Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж74288/2018/8<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Актуальні проблеми психології в закладах освіти
: зб. наук. пр..- Кривий Ріг

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Розділ І. Загальнотеоретичні проблеми психологічної науки

  4. Даценко О. А. Технології життєтворчості особистості. - C. 6-13.
  5. Карандашев Ю. Н. Определение базального графа. - C. 14-24.
  6. Лауткина С. В. Языковая культура личности: психолого-педагогические основы изучения и формирования. - C. 24-32.
  7. Неведюк К. А. Адаптивність як предиктор психологічного благополуччя особистості. - C. 32-36.
  8. Пінська О. Л. Сутність і змістовна характеристика самореалізації особистості. - C. 36-45.
  9. Токарева Н. М. Психолінгвістична парадигма проблеми психологічного моделювання особистісних конструктів. - C. 45-57.
  10. Розділ II. Особливості психічного розвитку особистості на різних етапах онтогенезу

  11. Король В. М., Петренко О. А. Теоретико-методологічний аналіз проблеми розумового розвитку школярів різного віку. - C. 58-61.
  12. Крамаренко О. С. Взаємозв'язок креативності та успішності навчання у юнацькому віці. - C. 61-65.
  13. Кріпак В. В., Прахова С. А. Особливості профілів фрустраційного реагування сучасних підлітків. - C. 65-69.
  14. Логвиненко Т. І. Психологічна тривожність як фактор успішності навчання студентів. - C. 70-73.
  15. Прахова С. А. Значимість акцентуацій характеру в предикторній структурі фрустраційних станів учнів різних вікових груп. - C. 73-79.
  16. Прахова Т. Ю., Таран І. І. Загальні закономірності розвитку пам'яті в учнів молодшого шкільного віку. - C. 79-82.
  17. Скірко А. О. Вибір копінг-стратегій у юнацькому віці. - C. 82-86.
  18. Філоненко Ю. Психологічні особливості тривожності в юнацькому віці. - C. 86-94.
  19. Розділ III. Психологічні особливості фахової підготовки та професійної діяльності практичних психологів та вчителів у закладах освіти

  20. Власенко О. С. Сучасні парадигми дослідження рольової структури особистості майбутнього психолога. - C. 95-100.
  21. Горяна С. Є., Ярмак І. А. Екологічна складова випереджаючої освіти для сталого розвитку в навчально-виховному процесі закладу середньої загальної освіти. - C. 100-103.
  22. Макаренко Н. М. Розвиток креативного мислення майбутнього педагога як передумова результативної діяльності. - C. 103-110.
  23. Мерва І. С. Рольова позиція особистості сучасного студента психолога. - C. 110-113.
  24. Павлухіна М. О. Комунікативні здібності студента-філолога. - C. 113-117.
  25. Ткаченко О. А. Проблема формування ефективного індивідуального стилю педагогічної діяльності в проектній парадигмі. - C. 117-127.
  26. Удовиченко Д. М. Професійні компетенції учителя як умова організації його виховної діяльності на засадах психолого-педагогічного проектування. - C. 127-132.
  27. Yanchevskaya A. Psychological characteristics of the effect of anxiety on the status of the student-psychologist in the group. - C. 132-135.
  28. Розділ IV. Особливості психолого-педагогічного супроводу навчально-виховного процесу у закладах освіти

  29. Богомаз С. Л., Пашкович С. Ф. Анализ разработки идей проблемы девиаций в Республике Беларусь. - C. 136-147.
  30. Команда О. Є. Особливості навчання англійської мови молодших школярів згідно концепції "Нова українська школа". - C. 147-151.
  31. Маринюк Т. В. Розвиток мислення засобами творчої гри в умовах ГПД. - C. 151-155.
  32. Панченко А. В. Розвиток творчих здібностей молодших школярів засобами ігрових технологій. - C. 155-160.
  33. Сабадаш Ж. Ф. Сучасні технології управлінської діяльності керівника закладу освіти. - C. 160-165.
  34. Статівка В. В. Діалогове навчання як інноваційна педагогічна технологія. - C. 166-173.
  35. Шавенко І. В. Особливості виховання дітей з вадами мовлення. - C. 173-177.
  36. Шевченко О. М. Шкільна соціалізація учнів початкових класів як умова єдності навчання і виховання. - C. 177-180.
  37. Шкварла І. С. Комунікативно спрямоване навчання як умова гуманізації педагогічної діяльності. - C. 180-187.
  38. Розділ V. Соціально-психологічні аспекти становлення особистості

  39. Бессмертна С. Ф. Роль сім'ї у ґендерній соціалізації підлітків. - C. 188-191.
  40. Васильєва А. В. Особливості міжособистісних відносин підлітків з однолітками як умова їх особистісного розвитку. - C. 192-198.
  41. Герасімова Д. Р. Особливості сприймання сім'ї дітьми дошкільного віку. - C. 198-202.
  42. Лагута А. Л. Причини та профілактика лихослів'я у молодіжному середовищі. - C. 202-207.
  43. Лісовецька А. В. Конфлікт як прояв соціальних відносин. - C. 207-210.
  44. Милашевич Е. П., Орлянкович Н. Ю. Влияние депривации в семье на проявление агрессивности и враждебности подростков. - C. 210-219.
  45. Печенюк І. Психологічні детермінанти самотності в підлітковому віці. - C. 220-227.
  46. Ронгинская Т. И. Основные факторы успешности лидерского поведения: обзор теоретических подходов. - C. 227-234.
  47. Сенько Т. В. Личностное поведение матерей при их взаимодействии с детьми. - C. 235-250.
  48. Сулік О. А. Сором'язливість у міжособистісних відношеннях як результат геймеризму. - C. 251-254.
  49. Розділ VI. Прикладні аспекти застосування психологічних знань

  50. Бойко К. В. Аватарки та їх психологічний міст. - C. 255-258.
  51. Квітка Н. В. Контент-аналіз сучасних фільмів жахів. - C. 258-261.
  52. Кириченко О. Ю. Проблема розвитку рефлексії в молодшому шкільному віці. - C. 262-264.
2018
Вип. 8
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського