Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж74288/2014/4<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Актуальні проблеми психології в закладах освіти
: зб. наук. пр..- Кривий Ріг

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Розділ І. Загальнотеоретичні проблеми психологічної науки

  4. Даценко О. А. Психологічний тезауруc життєтворчих умінь особистості. - C. 8-14.
  5. Ткаченко О. А. Використання психологічного тезаурусу розуміння в контексті проблем усвідомлення особистого досвіду у навчально-виховному процесі. - C. 15-21.
  6. Токарева Н. М. Теоретичний аналіз проблеми моделювання особистісних конструктів у площині парадигмального синтезу. - C. 21-29.
  7. Розділ ІІ. Особливості психічного розвитку особистості на різних етапах онтогенезу

  8. Алієв Е. Особливості усвідомлення юнаками особистого досвіду. - C. 30-36.
  9. Благодарна А. Особливості мислительної діяльності підлітків. - C. 36-39.
  10. Герасимчук Ю. В. Проблеми психічного розвитку підлітка. - C. 39-43.
  11. Жорнова М. М. Толерантність як багаторівнева характеристика особистості студента. - C. 43-49.
  12. Карандашев Ю. Н. Возраст позднего детства: структура и содержание. - C. 49-61.
  13. Кришталович А. А. Ціннісні орієнтації у студентському віці. - C. 62-66.
  14. Літвінова М. О. Особистісна тривожність студентів та її вплив на сприймання соціально-психологічного клімату. - C. 66-70.
  15. Макаренко Н. М. Сучасний український підліток очима психолога. - C. 70-74.
  16. Ратушний О. О. Особливості самооцінки у підлітковому віці. - C. 74-79.
  17. Шамне А. В., Кривокульська Л. Д. Психологічні особливості соціальної ситуації розвитку сучасного отроцтва. - C. 80-83.
  18. Розділ ІІІ. Психологічні особливості фахової підготовки та професійної діяльності практичних психологів та вчителів у закладах освіти

  19. Маліцька Л. Б. Розвиток рефлексії у майбутніх фахівців. - C. 84-88.
  20. Миза О. С. Рівні прояву синдрому професійного вигорання у викладачів соціально-гуманітарних дисциплін. - C. 88-91.
  21. Омелюсік Л. П. Стереотипи в педагогічній діяльності. - C. 91-95.
  22. Пінська О. Л., Петрук М. Підготовка майбутнього вчителя до творчої педагогічної діяльності. - C. 95-99.
  23. Пилипенко К. В. Особистісний потенціал емоційної стійкості у студентів-майбутніх вчителів. - C. 99-107.
  24. Рыбска-Клaпа И. Реализация специальных образовательных потрібностей и психолого-педагогическая компетентность учителей государственных школ. - C. 107-115.
  25. Сенько Т. В. Компоненты модели "учителя учителей" в современных высших образовательных учреждениях. - C. 115-122.
  26. Устименко С. Ф. Сучасний вчитель в системі інноваційного навчання. - C. 122-130.
  27. Халік О. О. Врахування специфіки майбутньої професії студентів при викладанні курсу "Загальна психологія". - C. 130-136.
  28. Розділ ІУ. Особливості психологічного супроводу навчально-виховного процесу у закладах освіти

  29. Авраменко І. П. Врахування психологічних особливостей особистості молодшого школяра на уроках фізичної культури. - C. 137-141.
  30. Бажан Л. В. Використання візуалізації інформації в навчальному процесі. - C. 141-145.
  31. Глущенко О. Л. Ігрові технології навчання - ефективний засіб активізації пізнавальної діяльності студентів при проведенні позааудиторної самостійної роботи з біохімії. - C. 145-150.
  32. Дашковська С. В. Психолого-педагогічні умови розвитку пізнавального інтересу школярів до вивчення туристичних ресурсів Кривого Рогу. - C. 150-153.
  33. Дегтяренко В. В., Токарев Д. В. Психологічні особливості організації навчання із використанням ІКТ. - C. 153-160.
  34. Діденко С. І. Психолого-педагогічні аспекти організації контролю знань студентів на заняттях математики. - C. 160-164.
  35. Жарікова Л. М. Психолого-педагогічні особливості впровадження проектної технології навчання на заняттях математики. - C. 164-168.
  36. Клапа Ю. Дидактическая обусловленность успеха студентов с дислексией в обучении русскому языку. - C. 168-177.
  37. Котенко Г. М. Психолого-педагогічні умови формування толерантності на уроках української мови та літератури. - C. 177-183.
  38. Мішина О. М. Психологічні та педагогічні передумови вивчення літератрних творів молодшими підлітками. - C. 183-187.
  39. Пиріжок О. Г. Педагогічні та психологічні умови застосування міжпредметної інтеграції у підготовці фахівців комерційної та економічної діяльності. - C. 187-190.
  40. Прокопчук Л. В. Психолого-педагогічні аспекти використання проблемного навчання на заняттях з фіології. - C. 190-194.
  41. Третяченко О. В. Психологічне забезпечення профільної освіти. - C. 194-198.
  42. Швачич Л. С. Використання інформаційно-комунікаційних технологій на уроці. - C. 198-202.
  43. Розділ V. Соціально-психологічні аспекти становлення особистості

  44. Овсянникова К. В. Особливості міжособистісних взаємин у підлітковому віці . - C. 203-203.
  45. Огородня А. І. Труднощі адаптації у студентському середовищі. - C. 206-211.
  46. Полозова Т. Ю., Рудик К. В. Взаємозв'язок між домінуючою стратегією психологічного захисту в спілкуванні та рівнем імпульсивності у студентів. - C. 211-214.
  47. Різун О. О. Вплив стилю педагогічного керівництва вчителя класом на психологічний клімат та конфліктність колективу. - C. 214-218.
  48. Рязанцева Я. І. Соціально-психологічний аналіз форм поведінки підлітків у ситуації конфліктної взаємодії. - C. 218-223 .
  49. Сенчишен С. О. Агресивність дітей дошкільного віку як наслідок дисгармонійного сімейного виховання. - C. 223-226.
  50. Шамне Ю. В. Соціально-психологічні особливості впливу просторово-предметного та архітектурного середовища на психіку та поведінку людини. - C. 226-232.
  51. Розділ VІ. Прикладні аспекти застосування психологічних знань

  52. Батенкова А. А. Формування внутрішньої мотивації як основи волонтерської активності. - C. 232-237.
  53. Воробйова С. С. Іншомовна комунікативна компетенція: проблеми і шляхи вдосконалення. Аудіювання як активний вид мовленнєвої діяльності. - C. 237-245.
  54. Коколус Д. Анализ явления, формы и последствия насилия по отношению к детям в семье. - C. 245-252.
  55. Лісовська Б. Новая роль книги для детей на переломе XX и XXI веков. - C. 252-258.
2014
Вип. 4
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського