Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж74288/2019/9<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Актуальні проблеми психології в закладах освіти
: зб. наук. пр..- Кривий Ріг

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Розділ І. Загальнотеоретичні проблеми психологічної науки

  4. Агаркова В. Д. Ego-захисти в структурі психологічного благополуччя. - C. 6-10.
  5. Даценко О. А. Категоріальний психосинтез проблеми життєвого досвіду особистості. - C. 10-19.
  6. Журба К. С., Кріпак В. В. Теоретичний аналіз проблеми акцентуацій характеру. - C. 19-24.
  7. Карандашев Ю. Н. Методология научного исследования. - C. 24-46.
  8. Пінська О. Л. Психологічний аспект проблеми пізнавальної активності як риси особистості. - C. 47-54 .
  9. Роєнко К. В. Психологічне благополуччя як показник самоактуалізації собистості. - C. 54-60.
  10. Сенько Т. В. Понимание смысла концепта старости в современных социально-психологических исследованиях. - C. 61-70.
  11. Токарева Н. М. Розвивальний потенціал рефлексії: теоретичний дискурс. - C. 71-78.
  12. Розділ 2. Особливості психічного розвитку особистості на різних етапах онтогенезу

  13. Бордюк А. О. Особливості мотивації професійного самовизначення сучасних підлітків. - C. 79-85.
  14. Жомірук В. В. Особливості пам'яті сучасних підлітків. - C. 85-89.
  15. Засецька А. Ціннісні орієнтації сучасних підлітків. - C. 89-93.
  16. Колінько К. В. Психологічні особливості формування розумових дій студентів. - C. 93-102.
  17. Красуля О. Особливості переживання тривожності дітьми підліткового віку. - C. 102-107.
  18. Леван Д. В. Психологічний портрет Iнтернет-залежного користувача у підлітковому віці. - C. 107-112.
  19. Мелен К. Особливості акцентуацій характеру сучасних українських підлітків. - C. 112-116.
  20. Пантелєєва В. О. Кліпове мислення в підлітковому віці. - C. 116-120.
  21. Пунтус М. О. Особливості проходження кризи 40 років у жінок та чоловіків. - C. 120-126.
  22. Троян Д. Порівняльний аналіз особливостей шкільної тривожності та фрустрації серед учнів молодшого та старшого підліткового віку. - C. 126-132.
  23. Хіщенко В. Л. Проблема емоційної врівноваженості підлітків. - C. 132-135.
  24. Чичинська О. В. Психологічні особливості представників z покоління. - C. 135-142 .
  25. Шепелєва Г. А. Акцентуації характеру в юнацькому віці. - C. 143-146.
  26. Розділ 3. Психологічні особливості фахової підготовки та професійної діяльності практичних психологів та вчителів у закладах освіти

  27. Макаренко Н. М. Формування психологічних компетенцій для роботи у новій українській школі. - C. 147-154.
  28. Пилипенко К. В. Емоційна стійкість як професійно важлива якість майбутнього педагога. - C. 154-159.
  29. Розділ 4. Особливості психолого-педагогічного супроводу навчально-виховного процесу у закладах освіти

  30. Бессмертна С. Ф. Психолого-педагогічні підходи до роботи із обдарованими учнями. - C. 160-164.
  31. Горяна С. Є. Моделювання когнітивного стилю мислення школярів в системі випереджаючої освіти для сталого розвитку. - C. 164-168.
  32. Жаницька І. Освіта дітей і молоді із обмеженими можливостями. - C. 168-176.
  33. Макара Л. М. Розвиток творчого потенціалу молодших школярів у системі випереджаючої освіти для сталого розвитку. - C. 176-180.
  34. Прахова С. А. Комплексна програма активізації психологічних детермінант подолання фрустраційних станів учнів різних вікових груп. - C. 180-189.
  35. Прахова Т. Ю., Пелюх Л. В. Тренінг як засіб профілактики негативних психічних станів молодших школярів. - C. 189-193.
  36. Шевченко О. М. Створення ситуації успіху в умовах НУШ. - C. 193-197.
  37. Розділ 5. Соціально-психологічні аспекти становлення особистості

  38. Bartoszewski J., Miastkowska В. Rola і znaczenie psychoterapii mozliwosci w sytuacji alienacji rodzicielskiej jako jeden z podstawowy elementôw socjalizacji dziecka. - C. 198-212.
  39. Богдан В. М. Проблема шкільного булінгу серед підлітків. - C. 212-219.
  40. Бондаренко Ю. Р. Міжгендерні відносини молодших школярів. - C. 219-224.
  41. Гапочка Я. О. Гендерні якості чоловіків в уявленні дівчат юнацького віку з неповних батьківських сімей. - C. 224-230.
  42. Глуговська Л. Г. Особливості фрустраційних реакцій юнаків у залежності від стилю міжособистісних відносин. - C. 230-234.
  43. Гончарова Т. Ю. Психологічний аналіз образу харизматичної особистості у сучасної молоді в контексті проблеми самопроектування. - C. 234-239.
  44. Дубовіна І. В. Формування релігійних цінностей у підлітковому віці. - C. 239-243 .
  45. Кісельова А. В. Особливості конформної поведінки у юнацькому віці. - C. 243-248 .
  46. Кухтова Н. В., Скрипачёва Е. И. Проявление просоциальности у детей в различных культурных традициях. - C. 248-258.
  47. Пастернак А. В. Психолого-педагогічні особливості адаптації сучасних першокласників до навчання. - C. 258-264.
  48. Ткаченко О. А. Дослідження інтелектуального компоненту адаптації першокласників до навчання як показника ефективності реалізації в навчальному процесі принципів Нової української школи. - C. 264-272.
  49. Ярмак І. А. Розвиток комунікативно-організаційних здібностей школярів у вимірах випереджаючої освіти для сталого розвитку. - C. 272-276 .
  50. Розділ 6. Прикладні аспекти застосування психологічних знань

  51. Єременко Д. А. Залежність від мобільного телефону. - C. 277-281.
  52. Левченко В. О. Явище Інтернет-залежності у студентів. - C. 281-286.
  53. Мудрик О. Б. Визначення індивідуальних властивостей особистості на основі аналізу аватарок. - C. 287-291.
  54. Похлєстова О. Ю. Копінг як функція стресостійкості особистості. - C. 291-299 .
  55. Стеценко Г. А. Інтерактивні методи навчання як засіб активізації пізнавальної діяльності студентів. - C. 299-307.
  56. Халік О. О., Бикова О. Ф. Системна інтегративна модель психотерапії і консультування (СІМПіК) в практиці підготовки психологів та інших спеціалістів допомагаючих професій. - C. 307-324.
  57. Цвєтова А. В. Психолого-педагогічні засади проблеми технологій ігрового моделювання. - C. 324-332.
2019
Вип. 9
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського