Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж74297/2017/17<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Актуальні питання гуманітарних наук : міжвуз. зб. наук. пр. молодих вчен. Дрогоб. держ. пед. ун-ту ім. Івана Франка.- Дрогобич- Титул.
- Зміст.
Мистецтвознавство
- Бенях Н. Реставраційна діяльність Михайла Бойчука (з листів митрополита Андрея Шептицького та Іларіона Свєнціцького). - C. 5-9.
- Бокотей М. Дизайн гутного скла: способи декорування кольоровими скло порошками. - C. 10-17.
- Брилін Е. Методологічні основи формування естетичної культури майбутніх учителів мистецьких спеціальностей. - C. 18-23.
- Буцерога В. Творчість Т. А. Ходакової у контексті розвитку вокально-педагогічних традицій Є. С. Мірошниченко. - C. 24-29.
- Довгошия В. Народознавча основа національно-патріотичного виховання в діяльності вчителя музичного мистецтва. - C. 30-36.
- Корнюхіна А. Музично-ритмічне виховання як важлива частина формування виконавської майстерності скрипаля-початківця. - C. 37-41.
- Кузьо В., Чавва Л. Роль колективного музикування у системі формування творчої особистості студента-інструменталіста. - C. 42-47.
- Кундис Р. Розвиток творчих концепцій М. Оберюхтіна у формуванні професійного баянного мистецтва Дрогобиччини. - C. 48-57.
- Лензіон Я. "Рапсодія в стилі блюз" Джорджа Гершвіна як феномен творчого визнання композитора. - C. 58-62.
- Маринчук Т. Усвідомлення взаємодії засобів виразності різних видів мистецтва у процесі фахової підготовки вчителів початкових класів. - C. 63-69.
- Мартинів О. Діяльність видатних українських балетмейстерів у контексті розвитку гуцульської хореографії. - C. 70-77.
- Марченко Є., Козицька М. Історичні витоки зародження та розвитку музичного виховання у німецьких кантонах Швейцарії. - C. 78-85.
- Медведик Г. Західноєвропейська клавірна творчість доби пізнього ренесансу – класицизму (питання історії та інтерпретації музичних творів). - C. 86-92.
- Нагай Б. Сутність художнього образу в музичному мистецтві. - C. 93-100.
- Олексюк А. Народно-інструментальне музикування в Галичині періоду німецької окупації. - C. 101-109.
- Паламарчук В. Київський гурток гітаристів Д. Г. Лободи. - C. 110-116.
- Сидор В. Від спільних витоків до різних видообразів: місце статуарної скульптури в системі ландшафтних культових об’єктів християнської України. - C. 117-124.
- Філоненко Л., Німилович О. Особливості творчого процесу Мерзіє Халітової: вокальний триптих для голосу і фортепіано на слова Івана Франка. - C. 125-131.
- Чумак Ю., Душний А. Ансамблево-оркестрова творчість Віктора Власова як складова музичної культури України другої половини ХХ – початку ХХІ століття. - C. 132-139.
Мовознавство. Літературознавство
- Капранов Я. Гіпотетичні версії щодо географічної локалізації ностратичної прамови. - C. 140-153.
- Філь Г., Цупик А. Словесна символіка фразеологічних одиниць української мови як важливий чинник творення національно-культурної картини світу. - C. 154-160.
- Шило С. Поняттєві сфери термінів для номінації спонукальної модальності. - C. 161-166.
- Шум О. Особливості відтворення реалій у перекладі (на прикладі німецькомовного варіанту роману І. Багряного "Тигролови"). - C. 167-172.
- Яценко Г., Яценко А. Європейські вектори розвитку України (за публіцисткою Івана Франка). - C. 173-181.
- Бродская О. Історизація дійсності як характерна ознака драматургії Артура Шніцлера. - C. 182-188.
- Голомідова Л. Символічність образу жінки в новелі "Тонка" Роберта Музіля. - C. 189-194.
- Дмитрів І. Функціонування релігійних символів у художній літературі як вияв містичної традиції. - C. 195-200.
- Ковальчук О. Романтичні традиції та філософська тематика казки Антуана де Сент-Екзюпері "Маленький принц". - C. 201-207.
- Новак С. Національна ідея в публіцистиці Володимира Бірчака: актуалізація (за матеріалами берлінської газети "Українська дійсність"). - C. 208-215.
- Риба І. Гетерообраз дикуна в романі Р. Фленагана "Бажання". - C. 216-223.
- Сокол Г., Клюфінська І. Тема національної ідентичності у повісті Галини Журби "Революція іде". - C. 224-230.
Педагогіка
- Борисов В., Борисова С. Готовність учителів початкової школи до впровадження особистісно-орієнтованого навчання на інтегрованих уроках. - C. 231-237.
- Вольскі П., Зимомря І. Роль та особливості дистанційного навчання у вивченні іноземної мови. - C. 238-245.
- Галів М., Оленич С. Засади німецької освітньої політики в окупованій східній Галичині 1941–1944 рр.: на матеріалах Дрогобиччини. - C. 246-254 .
- Голіяд І., Чернова Т. Коучингові технології в освіті: теоретично-практичні аспекти і наукові підходи. - C. 255-261.
- Datskiv I. Vocational education in Ukraine: current state, problems and development directions. - C. 262-267.
- Іщук Т. Впровадження новітніх методів навчання іноземної мови у навчальний процес та забезпечення стандартів якості підготовки фахівців туристичної індустрії. - C. 268-273.
- Калита Н. Підготовка вчителя початкової школи до професійної діяльності на засадах компетентнісного підходу (у світлі вимог концепції національно-патріотичного виховання дітей та молоді). - C. 274-281.
- Кантор Н. Нормативно-правове регулювання відносин у сфері освіти: загальні риси та особливості. - C. 282-289.
- Кочубей Т., Люльченко В. Історичний розвиток дієтетики як науки про збереження здоров’я. - C. 290-297.
- Пагута М. Періодизація становлення та розвитку вітчизняної професійної освіти: до історіографії проблеми. - C. 298-305.
- Подчерняєва Н. Євроклуб у школі: методичні рекомендації з організації роботи. - C. 306-313.
- Силюга Л., Матуляк У. Ефективність використання нових інформаційних технологій на різних етапах уроку математики в початковій школі. - C. 314-320.
- Скотна Н., Пантюк М., Пантюк Т., Садова І. Соціально-психологічна допомога дітям вимушених переселенців засобами арт-терапії. - C. 321-328.
- Черкашин С. Повернення до базового освітнього принципу "Єдності дослідження й навчання" як один із шляхів подолання негативних наслідків реформування системи вищої освіти Німеччини. - C. 329-335.
- Yarushak M. Pedagogical value of moral and spiritual folk culture. - C. 336-340.
Психологія
- Заболоцька С. Психологічний супровід професійного розвитку студентів педагогічного університету. - C. 341-347.
- Хавула Р. Психологічні особливості становлення самоефективності в юнацькому віці. - C. 348-355.
Рецензії. Відгуки. Повідомлення
- Душний А. Весняний фестивальний марафон баяністів-акордеоністів у Дрогобичі. - C. 356-357.
- Каралюс М. Досвід міжкультурного діалогу у практиці музичних подій фестивалів Бруно Шульца у Дрогобичі. - C. 358-361.
| 2017 | | Вип. 17
|
|
|
|