Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж74206/2014/6<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Наукові записки Малої академії наук України : наук. вид..- Київ Nаukovi zаpysky Mаloi аkаdemii nаuk Ukrаiny- Титул.
- Зміст.
- Довгий С. О. Педагогічний досвід як результат активних і творчих пошуків в освітній царині. - C. 11-18.
- Лісовий О. В. До питання проектування інформаційно-освітнього середовища малої академії наук україни: критеріальна основа й аналітика запитів і потреб. - C. 19-32.
- Святохо О. А. Концептуальні засади організації дослідницької діяльності учнів у позашкільному навчальному закладі. - C. 32-44.
- Вознюк О. В. Парадоксоведення – навчальна дисципліна нової освітньої парадигми. - C. 44-61.
- Коновальчук В. І. До проблеми становлення поняття "простір освіти". - C. 62-71.
- Чернецька Т. І. Про інтеграцію в різноманітності сутнісних змістів та розмаїтості способів вияву в навчальному процесі. - C. 71-81.
- Стрижак О. Є., Савченко І. М. Науково-освітній Інтернет-портал "Тарас Шевченко": онтологічний підхід. - C. 81-86.
- Антас-Ящук А., Нікітін С. Образование как инструмент современной педагогики. - C. 87-95.
- Андрющенко Т. К. Вода як об’єкт пізнання (аналіз нормативних документів дошкільної освіти). - C. 95-100.
- Яременко Л. А. Творчість дитини: теоретичні основи та особливості розвитку. - C. 101-108.
- Клім-Клімашевска А. Формирование основ здорового образа жизни в дошкольном образовании. - C. 108-115.
- Павлюк Р. О. Розвиток емоційної сфери учнів початкової школи засобами творення віртуально-навчального іншомовного середовища. - C. 115-122.
- Монастырева Т. А. Модель технологии воспитания моральных качеств младших школьников. - C. 122-130.
- Щелкунова О. В., Монастырева Т. А. Повышение индивидуальных достижений младших школьников в обучении через активизацию познавательной деятельности. - C. 130-136.
- Нікітіна О. О. З історії розвитку проблеми мотивації навчальної діяльності молодших школярів (70-80-ті роки ХХ ст.). - C. 136-143.
- Голодюк Л. С. Формування навчально-дослідницьких умінь учнів у процесі колективного виконання завдань з математики. - C. 143-152.
- Клішевич Н. А. Соціально-педагогічні умови формування організаційно-адаптаційних умінь підлітків у процесі особистісного становлення. - C. 152-159.
- Небеленчук I. О. Дослідницька діяльність учнів у процесі вивчення билинного героїчного епосу. - C. 159-167.
- Шаповалов Є. Б., Шаповалов В. Б. Використання в навчально-дослідницьких і науково-дослідницьких роботах методик аналізу води, адаптованих до використання в загальноосвітніх школах. - C. 168-181.
- Мовчан С. М. Особливості організації проектної діяльності під час навчання алгебри учнів основної школи. - C. 181-190.
- Еремина Л. И. Креативное развитие студентов в процессе социализации. - C. 191-202.
- Гораш К. В., Пузіков Д. О. Організація навчально-дослідницької роботи учнів як показник інноваційного розвитку загальноосвітньої школи. - C. 202-209.
- Руденко І. М. Самопізнання як важливий чинник розвитку та психологічного здоров’я особистості. - C. 210-217.
- Стець В. І. Толерантність як інтегральна якість особистості підліткового віку. - C. 217-223.
- Харитонова И. В. Проблемы и перспективы организации научно-исследовательской деятельности студентов. - C. 223-227.
- Синицын И. С., Тихомиров С. А., Трошина Т. Л., Кузнецова И. В. Система статистических методов в профессиональной подготовке студентов. - C. 228-239.
- Лук’янова С. М. Формування професійної готовності майбутніх вчителів математики до організації навчально- дослідницької діяльності учнів з використанням засобів інформаційно-освітнього простору. - C. 239-246.
- Кузнецова И. В., Тихомиров С. А. Моделирование процесса обучения студентов- математиков элементам алгебраической геометрии в сетевом сообществе посредством фундирования понятия "векторное расслоение". - C. 246-250.
- Нагорнова А. Ю. Методика коррекции психических состояний учащихся в общеобразовательной школе. - C. 250-253.
- Стахів М. О. Комунікативно-прагматична основа навчання української мови в педагогічному коледжі. - C. 254-262.
- Антас-Ящук А. Социотерапия – суть, формы и эффективность воздействия на примере социотерапевтических дневных комнат в Польще. - C. 262-271.
- Назарук С., Нікітін С. Функционирование ребенка с аутизмом в группе ровесников в государственном дошкольном учреждении. - C. 271-284.
- Дорошенко О. М. Особливості мовленнєвого розвитку школярів із порушеннями слуху. - C. 284-288.
- Лепеха Л. П. Акмеологічний підхід до формування професійної компетентності вчителя-логопеда в умовах інклюзивного навчання. - C. 288-294.
- Назарук С., Коновалюк-Нікітін Е. Межкультурное образование как возможность интеграции детей беженцев. - C. 294-301.
- Гельбак А. М. Психологічні умови соціальної адаптації підлітків в умовах перехідних процесів. - C. 301-307.
- Нагорнова А. Ю. К вопросу о проблеме педагогической коррекции психических состояний учащихся. - C. 308-311.
- Козяр О. І. Організація проблемно–пошукового навчання на уроках фізики. - C. 312-316.
- Скрипник Н. М. Особливості викладання географії у сучасній школі. - C. 316-319.
- Відомості про авторів. - C. 320-323.
| 2014 | | № 6
|
|
|
|