![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Книжкові видання та компакт-диски ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Журнали та продовжувані видання ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Автореферати дисертацій ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Реферативна база даних ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Наукова періодика України ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Тематичний навігатор ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Авторитетний файл імен осіб
![Mozilla Firefox](../../ico/mf.png) |
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж74297/2020/29(3)<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Актуальні питання гуманітарних наук : міжвуз. зб. наук. пр. молодих вчен. Дрогоб. держ. пед. ун-ту ім. Івана Франка.- Дрогобич- Титул.
- Зміст.
- Любимова С. Роль архетипів у формуванні стереотипів американської лінгвокультури. - C. 4-8.
- Малаш О. Мовно-культурна символіка праці (на матеріалі народних пісень болгар України). - C. 9-14.
- Марчук Л., Козярук А. Оцінна вербалізація топонімів в сучасному українському художньому дискурсі. - C. 15-20.
- Марчук Т., Стефурак М. Вербалізація графічних засобів у тексті роману Поли Гоукінс "The Girl on the Train". - C. 21-26.
- Матвєєва С. Юридичний термін у сучасному термінознавстві та юриспруденції. - C. 27-31.
- Матієнко-Сільницька А. Роль темпорального компоненту інтонації в реалізації функції переконування (на матеріалі англомовних проповідницького та судового дискурсів). - C. 32-37.
- Мусієнко Ю. Тональні характеристики озвученого повчального дискурсу (на матеріалі сучасних англійських притч). - C. 38-45.
- Nagaitseva N., Romanov Y. Presentation of singularia and pluralia tantum nouns in a course of Russian as a foreign language. - C. 46-51.
- Nevreva M., Dyachenko G., Sirotenko T. Lexical features of noun prefix morphemes (on the material of the English technical discourse fields "Chemical Engineering", "Automotive Engineering", "Electrical Engineering"). - C. 52-58.
- Нечипоренко В. Лингвальные и визуальные средства воздействия в англоязычном рекламном дискурсе. - C. 59-65.
- Орлова Н. Термінологія журналістикознавча чи журналістська: до проблеми розмежування понять. - C. 66-71.
- Осіпчук Г. Рецепція образу природи в поетичному доробку Анатолія Мойсієнка (на матеріалі збірки "Мене любов’ю засвітили скрипки"). - C. 72-78.
- Палиця Г. Вербалізація концепту "вчитель" у німецькомовних цитатах відомих людей. - C. 79-84.
- Pilipei Y., Pylypenko I. Slang versus "Proper English" in the modern world. - C. 85-89.
- Пітерська О. Специфіка образної системи в романі Е. Портер "Просто Девід". - C. 90-95.
- Плегуца А. Дискурсивні маркери. Основні характеристики та функції. - C. 96-100.
- Pochtaruk G., Zaitseva O., Mykhailiuk S. Models of syntactic and lexical compatibility of lexical-semantic variants of the noun "unit” in scientific and technical discourse texts (The technical area "Automation of Heat and Power Processes"). - C. 101-106.
- Рабчук І. Стилістичний потенціал апозитивних синтаксем у публіцистичних текстах (на матеріалі інтернет-видань). - C. 107-114.
- Раєвська І. Порівняльна характеристика субдіалекту міста Перуджі з іншими умбрійськими субдіалектами у фонетичному аспекті та проблеми їх класифікації. - C. 115-121.
- Рева І. Синтаксичні трансформації в романі "Гра в бісер" Г. Гессе. - C. 122-127.
- Савчук Н., Хлистун І. Варіативна нормативність лексики в культурно-мовленнєвому аспекті: історія та сучасність. - C. 128-132.
- Куценко С. Комплексний розвиток індивідуально-творчих та діяльнісно-творчих здібностей студентів-хореографів на заняттях з народно-сценічного танцю. - C. 133-139.
- Лазаренко Л. Навчання читання іншомовних фахових текстів студентів економічних спеціальностей як фактор підвищення мотивації до навчання. - C. 140-144.
- Levytska I., Novska O. Methodological aspects of piano training of future musical art teachers. - C. 145-151.
- Лозинська С., Проц М. Дидактичні особливості формування життєво-важливих компетентностей дитини засобами проектної діяльності у дошкільному та молодшому шкільному віці. - C. 152-157.
- Лотоцька Л., Колач Т. Використання вебінструментів онлайн-середовища у навчальному процесі закладів вищої освіти. - C. 158-163.
- Лялюк Г. Етично-альтруїстичний принцип суб’єкт-суб’єктної взаємодії у вихованні дітей-сиріт. - C. 164-168.
- Марушка М. Діяльність львівських шкіл ритмопластичного танцю (20-30 рр. ХХ ст.). - C. 169-172.
- Микитейчук Х. Навчально-методична робота з підготовки дитини до вивчення математики в дошкільних закладах Польщі. - C. 173-179.
- Омок Г. Сутність і специфіка готовності майбутніх фахівців з фізичної культури і спорту до професійно-педагогічної діяльності в умовах професійно-технічної освіти. - C. 180-185.
- Опальчук Б. Критерії та показники готовності майбутніх соціальних працівників до організації культурно-дозвіллєвої діяльності. - C. 186-193.
- Опанасенко О. Підготовка соціальних педагогів до роботи з молоддю сільської місцевості за сучасних умов: новітні тенденції. - C. 194-199.
- Отравенко О., Гадючко О. Управління якістю професійної підготовки майбутніх фахівців фізичної культури і спорту в закладах вищої освіти. - C. 200-206.
- Пахомова Т., Сердюченко Ю. Сутність інтерактивних технологій навчання як засобу формування іншомовної комунікативної компетентності майбутніх учителів іноземної мови. - C. 207-212.
- Попова Л. Формування готовності майбутніх учителів початкової школи до іншомовної професійної комунікації в умовах запровадження дистанційного навчання. - C. 213-219.
- Починкова М. Технологічний рівень у формуванні критичного мислення майбутніх учителів початкової школи. - C. 220-225.
- Радогуз С., Нетецька Т. Академічна мобільність як фактор підвищення конкурентоздатності закладу вищої освіти. - C. 226-232.
- Рапава Р. Тенденції розвитку післядипломної педагогічної освіти України з огляду на європейський досвід. - C. 233-238.
- Рибак О. Ранкова зустріч як педагогічна технологія розвитку комунікативної компетентності учня. - C. 239-244.
- Рідель Т., Кириченко Т. Євроінтеграційні процеси системи вищої освіти: здобутки та перспективи. - C. 245-249.
- Рудюк Т. Вивчення родинної лексики в контексті виховного потенціалу християнства (комунікативно-діяльнісний аспект). - C. 250-255.
- Савченко Н., Дубінка М., Захарова О. Поняття особистісного саморозвитку в концептуальному полі сучасної педагогічної науки. - C. 256-263.
- Скрипник Н. Формування мовленнєвої компетентності студентів-філологів складниками рецептивних видів мовленнєвої діяльності. - C. 264-268.
| 2020 | | Вип. 29(3)
|
|
|
|