Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж74206/2022/3<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Наукові записки Малої академії наук України
: наук. вид..- Київ
Nаukovi zаpysky Mаloi аkаdemii nаuk Ukrаiny

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Атамась А. І. Цифровий вимірювальний комплекс на базі Arduino Nano 33 BLE Sense. - C. 3-10.
  4. Binytska K. M., Bacher S., Zahorodnia A. A., Kalinina L. M. A model for developing teachers' capabilities to foster students' human rights competencies. - C. 11-21.
  5. Болілий В. О., Суховірська Л. П. Проєктування та розроблення програмного модуля для проведення тестування на базі сервера MediaWiki. - C. 22-31.
  6. Брич К. А. Гендерний вплив закладу освіти на вибір STEM-професій у світлі реалізації гендерної політики в управлінні освітою. - C. 32-37.
  7. Вітенко І. М., Олексюк О. Р., Кучер Л. А. Реалізація концепції STEM-освіти в системі підвищення кваліфікації педагогічних працівників. - C. 38-46.
  8. Воронкін О. С. Методичні особливості використання датчиків смартфону в шкільному лабораторному практикумі з фізики (на прикладі Phyphox). - C. 47-58.
  9. Голіяд І. С., Динько В. А., Тропіна М. А. Практичний досвід розвитку творчого потенціалу і креативності майбутніх учителів трудового навчання та технологій в умовах дистанційного навчання. - C. 59-70.
  10. Дерев'янко О. О. Модернізація компетентнісного навчання молодших школярів із порушеннями зору через використання адаптованих прийомів STEM-освіти (методична розробка). - C. 71-78.
  11. Кудляк В. М., Бєлан Т. І., Пархоменко О. О., Новогрудська Р. Л., Савченко Я. В. Трансдисциплінарний підхід у висвітленні музейних артефактів засобами сучасних когнітивних технологій. - C. 79-89.
  12. Лільчицький О. В., Слободянюк Т. Б. Мотиваційна сфера вдосконалення фізичної підготовленості студентів мистецької освіти в ігрових видах спорту. - C. 90-98.
  13. Маринів В. І., Соляннік К. Є., Демура М. І. Трансформація навчального процесу в умовах пандемії COVID 19: кейс Національного юридичного університету імені Ярослава Мудрого. - C. 99-107.
  14. Півень М. Г., Сударева Г. Ф. Інноваційні підходи до запровадження STEM-навчання на уроках історії. - C. 108-116.
  15. Спасьонова С. О., Король О. М., Корнус О. Г. Методи та прийоми розвитку мотиваційної сфери учнів на уроках географії. - C. 117-125.
  16. Шаповалов Є. Б., Шаповалов В. Б., Білик Ж. І., Шаповалова І. М. Таксономізація експедиційних дослідницьких результатів учнів в умовах наукової освіти. - C. 126-136.
  17. Шевченко І. М. Освітні традиції дослідницького навчання та створення навчального осередку для молодших школярів у системі Малої академії наук України. - C. 137-144.
  18. Сергеєва Л. М., Стойчик Т. І., Мартиненко К. В. Організація професійної підготовки фахівців електротехнічного профілю в навчально-практичних центрах закладів професійної (професійно-технічної) освіти. - C. 145-154.
2022
№ 3 (25)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського