Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж74297/2020/29(3)<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Актуальні питання гуманітарних наук
: міжвуз. зб. наук. пр. молодих вчен. Дрогоб. держ. пед. ун-ту ім. Івана Франка.- Дрогобич

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Любимова С. Роль архетипів у формуванні стереотипів американської лінгвокультури. - C. 4-8.
  4. Малаш О. Мовно-культурна символіка праці (на матеріалі народних пісень болгар України). - C. 9-14.
  5. Марчук Л., Козярук А. Оцінна вербалізація топонімів в сучасному українському художньому дискурсі. - C. 15-20.
  6. Марчук Т., Стефурак М. Вербалізація графічних засобів у тексті роману Поли Гоукінс "The Girl on the Train". - C. 21-26.
  7. Матвєєва С. Юридичний термін у сучасному термінознавстві та юриспруденції. - C. 27-31.
  8. Матієнко-Сільницька А. Роль темпорального компоненту інтонації в реалізації функції переконування (на матеріалі англомовних проповідницького та судового дискурсів). - C. 32-37.
  9. Мусієнко Ю. Тональні характеристики озвученого повчального дискурсу (на матеріалі сучасних англійських притч). - C. 38-45.
  10. Nagaitseva N., Romanov Y. Presentation of singularia and pluralia tantum nouns in a course of Russian as a foreign language. - C. 46-51.
  11. Nevreva M., Dyachenko G., Sirotenko T. Lexical features of noun prefix morphemes (on the material of the English technical discourse fields "Chemical Engineering", "Automotive Engineering", "Electrical Engineering"). - C. 52-58.
  12. Нечипоренко В. Лингвальные и визуальные средства воздействия в англоязычном рекламном дискурсе. - C. 59-65.
  13. Орлова Н. Термінологія журналістикознавча чи журналістська: до проблеми розмежування понять. - C. 66-71.
  14. Осіпчук Г. Рецепція образу природи в поетичному доробку Анатолія Мойсієнка (на матеріалі збірки "Мене любов’ю засвітили скрипки"). - C. 72-78.
  15. Палиця Г. Вербалізація концепту "вчитель" у німецькомовних цитатах відомих людей. - C. 79-84.
  16. Pilipei Y., Pylypenko I. Slang versus "Proper English" in the modern world. - C. 85-89.
  17. Пітерська О. Специфіка образної системи в романі Е. Портер "Просто Девід". - C. 90-95.
  18. Плегуца А. Дискурсивні маркери. Основні характеристики та функції. - C. 96-100.
  19. Pochtaruk G., Zaitseva O., Mykhailiuk S. Models of syntactic and lexical compatibility of lexical-semantic variants of the noun "unit” in scientific and technical discourse texts (The technical area "Automation of Heat and Power Processes"). - C. 101-106.
  20. Рабчук І. Стилістичний потенціал апозитивних синтаксем у публіцистичних текстах (на матеріалі інтернет-видань). - C. 107-114.
  21. Раєвська І. Порівняльна характеристика субдіалекту міста Перуджі з іншими умбрійськими субдіалектами у фонетичному аспекті та проблеми їх класифікації. - C. 115-121.
  22. Рева І. Синтаксичні трансформації в романі "Гра в бісер" Г. Гессе. - C. 122-127.
  23. Савчук Н., Хлистун І. Варіативна нормативність лексики в культурно-мовленнєвому аспекті: історія та сучасність. - C. 128-132.
  24. Куценко С. Комплексний розвиток індивідуально-творчих та діяльнісно-творчих здібностей студентів-хореографів на заняттях з народно-сценічного танцю. - C. 133-139.
  25. Лазаренко Л. Навчання читання іншомовних фахових текстів студентів економічних спеціальностей як фактор підвищення мотивації до навчання. - C. 140-144.
  26. Levytska I., Novska O. Methodological aspects of piano training of future musical art teachers. - C. 145-151.
  27. Лозинська С., Проц М. Дидактичні особливості формування життєво-важливих компетентностей дитини засобами проектної діяльності у дошкільному та молодшому шкільному віці. - C. 152-157.
  28. Лотоцька Л., Колач Т. Використання вебінструментів онлайн-середовища у навчальному процесі закладів вищої освіти. - C. 158-163.
  29. Лялюк Г. Етично-альтруїстичний принцип суб’єкт-суб’єктної взаємодії у вихованні дітей-сиріт. - C. 164-168.
  30. Марушка М. Діяльність львівських шкіл ритмопластичного танцю (20-30 рр. ХХ ст.). - C. 169-172.
  31. Микитейчук Х. Навчально-методична робота з підготовки дитини до вивчення математики в дошкільних закладах Польщі. - C. 173-179.
  32. Омок Г. Сутність і специфіка готовності майбутніх фахівців з фізичної культури і спорту до професійно-педагогічної діяльності в умовах професійно-технічної освіти. - C. 180-185.
  33. Опальчук Б. Критерії та показники готовності майбутніх соціальних працівників до організації культурно-дозвіллєвої діяльності. - C. 186-193.
  34. Опанасенко О. Підготовка соціальних педагогів до роботи з молоддю сільської місцевості за сучасних умов: новітні тенденції. - C. 194-199.
  35. Отравенко О., Гадючко О. Управління якістю професійної підготовки майбутніх фахівців фізичної культури і спорту в закладах вищої освіти. - C. 200-206.
  36. Пахомова Т., Сердюченко Ю. Сутність інтерактивних технологій навчання як засобу формування іншомовної комунікативної компетентності майбутніх учителів іноземної мови. - C. 207-212.
  37. Попова Л. Формування готовності майбутніх учителів початкової школи до іншомовної професійної комунікації в умовах запровадження дистанційного навчання. - C. 213-219.
  38. Починкова М. Технологічний рівень у формуванні критичного мислення майбутніх учителів початкової школи. - C. 220-225.
  39. Радогуз С., Нетецька Т. Академічна мобільність як фактор підвищення конкурентоздатності закладу вищої освіти. - C. 226-232.
  40. Рапава Р. Тенденції розвитку післядипломної педагогічної освіти України з огляду на європейський досвід. - C. 233-238.
  41. Рибак О. Ранкова зустріч як педагогічна технологія розвитку комунікативної компетентності учня. - C. 239-244.
  42. Рідель Т., Кириченко Т. Євроінтеграційні процеси системи вищої освіти: здобутки та перспективи. - C. 245-249.
  43. Рудюк Т. Вивчення родинної лексики в контексті виховного потенціалу християнства (комунікативно-діяльнісний аспект). - C. 250-255.
  44. Савченко Н., Дубінка М., Захарова О. Поняття особистісного саморозвитку в концептуальному полі сучасної педагогічної науки. - C. 256-263.
  45. Скрипник Н. Формування мовленнєвої компетентності студентів-філологів складниками рецептивних видів мовленнєвої діяльності. - C. 264-268.
2020
Вип. 29(3)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського