Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж74297/2020/27(4)<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Актуальні питання гуманітарних наук
: міжвуз. зб. наук. пр. молодих вчен. Дрогоб. держ. пед. ун-ту ім. Івана Франка.- Дрогобич

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Кухарєва Н. Музейні предмети інвентарної групи "мистецтво" фондової колекції національного історико-етнографічного заповідника "Переяслав" із зображеннями Т. Шевченка. - C. 4-9.
  4. Сліпченко О. Соната для флейти і басо контінуо BWV 1033 – проблеми стилістики та авторства. - C. 10-14.
  5. Стихун Н. Формування професійної майстерності актора засобами театрального мистецтва в умовах творчої діяльності. - C. 15-19.
  6. Наконечна Г., Ментинська І. Категорія милозвучності як культуромовний конструкт. - C. 20-25.
  7. Негер О. Становлення мовних поглядів Гавриїла Костельника. - C. 26-32.
  8. Полюжин І. Деякі дискусійні погляди на предмет та обсяг фразеології як галузі наукового знання. - C. 33-36.
  9. Полянiчко О. Зміст лексичної компетентності майбутніх учителів історії. - C. 37-41.
  10. Редчиць Т. Відень у романах Г. фон Додерера "Штрудльгофські сходи" та І. Бахман "Маліна". - C. 42-47.
  11. Резнікова К., Рязанова В., Шкріба Т. Етнопсихологічна семантика фольклорно-етнографічних образів злої матері, відьми та русалки в баладній творчості Тараса Григоровича Шевченка. - C. 48-52.
  12. Руденко М. Різновиди арго у процесі еволюційного розвитку. - C. 53-59.
  13. Середницька А. Внутрішня форма слова як частина мовної картини світу. - C. 60-65.
  14. Сизоненко А., Кущ Е. Інноваційні словотворчі елементи англомовних еконеологізмів. - C. 66-70.
  15. Сліпушко О., Катюжинська А. Інтерпретаційна художня модель ідеї державної єдності в суспільно-політичній концепції Хоми Євлевича (на матеріалі поеми "Лабіринт"). - C. 71-77.
  16. Смаглій В. Дальня периферія концепту WORD. - C. 78-85.
  17. Собіна С. Трансонімізація як різновид лексико-семантичного словотвору найменувань творчих колективів. - C. 86-90.
  18. Старостенко Т. Образи Шанхая і Гонконгу у травелозі Вільяма Сомерсета Моема "На китайській ширмі". - C. 91-96.
  19. Кемінь В., Суділовська М. Культурно-освітня діяльність емігрантів із Галичини в Чехословаччині міжвоєнної доби. - C. 97-103.
  20. Москова Т. Формування здоров’язбережувальної компетентності майбутнього вчителя початкової школи в умовах ЗВО. - C. 104-109.
  21. Мукан Н., Криштанович М., Гавран М., Мукан О. Англомовна комунікативна компетентність майбутніх фахівців автотранспортного профілю: використання засобів дистанційного навчання. - C. 110-117.
  22. Нагрибельний Я. Етнопедагогіка як змістовий складник навчальної дисципліни "Історія педагогіки" у закладі вищої освіти. - C. 118-123.
  23. Несторук Н., Ландік А. Педагогічна технологія послаблення та подолання феномена прокрастинації в закладах вищої освіти. - C. 124-129.
  24. Никифоров А. Декоративне мистецтво в історії розвитку художньої освіти підросійської України ХІХ – початку ХХ століття у сучасних дослідженнях: історіографічний аспект. - C. 130-134.
  25. Ноздрова О. Педагогические инновации в инклюзивном образовании ромских детей. - C. 135-143.
  26. Osova O., Panchenko V. Testing as a type of communicative interaction in the process of training future foreign language teachers. - C. 144-149.
  27. Пагута М. Цінності виховання у професійному шкільництві Східної Галичини міжвоєнного періоду. - C. 150-153.
  28. Партола В., Собченко Т., Смолянюк Н. Підготовка майбутніх педагогів до застосування творчих технік у роботі з дітьми з порушенням мовленнєвого розвитку в умовах інклюзивного навчання. - C. 154-159.
  29. Приходько Д., Медкова О. Соціальні мережі та перспективи їх використання в освітньому процесі. - C. 160-164.
  30. Приходько О. Метод проєктів як технологія інноваційного викладання української мови у вищій школі. - C. 165-168.
  31. Прокопчук М. Підсистема вправ для навчання техніки читання в посібнику для учнів початкової школи "Read with Buddy". - C. 169-174.
  32. Протас О. Методологічні підходи до підготовки майбутніх соціальних педагогів до роботи з обдарованими дітьми. - C. 175-180.
  33. Радченя І. Формування життєвотворчого потенціалу молодшого школяра через навчально-творчу діяльність. - C. 181-185.
  34. Риженко М., Міщенко К. Розвиток лідерського потенціалу студентів у колективній діяльності. - C. 186-191.
  35. Руда Г. Лінгвометодичні основи фоностилістичного аналізу тексту. - C. 192-197.
  36. Сабадош Ю. Ігрови форми розвитку самоосвітньої компетентності студентів технічних ЗВО. - C. 198-204.
  37. Сахневич І. Використання графічних органайзерів як медіаінформаційних засобів на практичних заняттях з англійської мови в закладах вищої технічної освіти. - C. 205-211.
  38. Середа І. Використання технологій корекційно-виховної роботи у практичній діяльності спеціальних педагогів. - C. 212-217.
  39. Сидорук І. Середовищний підхід у формуванні соціальної компетентності майбутніх соціальних працівників. - C. 218-223.
  40. Скрипник Н. Формування наукової мовленнєвої компетентності під час підготовки майбутніх учителів-філологів. - C. 224-228.
  41. Слижук О. Особливості сприйняття підлітками української наукової фантастики: методичний аспект. - C. 229-233.
  42. Степаненко І., Романцова Я. Творче використання педагогічно цінних ідей Великої Британії щодо організації правового виховання старшокласників в умовах середньої освіти України. - C. 234-238.
  43. Степаненко О. Оптимізація навчального процесу та адаптація особистості в інформаційному просторі засобами медіаосвіти на уроках зарубіжної літератури. - C. 239-243.
  44. Стовпник Н., Філатова Т., Андріяшик О. Модель навчального заняття з елементами інтерактивних технологій. - C. 244-248.
  45. Стребуль Л., Шафран Э. Использование современных образовательных теорий при формировании межкультурной компетенции в иноязычной аудитории. - C. 249-253.
  46. Субашкевич І., Медвецька А. Ефективність застосування медіаосвіти у процесі фахової підготовки студентів психолого-педагогічних спеціальностей. - C. 254-258.
  47. Сяська І. Специфічні принципи організації екологічної освіти та виховання в закладах вищої педагогічної освіти. - C. 259-263.
  48. Тарасова В. Система корекційної роботи з формування комунікативних умінь у дітей при органічних ураженнях головного мозку, які супроводжуються руховими порушеннями. - C. 264-268.
  49. Ташкінова О., Міщенко С., Арзуманова О. Формування підприємницької компетентності безробітних в умовах центрів зайнятості України. - C. 269-274.
  50. Тесленко Т. Підготовка майбутніх учителів початкової школи до проведення інтегрованих уроків в умовах нової української школи. - C. 275-279.
2020
Вип. 27(4)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського