Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж74297/2020/30(1)<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Актуальні питання гуманітарних наук : міжвуз. зб. наук. пр. молодих вчен. Дрогоб. держ. пед. ун-ту ім. Івана Франка.- Дрогобич- Титул.
- Зміст.
- Корсак Р., Кіш Г., Годя І. Організація роботи персоналу ресторанного підприємства. - C. 4-8.
- Abushova Aynura Issues of historical-theoretical research of "Chahargah” mugham in Azerbaijani music art. - C. 9-15.
- Акрідіна Г. Монументально-декоративне оздоблення кафедральних соборів Одеської єпархії. - C. 16-23.
- Alakbarli Sugra Psychological heroes created by time (a study of Azerbaijani prose in 2000s). - C. 24-27.
- Александров М. Удосконалення працемісткості виготовлення польових блуз німецької армії в роки Другої світової війни. - C. 28-35.
- Алішер А. Концепція сценічного простору у творчому доробку Д. Лідера. - C. 36-40.
- Бардік М. Монументальний живопис Київського Софійського собору другої половини ХІХ ст.: нові факти та вплив на стінопис Києво-Печерської лаври. - C. 41-46.
- Бесараб О. Фестивалі сучасного музичного мистецтва як один із показників напрямку розвитку масового мистецтва в Україні періоду незалежності. - C. 47-53.
- Білан Т. Символічність образотворчого мистецтва в часі та просторі культури. - C. 54-59.
- Білякович Л., Пенчук О. Інтерпретація костюма другої половини ХІХ ст. в дизайні жіночого одягу 1950–2010-х рр.: образні та формально-конструктивні особливості. - C. 60-70.
- Бойко П. Роль кларнета у тембровому втіленні образу головної героїні опери Дмитра Шостаковича "Катерина Ізмайлова". - C. 71-78.
- Gasimova Aynur R. Features of musical language in the symphonic creativity of composer Nariman Mammadov. - C. 79-85.
- Guliyeva Aynur The embodiment of Huseyn Javid’s creativity in music. - C. 86-92.
- Guliyeva Sevinj Issues of research of the main features of traditional music in the piano work of Azerbaijani composers. - C. 93-99.
- Вейді Гун Психофізіологічні особливості діяльності диригента хорового колективу. - C. 100-103.
- Данильченко Ю. Творчий шлях Яна Кларка в контексті формування західноєвропейського флейтового мистецтва на зламі ХХ–ХХІ ст.. - C. 104-109.
- Жук А. Традиція та інновація в українському пленерному русі. - C. 110-115.
- Захарова О. Гастический стиль советских официальных и "интимных" приемов. - C. 116-121.
- Капітонова В. Характерні риси викладацької діяльності у творчих навчальних закладах. - C. 122-126.
- Катріченко К. Концепція функціонального комфорту у формуванні інклюзивного дизайну навчального простору загальноосвітньої школи. - C. 127-132.
- Колосок В. Музика в українському радіотеатрі: специфіка, виразні засоби, періодизація, постаті митців. - C. 133-140.
- Крепак К. Симфонізм сучасних українських композиторів як засіб створення моделі художньо-образного сприймання історичної подієвості. - C. 141-147 Кундис Р., Душний А..
- Maskovych T., Kazymyriv K. Genre of the choral acapella psalm in the creativity of Hanna Havrylets. - C. 155-160.
- Михалевич В. Графічні та змістові особливості карикатур одеських художників початку XX століття. - C. 161-166.
- Міхєєва Л. Вплив символів тематичної візуальної мови на бренд. - C. 167-172.
- Мостовщикова Д. Традиції розписної гарячої емалі Європи та Сходу XVIII століття у сучасному емальєрному мистецтві України. - C. 173-180.
- Набиева Вюсаля Фархад Образ короля Артура в творчестве Мэри Стюарт. - C. 181-188.
- Тай Хынг Нгуен К репертуарной проблематике в профессиональной подготовке аккордеонистов Вьетнамской национальной академии музыки. - C. 189-194.
- Погребняк М. Танець "модерн" та неокласичний танець в українському балеті ХХІ ст.: шляхи асиміляції та форми презентації. - C. 195-204.
- П’ятницька-Позднякова І. Музично-мовленнєва проблематика: пропедевтичний аспект. - C. 205-211.
- Радомська В. Фрактальна геометрія в структурі стінописів інтер’єрного простору (на прикладі поліхромій Модеста Сосенка). - C. 212-217.
- Салій С., Салій В. Сучасний етап розвитку диригентсько-хорової освіти і педагогіки. - C. 218-222.
- Свирид І. Технологія конкурсно-розважальних шоу в діяльності сучасних клубних установ України. - C. 223-228.
- Середюк І. Аспекти експлікації власного семіотичного поля автора в музичному творі. - C. 229-235.
- Стецкович О. Творча діяльність Г. М. Т. Самнера (Стінга): аспекти вияву мистецької індивідуальності. - C. 236-240.
- Суворов В., Назар Я., Коцюрба Б. Значення творчого потенціалу у вихованні музиканта у класі баяна-акордеона. - C. 241-245.
- Тормахова В. Афро-американська танцювальна поховальна музика як культурне явище. - C. 246-249.
- Чуйко О. Культурні взаємозв’язки Галицько-Волинського князівства з балканськими країнами. - C. 250-256.
- Чумак Ю., Сеник О., Душний А. Українська приватна учительська семінарія Сестер Василіянок та Дрогобицький музичний коледж імені В. Барвінського як осередки духовної формації української молоді. - C. 257-262.
- Щербакова О., Щербаков Ю. Largo Lamentoso Богдани Фільц крізь призму програмної трагіко-драматичної концепції. - C. 263-269.
- Shchitova S., Kapitonova K. Interpretation of A. Bertran’s poetry by M. Ravel in piano suite "Gaspard de la nuit”. - C. 270-274.
- Яремчук В. Рецензія на монографію Лазурко Лідії Миколаївни "Польська історична періодика у Східній Галичині XIX – початку XX ст.: типологія, ідеологія, проблематика". - C. 275-276.
| 2020 | | Вип. 30(1)
|
|
|
|