Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж74297/2020/27(4)<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Актуальні питання гуманітарних наук : міжвуз. зб. наук. пр. молодих вчен. Дрогоб. держ. пед. ун-ту ім. Івана Франка.- Дрогобич- Титул.
- Зміст.
- Кухарєва Н. Музейні предмети інвентарної групи "мистецтво" фондової колекції національного історико-етнографічного заповідника "Переяслав" із зображеннями Т. Шевченка. - C. 4-9.
- Сліпченко О. Соната для флейти і басо контінуо BWV 1033 – проблеми стилістики та авторства. - C. 10-14.
- Стихун Н. Формування професійної майстерності актора засобами театрального мистецтва в умовах творчої діяльності. - C. 15-19.
- Наконечна Г., Ментинська І. Категорія милозвучності як культуромовний конструкт. - C. 20-25.
- Негер О. Становлення мовних поглядів Гавриїла Костельника. - C. 26-32.
- Полюжин І. Деякі дискусійні погляди на предмет та обсяг фразеології як галузі наукового знання. - C. 33-36.
- Полянiчко О. Зміст лексичної компетентності майбутніх учителів історії. - C. 37-41.
- Редчиць Т. Відень у романах Г. фон Додерера "Штрудльгофські сходи" та І. Бахман "Маліна". - C. 42-47.
- Резнікова К., Рязанова В., Шкріба Т. Етнопсихологічна семантика фольклорно-етнографічних образів злої матері, відьми та русалки в баладній творчості Тараса Григоровича Шевченка. - C. 48-52.
- Руденко М. Різновиди арго у процесі еволюційного розвитку. - C. 53-59.
- Середницька А. Внутрішня форма слова як частина мовної картини світу. - C. 60-65.
- Сизоненко А., Кущ Е. Інноваційні словотворчі елементи англомовних еконеологізмів. - C. 66-70.
- Сліпушко О., Катюжинська А. Інтерпретаційна художня модель ідеї державної єдності в суспільно-політичній концепції Хоми Євлевича (на матеріалі поеми "Лабіринт"). - C. 71-77.
- Смаглій В. Дальня периферія концепту WORD. - C. 78-85.
- Собіна С. Трансонімізація як різновид лексико-семантичного словотвору найменувань творчих колективів. - C. 86-90.
- Старостенко Т. Образи Шанхая і Гонконгу у травелозі Вільяма Сомерсета Моема "На китайській ширмі". - C. 91-96.
- Кемінь В., Суділовська М. Культурно-освітня діяльність емігрантів із Галичини в Чехословаччині міжвоєнної доби. - C. 97-103.
- Москова Т. Формування здоров’язбережувальної компетентності майбутнього вчителя початкової школи в умовах ЗВО. - C. 104-109.
- Мукан Н., Криштанович М., Гавран М., Мукан О. Англомовна комунікативна компетентність майбутніх фахівців автотранспортного профілю: використання засобів дистанційного навчання. - C. 110-117.
- Нагрибельний Я. Етнопедагогіка як змістовий складник навчальної дисципліни "Історія педагогіки" у закладі вищої освіти. - C. 118-123.
- Несторук Н., Ландік А. Педагогічна технологія послаблення та подолання феномена прокрастинації в закладах вищої освіти. - C. 124-129.
- Никифоров А. Декоративне мистецтво в історії розвитку художньої освіти підросійської України ХІХ – початку ХХ століття у сучасних дослідженнях: історіографічний аспект. - C. 130-134.
- Ноздрова О. Педагогические инновации в инклюзивном образовании ромских детей. - C. 135-143.
- Osova O., Panchenko V. Testing as a type of communicative interaction in the process of training future foreign language teachers. - C. 144-149.
- Пагута М. Цінності виховання у професійному шкільництві Східної Галичини міжвоєнного періоду. - C. 150-153.
- Партола В., Собченко Т., Смолянюк Н. Підготовка майбутніх педагогів до застосування творчих технік у роботі з дітьми з порушенням мовленнєвого розвитку в умовах інклюзивного навчання. - C. 154-159.
- Приходько Д., Медкова О. Соціальні мережі та перспективи їх використання в освітньому процесі. - C. 160-164.
- Приходько О. Метод проєктів як технологія інноваційного викладання української мови у вищій школі. - C. 165-168.
- Прокопчук М. Підсистема вправ для навчання техніки читання в посібнику для учнів початкової школи "Read with Buddy". - C. 169-174.
- Протас О. Методологічні підходи до підготовки майбутніх соціальних педагогів до роботи з обдарованими дітьми. - C. 175-180.
- Радченя І. Формування життєвотворчого потенціалу молодшого школяра через навчально-творчу діяльність. - C. 181-185.
- Риженко М., Міщенко К. Розвиток лідерського потенціалу студентів у колективній діяльності. - C. 186-191.
- Руда Г. Лінгвометодичні основи фоностилістичного аналізу тексту. - C. 192-197.
- Сабадош Ю. Ігрови форми розвитку самоосвітньої компетентності студентів технічних ЗВО. - C. 198-204.
- Сахневич І. Використання графічних органайзерів як медіаінформаційних засобів на практичних заняттях з англійської мови в закладах вищої технічної освіти. - C. 205-211.
- Середа І. Використання технологій корекційно-виховної роботи у практичній діяльності спеціальних педагогів. - C. 212-217.
- Сидорук І. Середовищний підхід у формуванні соціальної компетентності майбутніх соціальних працівників. - C. 218-223.
- Скрипник Н. Формування наукової мовленнєвої компетентності під час підготовки майбутніх учителів-філологів. - C. 224-228.
- Слижук О. Особливості сприйняття підлітками української наукової фантастики: методичний аспект. - C. 229-233.
- Степаненко І., Романцова Я. Творче використання педагогічно цінних ідей Великої Британії щодо організації правового виховання старшокласників в умовах середньої освіти України. - C. 234-238.
- Степаненко О. Оптимізація навчального процесу та адаптація особистості в інформаційному просторі засобами медіаосвіти на уроках зарубіжної літератури. - C. 239-243.
- Стовпник Н., Філатова Т., Андріяшик О. Модель навчального заняття з елементами інтерактивних технологій. - C. 244-248.
- Стребуль Л., Шафран Э. Использование современных образовательных теорий при формировании межкультурной компетенции в иноязычной аудитории. - C. 249-253.
- Субашкевич І., Медвецька А. Ефективність застосування медіаосвіти у процесі фахової підготовки студентів психолого-педагогічних спеціальностей. - C. 254-258.
- Сяська І. Специфічні принципи організації екологічної освіти та виховання в закладах вищої педагогічної освіти. - C. 259-263.
- Тарасова В. Система корекційної роботи з формування комунікативних умінь у дітей при органічних ураженнях головного мозку, які супроводжуються руховими порушеннями. - C. 264-268.
- Ташкінова О., Міщенко С., Арзуманова О. Формування підприємницької компетентності безробітних в умовах центрів зайнятості України. - C. 269-274.
- Тесленко Т. Підготовка майбутніх учителів початкової школи до проведення інтегрованих уроків в умовах нової української школи. - C. 275-279.
| 2020 | | Вип. 27(4)
|
|
|
|