Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж74297/2021/39(1)<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Актуальні питання гуманітарних наук : міжвуз. зб. наук. пр. молодих вчен. Дрогоб. держ. пед. ун-ту ім. Івана Франка.- Дрогобич- Титул.
- Зміст.
Історія / History
- Ахундова В. А. К. Средневековые городские поселения Дашкесанского района. - C. 4-7.
- Галів М. Застосування "статистичного методу" в дослідженнях українських істориків освіти (середина ХІХ – кінець ХХ ст.). - C. 8-14.
- Дрогомирецький Б., Сізарєв К. Російська імперська практика гібридно-інформаційної війни: перекручення історії й маніпулювання свідомістю людей. - C. 15-22.
- Ільницький В. Антиповстанська боротьба радянської адміністрації у Карпатському краї ОУН (1945 – 1950-і рр.): ідеологічний аспект. - C. 23-32.
- Лазурко Л. Історія сакрального мистецтва на сторінках львівського часопису "Kwartalnik Historyczny". - C. 33-38.
- Наконечний В. Часопис "Лемківщина" як феномен інституції. - C. 39-43.
- Стецик Ю., Паньків Б. Деканальне візитування парафіяльних храмів села Брониця (1907 р.). - C. 44-49.
- Тельвак В., Тельвак В. Епістолярій наддніпрянських діячів у колекціях бібліотеки Національного інституту імені Оссолінських. - C. 50-55.
- Янишин Б. Культурно-просвітницька діяльність регіональних осередків Товариства руських ремісників і промисловців "Зоря". - C. 56-61.
Мистецтвознавство / Art studies
- Авраменко Є. Компаративний аналіз специфіки творчого алгоритму вокалістів оперної та камерної спеціалізації. - C. 62-67.
- Антоненко М., Морєва Є. Органні концерти Георга Генделя: композиційні та виконавські аспекти. - C. 68-73.
- Bektashi N. A look at the development of music in Nakhchivan. - C. 74-77.
- Борисенко М. Сучасний досвід застосування ензимів у реставрації архітектурної графіки. - C. 78-82.
- Цзяцин В. Тенденції розвитку хорової музики a cappella у сучасному культурному просторі України та Китаю. - C. 83-89.
- Вишневська С. Родинне коло фундатора традицій фортепіанної школи Прикарпаття Юрія Новодворського. - C. 90-95.
- Голобородов Д. Мультиінструменталізм у творчості музикантів-блогерів платформи YouTube початку XXI століття. - C. 96-103.
- Жданович Ю. Мімезис і пойесіс у формуванні сільського предметного середовища ХХ століття на слов’яно-романському пограниччі України. - C. 104-109.
- Захарова О. Тетяна Окуневська – "народна актриса" повоєнної Югославії. Театр і кінематограф як засоби міжкультурної комунікації. - C. 110-116.
- Качмарчик Н. Формування концепції "довершеного музиканта" в трактатах доби бароко. - C. 117-122.
- Коваль С. Значення педагогічних праць М. Д. Леонтовича для розвитку музично-творчих здібностей дітей. - C. 123-130.
Мовознавство. Літературознавство / Linguistics. Literature studies
- Alizade S. The problem of personality and time in Mirvarid Dilbazi’s historical poem "Mahsati”. - C. 131-135.
- Бадюл В. Фразеологічна одиниця як засіб підвищення комунікативної компетенції іноземних студентів. - C. 136-141.
- Boichuk V., Yefremova N., Skrobaka Y. Non-cooperative strategy for negative self-expression of a pessimistic communicant. - C. 142-148.
- Бондар К. Просодія як маркер регіонального варіювання мовлення. - C. 149-153.
- Брославська Є., Літовченко Я. Реалії в класичному детективному оповіданні (на матеріалі оповідань про Шерлока Голмса). - C. 154-159.
- Гавриленко В., Лисюк К. Лінгвістичні, екстралінгвістичні та технічні особливості процесу субтитрування як перекладацького процесу. - C. 160-166.
- Герман Л., Шастало В., Гладких І. Національні культурні коди в порівняльному аспекті. - C. 167-172.
- Голубенко Н. Інтерсеміотичний аналіз як спосіб інтерпретації креолізованих текстів. - C. 173-177.
- Громко Т. Польова організація (лексико-семантичне поле) лінгварію говірки на основі дескрипції. - C. 178-183.
- Гурдуз А. Фентезійна рецепція соціального зла в "Домі дивних дітей" Ренсома Ріггза і "Лабіринті Фавна" Ґільєрмо Дель Торо і Корнелії Функе. - C. 184-190.
- Демчук О. Екзистенційна бездомність у межах українського простору в збірці малої прози Василя Махна "Дім у Бейтінґ Голлов". - C. 191-195.
- Жванія Л. Біблійний код драматичної поеми Лесі Українки "У пущі". - C. 196-203.
- Жорнокуй У. Особливості образу "абстрактного сліпого" (на прикладі роману "Все те незриме світло" Ентоні Дорра). - C. 204-210.
- Завадська В. Міфологічний підтекст роману Джоан Гарріс "П’ять четвертинок апельсина". - C. 211-218.
- Зарудняк Н. Образ письменника у романі О. Де "Червона рута". - C. 219-225.
- Ірчишина М. Інтерпретація концепту: вітчизняний та зарубіжний досвід. - C. 226-231.
- Карп М. Контамінована когерентність в англійських мультимодальних літературних казках: динаміка прагматичних властивостей. - C. 232-237.
Педагогіка / Pedagogy
- Алєксєєв О. Структурно-функціональна модель системи професійної підготовки майбутніх учителів фізичної культури до організації індивідуальної роботи з учнями. - C. 238-242.
- Андрєєв В. Організаційно-педагогічні умови розвитку професійного спілкування викладачів коледжу мистецького спрямування. - C. 243-249.
- Богданов Є. Підготовка працівників та службовців до дій у надзвичайних ситуаціях у 1980 – 2020 роках. - C. 250-254.
- Бондаренко Л. Індивідуальні навчально-дослідні завдання у системі методичної підготовки магістрантів-філологів. - C. 255-259.
- Боровець О. Методика викладання анатомії та фізіології дітей у сучасних умовах студентам за фахом "Фізичне виховання, початкова освіта". - C. 260-262.
- Буховець Б., Дишель Г., Романенко С. Передумови побудови програми фізичного виховання дітей дошкільного віку з порушеннями мовлення. - C. 263-267.
- Варава С., Івлєва С. Формування міжкультурної компетенції іноземних студентів на початковому етапі: досвід і виклики в умовах дистанційного навчання. - C. 268-274.
- Виспінська Н. Розвиток соціальних навичок у дітей із розладом аутичного спектра на уроках іноземної мови. - C. 275-281.
- Горда О. Методичні прийоми інтерактивної роботи з текстом: "читання зигзагом". - C. 282-287.
- Гордієнко Т., Білоусова Н. Деякі аспекти організації освітнього процесу в інклюзивному класі початкової школи. - C. 288-293.
- Данилов С. Розвиток соціально-професійної зрілості в процесі магістерської підготовки на засадах педагогічної акмеології. - C. 294-300.
- Dimova I. Types of control for checking law faculty students’ skills and competences. - C. 301-306.
- Dyndarenko O. The principle of integration in professional English language teaching and its role in training of future lawyers. - C. 307-311.
- Дубовой О., Бабич В., Газаєв В. Пошук шляхів підвищення рівня упевненості у собі у студентів спеціальної медичної групи в процесі фізичного виховання. - C. 312-317.
- Дубровський В., Дубровська Л. Формування математичної компетентності учнів початкової школи на уроках математики з використанням дидактичних ігор. - C. 318-324.
- Зінченко В. Авторське право об’єктів інтелектуальної власності. - C. 325-329.
- Кабур Л. Особистісний компонент як важливий складник структури професійної мобільності майбутнього учителя музичного мистецтва. - C. 330-334.
- Калаур С., Волошенко М. Аналіз уявлень студентської молоді про усвідомлене батьківство. - C. 335-339.
- Калугіна Ю. Формування навичок бережливого ставлення у дітей старшого дошкільного віку в контексті економічного виховання. - C. 340-344.
- Карпенко Є. Дистанційне вивчення хорових дисциплін: втрати та знахідки. - C. 345-351.
- Кащук М. Особливості дистанційного викладання та навчання. - C. 352-355.
| 2021 | | Вип. 39(1)
|
|
|
|