Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж74297/2021/39(1)<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Актуальні питання гуманітарних наук
: міжвуз. зб. наук. пр. молодих вчен. Дрогоб. держ. пед. ун-ту ім. Івана Франка.- Дрогобич

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Історія / History

  4. Ахундова В. А. К. Средневековые городские поселения Дашкесанского района. - C. 4-7.
  5. Галів М. Застосування "статистичного методу" в дослідженнях українських істориків освіти (середина ХІХ – кінець ХХ ст.). - C. 8-14.
  6. Дрогомирецький Б., Сізарєв К. Російська імперська практика гібридно-інформаційної війни: перекручення історії й маніпулювання свідомістю людей. - C. 15-22.
  7. Ільницький В. Антиповстанська боротьба радянської адміністрації у Карпатському краї ОУН (1945 – 1950-і рр.): ідеологічний аспект. - C. 23-32.
  8. Лазурко Л. Історія сакрального мистецтва на сторінках львівського часопису "Kwartalnik Historyczny". - C. 33-38.
  9. Наконечний В. Часопис "Лемківщина" як феномен інституції. - C. 39-43.
  10. Стецик Ю., Паньків Б. Деканальне візитування парафіяльних храмів села Брониця (1907 р.). - C. 44-49.
  11. Тельвак В., Тельвак В. Епістолярій наддніпрянських діячів у колекціях бібліотеки Національного інституту імені Оссолінських. - C. 50-55.
  12. Янишин Б. Культурно-просвітницька діяльність регіональних осередків Товариства руських ремісників і промисловців "Зоря". - C. 56-61.
  13. Мистецтвознавство / Art studies

  14. Авраменко Є. Компаративний аналіз специфіки творчого алгоритму вокалістів оперної та камерної спеціалізації. - C. 62-67.
  15. Антоненко М., Морєва Є. Органні концерти Георга Генделя: композиційні та виконавські аспекти. - C. 68-73.
  16. Bektashi N. A look at the development of music in Nakhchivan. - C. 74-77.
  17. Борисенко М. Сучасний досвід застосування ензимів у реставрації архітектурної графіки. - C. 78-82.
  18. Цзяцин В. Тенденції розвитку хорової музики a cappella у сучасному культурному просторі України та Китаю. - C. 83-89.
  19. Вишневська С. Родинне коло фундатора традицій фортепіанної школи Прикарпаття Юрія Новодворського. - C. 90-95.
  20. Голобородов Д. Мультиінструменталізм у творчості музикантів-блогерів платформи YouTube початку XXI століття. - C. 96-103.
  21. Жданович Ю. Мімезис і пойесіс у формуванні сільського предметного середовища ХХ століття на слов’яно-романському пограниччі України. - C. 104-109.
  22. Захарова О. Тетяна Окуневська – "народна актриса" повоєнної Югославії. Театр і кінематограф як засоби міжкультурної комунікації. - C. 110-116.
  23. Качмарчик Н. Формування концепції "довершеного музиканта" в трактатах доби бароко. - C. 117-122.
  24. Коваль С. Значення педагогічних праць М. Д. Леонтовича для розвитку музично-творчих здібностей дітей. - C. 123-130.
  25. Мовознавство. Літературознавство / Linguistics. Literature studies

