Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж74297/2020/33(1)<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Актуальні питання гуманітарних наук
: міжвуз. зб. наук. пр. молодих вчен. Дрогоб. держ. пед. ун-ту ім. Івана Франка.- Дрогобич

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Мистецтвознавство

  4. Bashmakova N., Hudak K. The principle of polystylistics of Frank Angelis (on the example of the "B. B. (Brel – Bach)” Suit). - C. 4-7.
  5. Бобечко О., Козловська Х. Мистецька постать Олександра Верещинського в контексті розвитку бандурного мистецтва Дрогобиччини (ювілейні узагальнення). - C. 8-13.
  6. Бондаренко І., Бондаренко Б. Полістилістика як проектний метод у середовищному дизайні України (на прикладі Харківського регіону). - C. 14-19.
  7. Брижаченко Н., Босий І., Трегуб Н. Застосування верстатів із числовим програмним керуванням в процесі професійної підготовки дизайнера середовища (на прикладі створення інтер'єрних артоб’єктів). - C. 20-26.
  8. Бутко Л., Василенко Д., Шабуніна В. Внутрішній імідж бібліотеки: складники, функції, основні етапи формування. - C. 27-33.
  9. Гончарук В. Образно-пластичні рішення скульптури Івана Микитюка: на прикладі серії "Карпатський мотив". - C. 34-39.
  10. Дмитренко Н. Формування іконографії сюжету "Таємна вечеря" у візантійській храмовій декорації 10–14 століть. - C. 40-51.
  11. Захарова О. Протокольный костюм: идеология, политика, культура. - C. 52-58.
  12. Кашшай О. Творче становлення художника Антона Кашшая в 1950–1970-х рр. у контексті образотворчих пошуків закарпатської школи. - C. 59-67.
  13. Ковальова М., Лю Фань Олійний пейзажний живопис у Китаї XX ст. (традиційні та інноваційні особливості). - C. 68-75.
  14. Когут В. Структуралізм у відеомистецтві середовищ Львова та Гданська. - C. 76-88.
  15. Костанда М. Класифікація типографіки поч. ХХІ ст.: технологічна парадигма. - C. 89-95.
  16. Купчинська Л. Євреї українських етнічних земель – студенти Віденської академії образотворчого мистецтва ХІХ – початку ХХ ст.. - C. 96-105.
  17. Михалевич В. Творчість галицьких художників-карикатуристів у сатиричних виданнях Львова кінця XIX – початку XX ст.. - C. 106-111.
  18. Молчко У., Ковач Т. Педагогічний внесок Мирослави Ліхтей у сучасну фортепіанну культуру Закарпаття. - C. 112-116.
  19. Мовознавство. Лiтературознавство

  20. Анісімова Ю. Читання автентичних текстів як запорука швидкого оволодіння англійською мовою. - C. 117-122.
  21. Берлінський Ю. Особливості розуміння явищ арго, сленгу та жаргону у лінгвістиці. - C. 123-130.
  22. Бондаренко О. Код Волдеморта: семантика зла. - C. 131-138.
  23. Бурковська О. Неозначено-особові односкладні речення в лінгвоісторіографічному аспекті. - C. 139-144.
  24. Вінтонів М. Динаміка методів і напрямів синтаксичного аналізу речення. - C. 145-150.
  25. Гусєва О., Симиненко Ю. Функціонування лексики обмеженого використання в мові сучасних ЗМІ. - C. 151-157.
  26. Дребет В. Синергетичний формат декодування іменника в конструкціях зі складнопідрядними глибинностями (на матеріалі німецькомовної художньої прози). - C. 158-167.
  27. Катюжинська А. Художня рецепція барокових образів у історичних поемах Дмитра Павличка. - C. 168-174.
  28. Климович С., Мартос С. Колективні форми роботи в дистанційному навчанні (на прикладі KSU Online). - C. 175-181.
  29. Кудлай В., Гайдук Н. Соціальні мережі в контексті формування суспільної думки. - C. 182-189.
  30. Лях І., Бондар І., Курбатова Т. Особливості семантики складників термінологічних детермінативних композитів і їхній номінативний потенціал у німецькій термінології гірництва. - C. 190-196.
  31. Мисик О. Артефактний етнокультурний код у поетичних творах Ігоря Калинця. - C. 197-202.
  32. Моклиця Г. Цілісність концепції сублімації З. Фройда: доповнення до психоаналітичної методології в літературознавстві. - C. 203-208.
  33. Надольська Ю., Єпіфанцева Л. Країнознавчий компонент на занятті з німецької мови крізь призму відеоматеріалів. - C. 209-215.
  34. Накашидзе І. Особливості вираження проблеми батьківщини в поезії Гната Бердо. - C. 216-220.
  35. Небеленчук І. Концепт молитви як один із сенсів духовного життя людини у збірці "Цілую твій поділ" Ліни Ланської. - C. 221-227.
  36. Новікова О. Функційне вираження відокремлених прикладок у сучасній українській мові. - C. 228-233.
  37. Огринчук О. Поетичний текст як образна модель світу. - C. 234-239.
  38. Павельєва А., Головня Ю. Особливості перекладу сайтів стоматологічної тематики. - C. 240-244.
  39. Педагогiка

  40. Адамчук Ю. Педагогічні умови формування готовності молодших інспекторів прикордонної служби до професійної діяльності у пунктах пропуску для міжнародного сполучення. - C. 245-251.
  41. Бабакіна О. Соціально-економічні та ідейно-політичні передумови розвитку системи підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників ЗВО в останній чверті ХХ – на початку ХХІ століття. - C. 252-256.
  42. Бальоха А. Створення інформаційно-комунікаційного педагогічного середовища в процесі підготовки майбутніх учителів початкових класів до реалізації природничої освітньої галузі в початковій школі. - C. 257-261.
  43. Башкір О., Ільченко А. Формування лексичної компетентності учнів на уроках англійської мови. - C. 262-267.
  44. Бусько М. Організація системи освіти дорослих у Канаді на національному рівні. - C. 268-272.
  45. Варава І. Причини існування академічної недоброчесності студентства в сучасному освітньо-науковому просторі та шляхи її подолання. - C. 273-278.
  46. Венгловська О., Антипін Є. Ретроспективний погляд щодо реалізації ідей дитиноцентризму Василя Сухомлинського в новій українській школі. - C. 279-285.
  47. Веретенко Т., Климчук Я. Технології соціальної роботи із жінками, які постраждали від домашнього насильства. - C. 286-291.
  48. Воронецька В. Модель розвитку творчого потенціалу учнів гуманітарної гімназії. - C. 292-299.
  49. Голопич І. Можливість застосування інноваційних технологій навчання для формування комунікативної компетентності майбутніх поліцейських. - C. 300-306.
  50. Гузиніна Т. Особливості розвитку навичок професійно-орієнтованого читання курсантів вищого військового закладу. - C. 307-311.
  51. Айхан Юнис Оглы Гусейнли Пути проведения коррекционной работы с детьми младшего школьного возраста с дизартрией с учетом принципов обучения. - C. 312-318.
  52. Євдоченко О. Професійна підготовка майбутніх хіміків як педагогічна проблема. - C. 319-324.
  53. Євтушенко Н. Концепція дослідження систем підвищення кваліфікації вчителів природничо-математичних предметів у післядипломній освіті України та Республіки Польща. - C. 325-330.
  54. Єрьоменко О. Сучасний стан задоволеності науково-педагогічних працівників умовами праці в процесі підготовки магістрів з управління закладом освіти. - C. 331-338.
  55. Запольська Ю. Формування граматичних навичок у студентів вищих навчальних закладів у процесі вивчення іноземних мов. - C. 339-344.
  56. Зевако В. Професійна комунікація лікаря з пацієнтом у хірургічному відділенні: навчально-методичні матеріали до теми. - C. 345-349.
  57. Ілініцька Н. Фахова підготовка майбутнього вчителя музичного мистецтва (герменевтичний і феноменологічний підходи). - C. 350-353.
  58. Іонова О., Масюк О., Сіра І. Реалізація наступності у навчанні математики між початковою та базовою середньою ланками освіти. - C. 354-359.
  59. Калінська О., Сушенцев О., Івасик І. Сутність і структура основних понять управлінської компетентності керівника закладу професійної освіти. - C. 360-367.
  60. Коростіянець Т., Тумбрукакі А. Залучення майбутніх учителів математики до проектної діяльності при вивченні фахових дисциплін. - C. 368-373.
2020
Вип. 33(1)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського