Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж74297/2020/28(3)<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Актуальні питання гуманітарних наук : міжвуз. зб. наук. пр. молодих вчен. Дрогоб. держ. пед. ун-ту ім. Івана Франка.- Дрогобич- Титул.
- Зміст.
- Мороз Т. Польські паремійні одиниці з антонімічними компонентами на позначення соціальної сфери життя людини. - C. 4-10.
- Мосієнко О. Вербалізація економічної кризи в англомовних текстах інтернет-новин: номінативно-референційний аспект. - C. 11-15.
- Мухтарова Т. Влияние социальной среды и политических событий на человеческую психологию в творчестве Чингиза Абдуллаева. - C. 16-22.
- Ніколаєва Т. Контамінація і слова-портмоне в сучасній англійській мові. - C. 23-27.
- Оксанич М. Позиційні характеристики підрядних умовних речень у середньоверхньонімецькій мові. - C. 28-32.
- Осьмак Н., Гудована Н. Художня модифікація мотиву "небесної дороги" у романах "Кохання в стилі бароко" Володимира Даниленка та "Дім на горі" Валерія Шевчука. - C. 33-39.
- Подгурська І. Проблема автора та авторської модальності в романі Маргарет Етвуд "Оповідь служниці". - C. 40-44.
- Поміркована Т., Кецик-Зінченко У. Моделювання смислових відносин, виражених прийменниками в українській та англійській мовах. - C. 45-49.
- Прудникова Т. Лексеми з префіксоїдом крипто- на тлі динаміки української економічної терміносистеми: семантично-дериваційна інтерпретація. - C. 50-56.
- Пуш О., Гасюк Н. Концепт death в англомовній картині світу. - C. 57-62.
- Розлуцький І. Націософський дискурс у творчості Миколи Євшана. - C. 63-69.
- Савчук Р. Семіотико-наративні механізми творення текстових можливих світів у французькому художньому наративі XX – поч. XXI ст.. - C. 70-76.
- Семак Л. Семантико-стилістичний аспект контекстуальної синоніміки сучасної української жіночої прози. - C. 77-82.
- Микитюк С. Формування громадянської компетентності під час викладання права в педагогічних закладах вищої освіти. - C. 83-89.
- Мирошниченко О. Ресурсно-змістове забезпечення формування цифрової компетентності майбутніх педагогів закладів вищої освіти. - C. 90-95.
- Молнар Т. Стан сформованості міжкультурних цінностей у майбутніх учителів початкової школи. - C. 96-103.
- Назаренко О. Управлінська освіта за кордоном: менеджмент освіти в Австралії. - C. 104-108.
- Некраш Л. Використання міжнародної класифікації функціонування для оцінювання функціонування дитини із синдромом Дауна. - C. 109-113.
- Нехаєнко С. Результати експериментального дослідження розвитку професійної компетентності у майбутніх організаторів морально-психологічного забезпечення. - C. 114-120.
- Ноздрова О., Бартєнєва І. Підготовка майбутніх учителів початкових класів Нової української школи до формування культури мислення молодших школярів. - C. 121-128.
- Носкова М. Проблеми впровадження дистанційного навчання в системі післядипломної педагогічної освіти. - C. 129-134.
- Овсієнко Л. Практикоорієнтована система вправ і завдань із вивчення української мови як іноземної в закладах вищої освіти. - C. 135-140.
- Огреніч М., Яковлєва М. Формування загальнокультурної компетентності студентів технічних спеціальностей. - C. 141-146.
- Олло В., Сакно О., Олехнович В. Інноваційні технології навчання як засоби формування конкурентоспроможності майбутніх офіцерів. - C. 147-152.
- Омок Г. Термінологічний базис професійної підготовки та професійної діяльності майбутніх фахівців із фізичного виховання та спорту в умовах професійно-технічної освіти. - C. 153-157.
- Осадча Н. Духовний світ дитини і сучасна педагогічна практика. - C. 158-163.
- Острянко Т., Мекшун А. Дослідження формування асертивності у підлітків з агресивною поведінкою. - C. 164-168.
- Пантюк М., Савчук Б., Розман І. Розвиток педагогічної біобібліографії в Україні: регіональний контекст. - C. 169-175.
- Парфанович І., Парфанович А. Сімейне насильство стосовно людей похилого віку як суспільна і сімейна проблема. - C. 176-181.
- Перевознюк В. Досвід формування самоосвітньої компетентності майбутніх учителів англійської мови у Великій Британії. - C. 182-187.
- Пєчка Л. Зміст виховання особистості майбутнього педагога-дошкільника у здоров’язбережувальному середовищі педагогічного закладу вищої освіти. - C. 188-193.
- Пінігіна Ю. Проблема визначення поняття "цінності" у науковій літературі. - C. 194-199.
- Подковирофф Н. Методичний супровід професійного самовизначення майбутніх учителів іноземної мови як медіаторів культур у сфері шкільної міжкультурної іншомовної освіти. - C. 200-205.
- Поливанюк В. Професійна компетентність майбутніх військових фахівців як науково-теоретична проблема. - C. 206-210.
- Пономаренко О. Результативні характеристики готовності майбутнього магістра психології до професійної діяльності в умовах неформальної освіти. - C. 211-216.
- Починкова М. Результати анкетування щодо сформованості критичного мислення у майбутніх учителів початкової школи. - C. 217-222.
- Прус Н. Формування іншомовної комунікативної компетентності студентів під час читання: теоретичний та практичний аспекти. - C. 223-227.
- Rohova T., Tverdokhlib T. Traditions of organizing pedagogical education of ecclesiastical school students in the educational practice of modern orthodox teological seminaries. - C. 228-235.
- Романькова К. Професійний саморозвиток педагогів шляхом організації науково-дослідної діяльності учнів. - C. 236-241.
- Рудюк Т. Вивчення родинної лексики в поетичній спадщині Кобзаря (комунікативно-діяльнісний аспект). - C. 242-246.
- Савінова Н., Берегова М., Борулько Д. Стан готовності майбутніх учителів-логопедів до роботи в розвивальному активно-ігровому середовищі. - C. 247-255.
- Савлук І. Психолого-педагогічні умови вдосконалення виконавської майстерності майбутніх педагогів-музикантів на заняттях з основного музичного інструмента: експериментальний контент. - C. 256-263.
- Севрук І., Соколовська Ю. Гендерна рівність у контексті забезпечення прав людини та її реалізація у підготовці майбутніх педагогів. - C. 264-270.
- Сич Т. Вектори аналізу практичної реалізації методологічних підходів у дослідженнях проблем управління освітою. - C. 271-276.
- Скрипник Н. Тестовий моніторинг навчальних досягнень майбутніх педагогів-словесників під час вивчення орфоепії української мови. - C. 277-281.
- Соколовська О. Самостійна робота студентів педагогічних спеціальностей в умовах дистанційної форми навчання. - C. 282-287.
| 2020 | | Вип. 28(3)
|
|
|
|