  26. Alizade S. The problem of personality and time in Mirvarid Dilbazi’s historical poem "Mahsati”. - C. 131-135.
  27. Бадюл В. Фразеологічна одиниця як засіб підвищення комунікативної компетенції іноземних студентів. - C. 136-141.
  28. Boichuk V., Yefremova N., Skrobaka Y. Non-cooperative strategy for negative self-expression of a pessimistic communicant. - C. 142-148.
  29. Бондар К. Просодія як маркер регіонального варіювання мовлення. - C. 149-153.
  30. Брославська Є., Літовченко Я. Реалії в класичному детективному оповіданні (на матеріалі оповідань про Шерлока Голмса). - C. 154-159.
  31. Гавриленко В., Лисюк К. Лінгвістичні, екстралінгвістичні та технічні особливості процесу субтитрування як перекладацького процесу. - C. 160-166.
  32. Герман Л., Шастало В., Гладких І. Національні культурні коди в порівняльному аспекті. - C. 167-172.
  33. Голубенко Н. Інтерсеміотичний аналіз як спосіб інтерпретації креолізованих текстів. - C. 173-177.
  34. Громко Т. Польова організація (лексико-семантичне поле) лінгварію говірки на основі дескрипції. - C. 178-183.
  35. Гурдуз А. Фентезійна рецепція соціального зла в "Домі дивних дітей" Ренсома Ріггза і "Лабіринті Фавна" Ґільєрмо Дель Торо і Корнелії Функе. - C. 184-190.
  36. Демчук О. Екзистенційна бездомність у межах українського простору в збірці малої прози Василя Махна "Дім у Бейтінґ Голлов". - C. 191-195.
  37. Жванія Л. Біблійний код драматичної поеми Лесі Українки "У пущі". - C. 196-203.
  38. Жорнокуй У. Особливості образу "абстрактного сліпого" (на прикладі роману "Все те незриме світло" Ентоні Дорра). - C. 204-210.
  39. Завадська В. Міфологічний підтекст роману Джоан Гарріс "П’ять четвертинок апельсина". - C. 211-218.
  40. Зарудняк Н. Образ письменника у романі О. Де "Червона рута". - C. 219-225.
  41. Ірчишина М. Інтерпретація концепту: вітчизняний та зарубіжний досвід. - C. 226-231.
  42. Карп М. Контамінована когерентність в англійських мультимодальних літературних казках: динаміка прагматичних властивостей. - C. 232-237.
  43. Педагогіка / Pedagogy

  44. Алєксєєв О. Структурно-функціональна модель системи професійної підготовки майбутніх учителів фізичної культури до організації індивідуальної роботи з учнями. - C. 238-242.
  45. Андрєєв В. Організаційно-педагогічні умови розвитку професійного спілкування викладачів коледжу мистецького спрямування. - C. 243-249.
  46. Богданов Є. Підготовка працівників та службовців до дій у надзвичайних ситуаціях у 1980 – 2020 роках. - C. 250-254.
  47. Бондаренко Л. Індивідуальні навчально-дослідні завдання у системі методичної підготовки магістрантів-філологів. - C. 255-259.
  48. Боровець О. Методика викладання анатомії та фізіології дітей у сучасних умовах студентам за фахом "Фізичне виховання, початкова освіта". - C. 260-262.
  49. Буховець Б., Дишель Г., Романенко С. Передумови побудови програми фізичного виховання дітей дошкільного віку з порушеннями мовлення. - C. 263-267.
  50. Варава С., Івлєва С. Формування міжкультурної компетенції іноземних студентів на початковому етапі: досвід і виклики в умовах дистанційного навчання. - C. 268-274.
  51. Виспінська Н. Розвиток соціальних навичок у дітей із розладом аутичного спектра на уроках іноземної мови. - C. 275-281.
  52. Горда О. Методичні прийоми інтерактивної роботи з текстом: "читання зигзагом". - C. 282-287.
  53. Гордієнко Т., Білоусова Н. Деякі аспекти організації освітнього процесу в інклюзивному класі початкової школи. - C. 288-293.
  54. Данилов С. Розвиток соціально-професійної зрілості в процесі магістерської підготовки на засадах педагогічної акмеології. - C. 294-300.
  55. Dimova I. Types of control for checking law faculty students’ skills and competences. - C. 301-306.
  56. Dyndarenko O. The principle of integration in professional English language teaching and its role in training of future lawyers. - C. 307-311.
  57. Дубовой О., Бабич В., Газаєв В. Пошук шляхів підвищення рівня упевненості у собі у студентів спеціальної медичної групи в процесі фізичного виховання. - C. 312-317.
  58. Дубровський В., Дубровська Л. Формування математичної компетентності учнів початкової школи на уроках математики з використанням дидактичних ігор. - C. 318-324.
  59. Зінченко В. Авторське право об’єктів інтелектуальної власності. - C. 325-329.
  60. Кабур Л. Особистісний компонент як важливий складник структури професійної мобільності майбутнього учителя музичного мистецтва. - C. 330-334.
  61. Калаур С., Волошенко М. Аналіз уявлень студентської молоді про усвідомлене батьківство. - C. 335-339.
  62. Калугіна Ю. Формування навичок бережливого ставлення у дітей старшого дошкільного віку в контексті економічного виховання. - C. 340-344.
  63. Карпенко Є. Дистанційне вивчення хорових дисциплін: втрати та знахідки. - C. 345-351.
  64. Кащук М. Особливості дистанційного викладання та навчання. - C. 352-355.
2021
Вип. 39(1)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського