Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж74206/2019/16<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Наукові записки Малої академії наук України
: наук. вид..- Київ
Nаukovi zаpysky Mаloi аkаdemii nаuk Ukrаiny

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Довгий С. Вступне слово. - C. 5.
  4. Барвіцька Г., Ладичук О., Попова М. Використання онтологічного реєстру архівних матеріалів, пов’язаних з Т. Г. Шевченком, у навчально-дослідницькій діяльності учнівської молоді. - C. 6-10.
  5. Букрєєва І. STEM-проєкт на уроках хімії. - C. 11-18.
  6. Величко Н. Економічна самоосвіта майбутніх кваліфікованих робітників як необхідна умова успішної професійної діяльності. - C. 19-22.
  7. Веселова Т. Політехнічний підхід при формуванні конкурентоспроможних фахівців в умовах інноваційної економіки з упровадженням STEM-освіти. - C. 23-28.
  8. Воронкін О. Застосування таксономії Блума при оцінюванні ефективності формування математичної компетентності учнів закладів загальної середньої освіти. - C. 29-34.
  9. Грищенко О. Формування соціальної і громадянської компетентностей на уроках громадянської освіти (на прикладі закладу професійної освіти). - C. 35-37.
  10. Дем’яненко В., Бєлан Т., Киричук Л. Формування мережецентричного інформаційно-освітнього середовища. - C. 38-42.
  11. Казаков Є. Упровадження дистанційної форми навчання для здобувачів освіти залізничних професій у закладах професійної освіти. - C. 43-49.
  12. Крамаренко В. Предметні тижні як універсальна форма інтегрованого навчання. - C. 50-53.
  13. Купар М., Луценко О., Шибка О. Створення позитивного психоемоційного середовища під час масових STEM-заходів. Досвід роботи міської станції юних техніків Дніпра. - C. 54-56.
  14. Тропіна М. Дослідження соціальних мереж як нового феномену сучасного світу. - C. 57-63.
  15. Удовіченко Н. Система оцінки якості професійної підготовки в країнах Європейського Союзу. - C. 64-67.
  16. Юрова О., Євтушенко О., Савченко І. Формування STEM-освітнього середовища в системі професійної (професійно-технічної) освіти. - C. 68-72.
  17. Ладичук О., Бєлан Т., Олійник Р. Онтологічний підхід до формування віртуального музею НАН України. - C. 73-76.
  18. Кудляк В., Пронякін Ю., Олійник Р., Бєлан Т. Стратегії електронної освіти: проєктування та створення інтерактивних просторових оглядів об’ємних тіл для багатовимірних структурованих інформаційних сайтів. - C. 77-80.
  19. Русанова М. Об’єднана Європа як "проєкт" Великої Британії: історія питання. - C. 81-86.
  20. Персоналії авторів. - C. 87-88.
2019
№ 16
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського