Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж74297/2015/12<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Актуальні питання гуманітарних наук : міжвуз. зб. наук. пр. молодих вчен. Дрогоб. держ. пед. ун-ту ім. Івана Франка.- Дрогобич- Титул.
- Зміст.
Історія
- Галик В. Андрей Шептицький та Іван Франко: до проблеми аналізу та оцінки взаємин між митрополитом і вченим. - C. 5-14.
- Галів М. Вибранці-солтиси у селі Літиня на Дрогобиччині (XVIІ–XVIІІ ст.). - C. 15-21.
- Ільницький В., Батюк Т. Заходи репресивно-каральних органів із розшуку Миколи Твердохліба-"Грома" (за матеріалами Галузевого державного архіву Служби безпеки України). - C. 22-31.
- Лазорак Б. Церковні джерела про наслідки російської окупації в парафіях дрогобицького деканату (1916–1917 рр.): загроза руїни, проблема воєнних сиріт та спроби відродження. - C. 32-54.
- Медвідь О. Політика Фронту національної єдності у 1933–1939 рр.. - C. 55-61.
- Попп Р. Джерела особового походження з історії інтелігенції Львова (1944–1953). - C. 62-68.
- Чиркова М. Навчитель українства Іван Стешенко. - C. 69-78.
- Футала В. Діяльність культурно-освітніх товариств Західної України у 1920–1930-х рр.: сучасні дослідження та інтерпретації. - C. 79-88.
Мистецтвознавство
- Медведик Ю. "Богогласник" – перша друкована антологія духовних пісень в Україні. - C. 89-96.
- Душний А., Чорний Ю. Оркестрове музикування на народних інструментах у контексті академічного синтезу XXI століття. - C. 97-106.
- Безпаленко Ю., Горбачук Г. Педагогічний досвід учнів В. А. Вичегжаніна у системі формування основ класичного танцю. Не природна виворотність. - C. 107-112.
- Боб’як Д. Дослідження українського художнього текстилю ХХ – початку ХХІ століття. - C. 113-118.
- Марушка М. Теорія і методика роботи з дитячим колективом. - C. 119-123.
- Процюк В. Культурологічні аспекти підготовки майбутнього вчителя музики. - C. 124-129.
- Радомський М. Художній вітраж на сучасному етапі: художні, техніко-технологічні і функціональні новації у вітражному мистецтві. - C. 130-134.
- Шариков Д. Філософія неокласичного танцю та естетика нового балету за художнім методом Михайла Фокіна і Федора Лопухова. - C. 135-141.
Мовознавство. Літературознавство
- Veresh N., Veresh M. Greek-english Comparative Analysis of the Letter of St. Paul to the Romans 8:1-4. - C. 142-147.
- Крупко О. "А час не стишує галопу…": мовна картина світу у поезії Ліни Костенко. - C. 148-154.
- Паночко М. Українська юридична думка кінця ХІХ – початку ХХ ст. та її лексикографічне відображення. - C. 155-161.
- Патен І. Лінгвокультурологічна специфіка фразем на позначення руху (на матеріалі української, російської, польської та англійської мов). - C. 162-168.
- Поліщук О. Переклад топонімів як елемент лінгвокраїнознавчого аспекту вивчення мови. - C. 169-174.
- Рашкі Н. Особливості портретних описів у романі "Таємний сад" Ф. Г. Бернет. - C. 175-179.
- Ригус В. Роль аргументації у сучасному політичному дискурсі. - C. 180-186.
- Юзьо С. Фраземіка говірки села Сімер Перечинського району Закарпатської області. - C. 187-192.
- Вовк О. Емоційний потенціал дитячих оповідань Володимира Винниченка. - C. 193-198.
- Голомідова Л. Межі національної ідентичності: зустріч "Свого" й "Чужого" в художній свідомості Роберта Музіля. - C. 199-204.
- Дмитрів І. Образ богопосвяченої особи в українській поезії міжвоєнного періоду ХХ століття. - C. 205-212.
- Марочканич І. Культурний імперіалізм і культурний націоналізм: пролегомени до експлікації. - C. 213-217.
- Оверчук О. Передумови створення Південно-західного відділу РГТ: ретроспективний аналіз. - C. 218-223.
- Угляй Л., Зимомря І. Система художніх засобів психологізму у прозі Тоні Моррісон. - C. 224-231.
- Цзявень C. Тарас Шевченко та Олександр Пушкін: творчий діалог двох геніїв. - C. 232-236.
Педагогіка
- Бєлікова Ю. Розкриття можливостей навчального курсу "Основи професійного саморозвитку" для забезпечення професійного саморозвитку майбутніх майстрів виробничого навчання. - C. 237-241.
- Герасимчук В. Роль гігієнічного виховання молоді у педагогічній спадщині Августина Волошина. - C. 242-247.
- Гірняк С. Стефан Ковалів: штрихи до мовного портрета. - C. 248-254.
- Жигайло О., Сарабаха Г. Особливості застосування елементів концепції В. Я. Дяченка про колективні способи навчання на уроках математики у початковій школі. - C. 255-261.
- Iгнатьєва А. Розумiння сутностi природи як основного чинника виховання молодших школярiв у педагогiчнiй спадщинi В. О. Сухомлинського. - C. 262-266.
- Карпа І. Використання веб-сторінок та соціальної мережі Facebook у процесі навчання англійської мови. - C. 267-272.
- Касіянц С. Шляхи мотивації майбутніх економістів до організації самоосвітньої діяльності у процесі професійної підготовки в університеті. - C. 273-277.
- Луців С. Особливості використання дидактичних віршів на уроках української мови у початкових класах. - C. 278-283.
- Муляр Н. Особливості вивчення сімейних традицій на уроках "Я у світі" початкової школи. - C. 284-289.
- Орловська Л. Вимоги до вправ для формування граматичної компетенції в усному мовленні у майбутніх учителів англійської мови як другої іноземної. - C. 290-295.
- Пагута М., Чубик О., Демко М. Теоретико-методичні аспекти вивчення учнями ПТНЗ теми "Мікропроцесорна система стабілізації руху автомобіля". - C. 296-303.
- Пантюк М., Стахів Л. Інтерактивне навчання молодших школярів у контексті інтеграції науки і практики. - C. 304-310.
- Стецик А. Чинники та перешкоди посилення соціальної відповідальності підприємництва. - C. 311-317.
- Чепелюк А. Поетапна організація психолого-педагогічної підготовки майбутніх учителів фізичної культури як умова формування їх професійної компетентності. - C. 318-323.
- Шаран О., Юрас З. Педагогічні умови формування готовності майбутніх учителів початкових класів до розвитку логічного мислення молодших школярів на уроках математики. - C. 324-329.
- Шепенюк І. Сучасна технологія організації роботи з домашніми завданнями учнів при вивченні природничих дисциплін. - C. 330-335.
| 2015 | | Вип. 12
|
|
|
|