку в процесі використання інноваційних технологій. - C. 240-245.
- Тороп К. Дослідження мотиваційної компетентності в школярів із порушеннями інтелектуального розвитку. - C. 246-251.
- Удот В. Формування міжособистісного партнерства в дітей старшого дошкільного віку в процесі ознайомлення із соціальним довкіллям. - C. 252-257.
- Усенко О. Навчальні аспекти створення плаката в стилі українського авангарду в процесі дизайн-проєктування. - C. 258-264.
- Хриков Є., Кравченко О., Васиньова Н. Аналіз потенціалу закладу вищої освіти щодо взаємодії з територіальними громадами. - C. 265-269.
- Чепурда Г., Шестель О. Роль міжнародних стажувань у процесі засвоєння дисциплін професійної підготовки здобувачами вищої освіти спеціальності "Туризм". - C. 270-273.
- Шапран Ю., Довгопола Л., Супрунова М. Уплив методу проєктів на формування предметної компетентності з біології в учнів закладу загальної середньої освіти. - C. 274-281.
- Шкіцька І. Діяльність редакції наукового фахового видання у світлі академічної доброчесності. - C. 282-288.
- Яремченко В. Духовно-інтелектуальні трансформації європейської освіти. - C. 289-295.
- Яшанов С., Шевчук Л., Шевчук Б. Інтеграція моделей навчання інформатичних дисциплін в інформаційно-освітньому середовищі закладу вищої педагогічної освіти. - C. 296-301.
Рецензiї / Reviews
- Колінько О. Рецензія на монографію Ворової Тетяни Петрівни "Герменевтичні парадигми російських літературних казок і неказкових творів першої половини ХІХ століття". - C. 302-304.
- Шепель Ю. Рецензія на монографію Т. В. Громко "Методологія та досвід дескрипції говірки". - C. 305-306.
| 2021 | | Вип. 39(3)
|
|
|
|