Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж74279/2018/2<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Проблеми соціальної роботи: філософія, психологія, соціологія : зб..- Чернігів Problems of social work: philosophy, psychology, sociology- Титул.
- Зміст.
- Бабюк В. Л. Критерії оцінки аргументації: неформальна логіка versus формальна діалектика. - C. 7-13.
- Вербицька А. В., Децюк Т. М., Бушко Н. С. Формування міжкультурних компетенцій в процесі поза аудиторної роботи: досвід США. - C. 14-22.
- Ємець Н. А., Мельник О. Є., Шакун Н. В. Освітнє середовище як чинник гендерної соціалізації особистості. - C. 23-29.
- Захаренко К. В. Відкритість інформаційного простору та контроль за доступністю інформації. - C. 30-35.
- Захаріна М. І., Мекшун А. Д. Філософсько-педагогічне осмислення В. Зеньковським якості освіти: паралелі із сучасністю. - C. 36-43.
- Ігнатко В. С. Духовне оновлення українського суспільства в контексті європейських традицій. - C. 44-50.
- Коленіченко Т. І., Левицька Н. С., Грицай С. О. Теоретико−методологічні засади дослідження проблеми ресоціалізації комбатантів в Україні. - C. 51-57.
- Кравченко О. О. До питання надання соціальних послуг одиноким матерям в Україні. - C. 58-64.
- Остапенко Л. А., Кальницька К. О., Мазур Т. В. Особливості ціннісно-смислового компоненту професійної ідентичності випускників бакалаврату соціономічного профілю. - C. 65-73.
- Острянко Т. С., Лєскова Л. Ф. Педагогічна майстерність викладача соціальної роботи – запорука успішного професійного становлення майбутніх соціальних працівників. - C. 74-80.
- Сімакова Н. М. Ідеологічні засади законотворення в галузі освіти. - C. 81-87.
- Якимчук О. І. Європейський вектор розвитку української освіти в період утвердження незалежності. - C. 88-95.
| 2018 | | № 2 (12)
|
|
|
|