Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж74297/2020/28(3)<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Актуальні питання гуманітарних наук
: міжвуз. зб. наук. пр. молодих вчен. Дрогоб. держ. пед. ун-ту ім. Івана Франка.- Дрогобич

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Мороз Т. Польські паремійні одиниці з антонімічними компонентами на позначення соціальної сфери життя людини. - C. 4-10.
  4. Мосієнко О. Вербалізація економічної кризи в англомовних текстах інтернет-новин: номінативно-референційний аспект. - C. 11-15.
  5. Мухтарова Т. Влияние социальной среды и политических событий на человеческую психологию в творчестве Чингиза Абдуллаева. - C. 16-22.
  6. Ніколаєва Т. Контамінація і слова-портмоне в сучасній англійській мові. - C. 23-27.
  7. Оксанич М. Позиційні характеристики підрядних умовних речень у середньоверхньонімецькій мові. - C. 28-32.
  8. Осьмак Н., Гудована Н. Художня модифікація мотиву "небесної дороги" у романах "Кохання в стилі бароко" Володимира Даниленка та "Дім на горі" Валерія Шевчука. - C. 33-39.
  9. Подгурська І. Проблема автора та авторської модальності в романі Маргарет Етвуд "Оповідь служниці". - C. 40-44.
  10. Поміркована Т., Кецик-Зінченко У. Моделювання смислових відносин, виражених прийменниками в українській та англійській мовах. - C. 45-49.
  11. Прудникова Т. Лексеми з префіксоїдом крипто- на тлі динаміки української економічної терміносистеми: семантично-дериваційна інтерпретація. - C. 50-56.
  12. Пуш О., Гасюк Н. Концепт death в англомовній картині світу. - C. 57-62.
  13. Розлуцький І. Націософський дискурс у творчості Миколи Євшана. - C. 63-69.
  14. Савчук Р. Семіотико-наративні механізми творення текстових можливих світів у французькому художньому наративі XX – поч. XXI ст.. - C. 70-76.
  15. Семак Л. Семантико-стилістичний аспект контекстуальної синоніміки сучасної української жіночої прози. - C. 77-82.
  16. Микитюк С. Формування громадянської компетентності під час викладання права в педагогічних закладах вищої освіти. - C. 83-89.
  17. Мирошниченко О. Ресурсно-змістове забезпечення формування цифрової компетентності майбутніх педагогів закладів вищої освіти. - C. 90-95.
  18. Молнар Т. Стан сформованості міжкультурних цінностей у майбутніх учителів початкової школи. - C. 96-103.
  19. Назаренко О. Управлінська освіта за кордоном: менеджмент освіти в Австралії. - C. 104-108.
  20. Некраш Л. Використання міжнародної класифікації функціонування для оцінювання функціонування дитини із синдромом Дауна. - C. 109-113.
  21. Нехаєнко С. Результати експериментального дослідження розвитку професійної компетентності у майбутніх організаторів морально-психологічного забезпечення. - C. 114-120.
  22. Ноздрова О., Бартєнєва І. Підготовка майбутніх учителів початкових класів Нової української школи до формування культури мислення молодших школярів. - C. 121-128.
  23. Носкова М. Проблеми впровадження дистанційного навчання в системі післядипломної педагогічної освіти. - C. 129-134.
  24. Овсієнко Л. Практикоорієнтована система вправ і завдань із вивчення української мови як іноземної в закладах вищої освіти. - C. 135-140.
  25. Огреніч М., Яковлєва М. Формування загальнокультурної компетентності студентів технічних спеціальностей. - C. 141-146.
  26. Олло В., Сакно О., Олехнович В. Інноваційні технології навчання як засоби формування конкурентоспроможності майбутніх офіцерів. - C. 147-152.
  27. Омок Г. Термінологічний базис професійної підготовки та професійної діяльності майбутніх фахівців із фізичного виховання та спорту в умовах професійно-технічної освіти. - C. 153-157.
  28. Осадча Н. Духовний світ дитини і сучасна педагогічна практика. - C. 158-163.
  29. Острянко Т., Мекшун А. Дослідження формування асертивності у підлітків з агресивною поведінкою. - C. 164-168.
  30. Пантюк М., Савчук Б., Розман І. Розвиток педагогічної біобібліографії в Україні: регіональний контекст. - C. 169-175.
  31. Парфанович І., Парфанович А. Сімейне насильство стосовно людей похилого віку як суспільна і сімейна проблема. - C. 176-181.
  32. Перевознюк В. Досвід формування самоосвітньої компетентності майбутніх учителів англійської мови у Великій Британії. - C. 182-187.
  33. Пєчка Л. Зміст виховання особистості майбутнього педагога-дошкільника у здоров’язбережувальному середовищі педагогічного закладу вищої освіти. - C. 188-193.
  34. Пінігіна Ю. Проблема визначення поняття "цінності" у науковій літературі. - C. 194-199.
  35. Подковирофф Н. Методичний супровід професійного самовизначення майбутніх учителів іноземної мови як медіаторів культур у сфері шкільної міжкультурної іншомовної освіти. - C. 200-205.
  36. Поливанюк В. Професійна компетентність майбутніх військових фахівців як науково-теоретична проблема. - C. 206-210.
  37. Пономаренко О. Результативні характеристики готовності майбутнього магістра психології до професійної діяльності в умовах неформальної освіти. - C. 211-216.
  38. Починкова М. Результати анкетування щодо сформованості критичного мислення у майбутніх учителів початкової школи. - C. 217-222.
  39. Прус Н. Формування іншомовної комунікативної компетентності студентів під час читання: теоретичний та практичний аспекти. - C. 223-227.
  40. Rohova T., Tverdokhlib T. Traditions of organizing pedagogical education of ecclesiastical school students in the educational practice of modern orthodox teological seminaries. - C. 228-235.
  41. Романькова К. Професійний саморозвиток педагогів шляхом організації науково-дослідної діяльності учнів. - C. 236-241.
  42. Рудюк Т. Вивчення родинної лексики в поетичній спадщині Кобзаря (комунікативно-діяльнісний аспект). - C. 242-246.
  43. Савінова Н., Берегова М., Борулько Д. Стан готовності майбутніх учителів-логопедів до роботи в розвивальному активно-ігровому середовищі. - C. 247-255.
  44. Савлук І. Психолого-педагогічні умови вдосконалення виконавської майстерності майбутніх педагогів-музикантів на заняттях з основного музичного інструмента: експериментальний контент. - C. 256-263.
  45. Севрук І., Соколовська Ю. Гендерна рівність у контексті забезпечення прав людини та її реалізація у підготовці майбутніх педагогів. - C. 264-270.
  46. Сич Т. Вектори аналізу практичної реалізації методологічних підходів у дослідженнях проблем управління освітою. - C. 271-276.
  47. Скрипник Н. Тестовий моніторинг навчальних досягнень майбутніх педагогів-словесників під час вивчення орфоепії української мови. - C. 277-281.
  48. Соколовська О. Самостійна робота студентів педагогічних спеціальностей в умовах дистанційної форми навчання. - C. 282-287.
2020
Вип. 28(3)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського