Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж74206/2018/13<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Наукові записки Малої академії наук України : наук. вид..- Київ Nаukovi zаpysky Mаloi аkаdemii nаuk Ukrаiny- Титул.
- Зміст.
- Стрижак О. Є., Патрикєєва О. О. Вступне слово. - C. 5.
- Бирка М. Ф. Бар’єри, виклики та принципи ефективної реалізації STEM-освіти в Україні. - C. 6-24.
- Безродна Т. М., Гордієнко Н. В. Інформаційно-комунікаційні технології STEM- освіти в сільській школі. - C. 24-37.
- Воронкін О. С. Віртуальний лабораторний практикум "Електричний струм". - C. 38-59.
- Дячок С. О. Упровадження елементів STEM- (STEAM- чи STREAM- освіти на уроках зарубіжної літератури через проектно-досліницьку діяльність. - C. 59-70.
- Іваненко С. С. Екологічне виховання як засіб формування життєвих компетенцій особистості школяра з елементами впровадження STEAM-освіти. - C. 70-83.
- Іванов С. А. Розв’язання задач з фізики методами комп’ютерного моделювaння (VPython, GlowScript, Trinket). - C. 83-95.
- Клунко Р. Ю. Проблема формування правової компетентності майбутніх вчителів загальноосвітніх шкіл УКРАЇНИ в контексті STEM-освіти. - C. 95-106.
- Луценко В. Ю., Стецюк Л. І. STEM-навчання: використання засобів робототехніки при вивченні інформатики змістова лінія "основи алгоритмізації та програмування". - C. 106-119.
- Славич А. П. Застосування STEM-технологій на заняттях гуртка початкового технічного моделювання на прикладі виготовлення рухомої іграшки "Спінер". - C. 119-128.
- Співак О. Л., Петрікін С. В. STEM-освіта у Красноградському НВК № 3 як механізм формування успішної особистості в умовах упровадження нової української школи. - C. 129-140.
- Соколов В. А., Ревнюк О. М., Лучковський А., Новіцький А. Парадигма STEM-освіти в контексті курсу робототехніки нової української школи. - C. 140-153.
- Савченко І. М., Легун В. Т., Юрова О. Л. Інноваційні пошуки: створення STEАM-центру" на базі державного професійно-технічного навчального закладу "Криворізький навчально- виробничий центр". - C. 153-162.
- Туз І. А. Досвід створення навчально-розвивальних програм з математики в середовищі SCRATCH. - C. 162-174.
- Шибка О. С. Астрономія для малюків: практичний досвід впровадження STEM-курсу для дітей молодшого віку. - C. 175-189.
- Шубіна О. П. Фактори, які впливають на вибір учнями майбутньої професії у сфері STEM. - C. 190-203.
- Персоналії авторів. - C. 204-205.
| 2018 | | № 13
|
|
|
|