Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж74206/2017/9<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Наукові записки Малої академії наук України
: наук. вид..- Київ
Nаukovi zаpysky Mаloi аkаdemii nаuk Ukrаiny

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Лісовий О. Вступне слово. - C. 5-6.
  4. Савченко І., Храпач Г. Мережева інформаційно-аналітична система оцінювання досягнень учнів як інноваційний інструмент рейтингу. - C. 7-20.
  5. Ростока М. Технології випереджального розвитку майбутніх педагогів професійного навчання в інформаційно-освітньому середовищі навчального закладу. - C. 20-27.
  6. Кальной С. Е-сценарій навчання як форма організації онтологічної бази знань на сервері підтримки навчальної взаємодії. - C. 28-37.
  7. Кузьменко О. Концептуальні засади розвитку методики навчання фізики в умовах розвитку STEM-навчання у вищих навчальних закладах авіаційного профілю. - C. 38-50.
  8. Чернецький І., Поліхун Н., Сліпухіна І. Місце STEM-технології навчання в освітній парадигмі ХХІ століття. - C. 50-62.
  9. Атамась Ф., Шаповалов В., Шаповалов Є. Використання комп’ютерно-орієнтованих лабораторних практикумів з енергетики в контексті формування STEM-орієнтованого інформаційно-технологічного простору міжпредметного лабораторно- практичного комплексу "МАНлаб". - C. 62-69.
  10. Соколов В., Лучковський А. Технічні конкурси як форма реалізації STEM-освіти та виявлення дітей з ознаками технічної обдарованості. - C. 70-86.
  11. Гермак О. STEM-технології в професійній підготовці майбутніх електромонтерів. - C. 86-91.
  12. Шеремет О. Впровадження інноваційних методик у навчальний процес гурткових занять природничого напряму в системі Малої академії наук України. - C. 92-105.
  13. Кудикіна Н. Моральні відношення в контексті формування соціально-культурної компетентності учнів засобами літератури. - C. 106-117.
  14. Зуєв М. Розвиток доуніверситетської підготовки обдарованої молоді в системі вищих навчальних закладів України. - C. 118-126.
  15. Барвіцька Г. Роль Малої академії наук України у формуванні майбутньої наукової еліти. - C. 127-134.
  16. Філончук З. Методичні аспекти впровадження навчально-методичного комплексу для підготовки вчителів до викладання курсів фінансової грамотності. - C. 135-144.
  17. Тропина І. ІV Всеукраїнський бізнес-турнір "Стратегія фірми-2017": період становлення, росту і викликів. - C. 145-155.
  18. Перегуда Н. Електронна комерція як складова електронного бізнесу. - C. 156-163.
  19. Затворнюк О. Формування навичок фінансової грамотності підлітків. - C. 163-169.
  20. Куриш Н., Куриш Д. Формування фінансової грамотності школярів – інвестиції у майбутнє економіки України. - C. 170-176.
  21. Піліна А., Кагляк О. Можливості позашкільних навчальних закладів у розвитку економічної освіти школярів на прикладі київської Малої академії наук учнівської молоді. - C. 176-186.
  22. Пронікова І. Фінансова грамотність як складова економічного виховання учнівської молоді. - C. 187-194.
  23. Зубіашвілі І. Психологічні особливости формування основ монетарної культури старшокласників. - C. 195-204.
  24. Відомості про авторів. - C. 205-207.
2017
№ 9
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського