Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж74297/2021/39(3)<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Актуальні питання гуманітарних наук
: міжвуз. зб. наук. пр. молодих вчен. Дрогоб. держ. пед. ун-ту ім. Івана Франка.- Дрогобич

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Мистецтвознавство / Art studies

  4. Пандирєва Є. Доцільність використання рукотворних графічних написів у візуальному середовищі міста. - C. 4-8.
  5. Смєхова Г. Особливості навчального процесу китайських студентів в курсі спеціального фортепіано: методичні рекомендації. - C. 9-14.
  6. Солдатенко О. Використання синтезу філософії, історії та музики під час проведення інтегрованих занять із дисципліни "Історія музичного мистецтва" у ЗВО. - C. 15-21.
  7. Тригуб О. Модель реалізації міждисциплінарних зв’язків як домінанта формування готовності майбутніх дизайнерів одягу до самоосвіти у мистецьких закладах вищої освіти. - C. 22-27.
  8. Фесенко Г. Скульптура в міському дизайні: мистецтво артикуляції просторів. - C. 28-34.
  9. Хижинський В. Інспірації прадавніми керамічними формами у творчості професійних художників-керамістів Вроцлава. - C. 35-40.
  10. Чурпіта Т. Поневіряння та хореографічна діяльність Ігоря Андрєєва на Колимі. - C. 41-48.
  11. Шафета В., Душний А. До питання дидактичного репертуарного забезпечення оркестрів за участі баяна-акордеона на Львівщині. - C. 49-57.
  12. Шеменьова Ю. Методологія вивчення мурал-арту в постколоніальному дискурсі Португалії та Бразилії. - C. 58-62.
  13. Юй С. Мовленнєві засоби подолання труднощів європейської манери звукоутворення у китайських студентів-вокалістів. - C. 63-68.
  14. Мовознавство. Лiтературознавство / Linguistics. Literature studies

  15. Орманжи В. Карнавалізація урбаністичного простору в романі О. Ірванця "Харків 1938". - C. 69-75.
  16. Печерських Л. Постмодерністські стратегії художньої рецепції хаосу у романі "Коханці юстиції" Ю. Андруховича. - C. 76-83.
  17. Романенко Н. Перекладацькі трансформації як інструмент стимулювання міжлітературної комунікації (на матеріалі новітнього перекладу роману Е. Гемінґвея "Фієста. І сонце сходить”). - C. 84-90.
  18. Руснак Ю. Лексема очі в художньому дискурсі Ольги Кобилянської. - C. 91-97.
  19. Савченко О., Шлемко М., Коверсун Н. Підвищення інтересу до вивчення філологічних дисциплін у здобувачів фахової передвищої освіти засобом ігрових технологій. - C. 98-102.
  20. Samadova S. Characteristics of the development of national self-awareness ideas in the creativity of Abdurrauf Fitrat. - C. 103-107.
  21. Skichko A. The concept of motivation taxonomy from the perspective of cognitive linguistics and psychology. - C. 108-114.
  22. Сліпачук Н. Конкретно-історичний і типологічний виміри екзистенціальності. - C. 115-119.
  23. Старшова О. "На перехресті простору і часу": простори Нью-Йорка в поезії Василя Махна. - C. 120-127.
  24. Судук І., Коропецька Ю. Вербальні та невербальні засоби привернення уваги читача в розважальних українських інтернет-журналах. - C. 128-134.
  25. Терещенко Л., Нечипоренко В. Проблеми перекладу власних імен у літературних творах для дітей. - C. 135-140.
  26. Томенко О. Мовна освіта в мистецькому виші: сучасні виклики. - C. 141-144.
  27. Topchii O., Chaiuk T. Sociolinguistic, interpreting and political dimensions of English-language court discourse of 21ST century. - C. 145-150.
  28. Філатенко І. Ознака як поняттєвий елемент мовленнєвої події в політичному дискурсі масмедіа України. - C. 151-155.
  29. Sheverun N., Leitsius H. Semantic analysis of phraseological units of English, German and Ukrainian languages with time component in economic texts. - C. 156-162.
  30. Шульга А. ФСП граничності як субполе аспектуальності у фінській мові. - C. 163-168.
  31. Педагогiка / Pedagogy

  32. Рускуліс Л. Формування лексичної компетентності учнів закладів загальної середньої освіти на уроках української мови: лінгводидактичний аспект. - C. 169-174.
  33. Рябуха Т., Гурова Т., Куликова Л. Хмарний сервіс Google for Education у практиці змішаного навчання іноземних мов у вищій школі. - C. 175-182.
  34. Самойлов С. Становлення і розвиток миротворчого дитячого та молодіжного руху в Україні. - C. 183-189.
  35. Сидоровська Є. Категорія ввічливості в контексті кіберкомунікації. - C. 190-195.
  36. Slabouz V., Nikitina N. Principles of using multimedia teaching aids in professional foreign language training of future philologists. - C. 196-202.
  37. Солодчук А. Сучасні проблеми планування та проведення навчальних занять з англійської мови. - C. 203-209.
  38. Статівка О., Чаграк Н., Жумбей М. Методи дистанційного навчання іноземних мов студентів ЗВО. - C. 210-217.
  39. Стеблюк С., Хома О. Розвиток початкової освіти в Україні: інклюзивне навчання. - C. 218-222.
  40. Сторожук А. Навчання англомовного аудіювання курсантів вищих військових навчальних закладів у навчальних групах із різним мовленнєвим рівнем і подолання супутніх труднощів. - C. 223-228.
  41. Стрига Е. Літературна компетентність майбутніх синологів та її складники. - C. 229-232.
  42. Супрун М., Гордієнко Ю. Використання ІКТ у процесі навчання англійської мови при підготовці студентів гуманітарних спеціальностей. - C. 233-239.
  43. Тесленко С. Формування національно-патріотичної вихованості дітей старшого дошкільного віку в процесі використання інноваційних технологій. - C. 240-245.
  44. Тороп К. Дослідження мотиваційної компетентності в школярів із порушеннями інтелектуального розвитку. - C. 246-251.
  45. Удот В. Формування міжособистісного партнерства в дітей старшого дошкільного віку в процесі ознайомлення із соціальним довкіллям. - C. 252-257.
  46. Усенко О. Навчальні аспекти створення плаката в стилі українського авангарду в процесі дизайн-проєктування. - C. 258-264.
  47. Хриков Є., Кравченко О., Васиньова Н. Аналіз потенціалу закладу вищої освіти щодо взаємодії з територіальними громадами. - C. 265-269.
  48. Чепурда Г., Шестель О. Роль міжнародних стажувань у процесі засвоєння дисциплін професійної підготовки здобувачами вищої освіти спеціальності "Туризм". - C. 270-273.
  49. Шапран Ю., Довгопола Л., Супрунова М. Уплив методу проєктів на формування предметної компетентності з біології в учнів закладу загальної середньої освіти. - C. 274-281.
  50. Шкіцька І. Діяльність редакції наукового фахового видання у світлі академічної доброчесності. - C. 282-288.
  51. Яремченко В. Духовно-інтелектуальні трансформації європейської освіти. - C. 289-295.
  52. Яшанов С., Шевчук Л., Шевчук Б. Інтеграція моделей навчання інформатичних дисциплін в інформаційно-освітньому середовищі закладу вищої педагогічної освіти. - C. 296-301.
  53. Рецензiї / Reviews

  54. Колінько О. Рецензія на монографію Ворової Тетяни Петрівни "Герменевтичні парадигми російських літературних казок і неказкових творів першої половини ХІХ століття". - C. 302-304.
  55. Шепель Ю. Рецензія на монографію Т. В. Громко "Методологія та досвід дескрипції говірки". - C. 305-306.
2021
Вип. 39(3)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського