Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж74206/2013/4<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Наукові записки Малої академії наук України : наук. вид..- Київ Nаukovi zаpysky Mаloi аkаdemii nаuk Ukrаiny- Титул.
- Зміст.
- Довгий С. О. Освітня діяльність Малої академії наук України: міжнародний вимір. - C. 6-11.
- Лісовий О. В. Організація літньої позашкільної освіти дітей та учнівської молоді. - C. 11-20.
- Вознюк О. В. Кіберсоціалізаційні наслідки комп'ютеризації як суттєвого чинника побудови сучасного інформаційно- освітнього простор. - C. 21-36.
- Стрижак О. Є., Гуржій А. М. Онтологічні електронно-освітні ресурси. - C. 36-43.
- Попова М. А. Комп’ютерні онтології як засіб агрегації та представлення інформаційних ресурсів на Інтернет-порталах знань. - C. 43-46.
- Іваницька Н. А., Іваницька Ю. А. Використання елементів дистанційного навчання при написанні учнями дослідницької роботи у малій академії наук. - C. 47-53.
- Зайцева Л. І. Науково-практичне оволодіння старшими дошкільниками об’єктами довкілля. - C. 54-60.
- Коновалюк Е., Кубиньска З. Здоровьесберегающее образование в практике дошкольного воспитания на примере детского сада №15 в г. Бяла-Подляска. - C. 60-72.
- Чернецька Т. І. Дошкільний період розвитку дитини як передумова ефективної організації навчально-дослідницької діяльності в першому класі. - C. 72-80.
- Калиниченко Л. Д. Спостереження як метод і прийом у процесі навчання молодших школярів. - C. 81-86.
- Марущак О. М. Сучасна українська періодика для дітей. - C. 86-91.
- Нікітіна О. О. Стан проблеми формування навчально-дослідницької діяльності молодших школярів в Україні на початку ХХІ ст. - C. 91-97.
- Цимбалару А. Д. Педагогічні особливості організації освітнього середовища учнів першого класу: діяльнісний компонент. - C. 97-104.
- Чупріна О. В. Проблема розвитку аудіативних умінь учнів початкових класів. - C. 104-108.
- Бузько В. Л., Величко С. П. Ігрова діяльність як функціональна складова навчального середовища у вивченні фізики в основній школі. - C. 109-117.
- Голодюк Л. С. Формування та розвиток соціально-інтерактивних умінь учнів у процесі навчання математики. - C. 118-125.
- Гринюк О. С. Методика викладання біологічного компонента природничо-наукової освіти основної школи як складова інформаційно-освітнього простору. - C. 125-130.
- Заніздра І. В. Проектна діяльність як ефективний шлях формування дослідницьких навичок учнів. - C. 131-135.
- Зенченко Т. В. Упровадження проектних технологій на уроках біології та в позаурочний час. - C. 135-139.
- Курлова О. М. Організація пізнавальної діяльності учнів як засіб формування математичної компетентності. - C. 140-145.
- Кузнецова И. В. Возможности сети интернет в фундаментальном математическом образовании будущих педагогов. - C. 146-150.
- Омельчук С. А. Комп’ютерна програма "українська мова: електронний практикум" як засіб активізації дослідницької діяльності учнів. - C. 150-160.
- Грузін А. О. Психологічний супровід ефективної підготовки юного науковця на етапі захисту дослідницького проекту. - C. 161-168.
- Яременко Л. А. Творчі здібності у світлі особистісного розвитку. - C. 168-173.
- Trębicka-Postrzygacz B., Antas-Jaszczuk A. Józef Sikorski - founder of the polish culture of educational. the pioneer of teaching deaf children in the royal care institution for the deaf in Poznań. - C. 173-177.
- Коломієць М. В. Дослідження в сучасній педагогічній практиці. - C. 177-184.
- Tyluś U. Institutional education in the context of improving existential consciousness among own students. - C. 184-188.
- Матысюк Р. Социальная работа с семьей в ситуации применения насилия к ребенку. - C. 188-196.
- Гончаренко О. В. Аналіз педагогічного інструментарію викладачів системи підвищення кваліфікації державних службовців (досвід Франції). - C. 196-201.
- Roguska A. Thesocio - cultural determinants of the mass media development. - C. 201-205.
- Харитонова И. В. Сущность практической наглядности при преподавании высшей геометрии. - C. 206-212.
- Кытманов А. А., Осипов Н. Н., Тихомиров С. А., Трошина Т. Л. О многообразии модулей Mp3 (2;0,13) стабильных 2-расслоений с классами черна c1 = 0 и c2 = 13 на P3. - C. 212-215.
- Тренбицка-Постжигач Б., Бродацка-Адамович Е. Модель поддержки тугоухих и глухих студентов в естественно-гуманитарном университете в г. Седльце: информационно-образовательные аспекты. - C. 215-223.
- Литвиненко Н. Д. Роль неозначеного артикля при вираженні інформаційної структури речення в ранньоновоанглійській мові. - C. 224-227.
- Мачушник О. О. Функції означеного артикля в творах в. Шекспіра. - C. 227-230.
- Терещук К. Ю. Інформаційно-структурне навантаження середньоанглійсьго адверба only. - C. 230-233.
- Відомості про авторів. - C. 234-236.
| 2013 | | № 4
|
|
|
|