Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж74206/2013/3<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Наукові записки Малої академії наук України : наук. вид..- Київ Nаukovi zаpysky Mаloi аkаdemii nаuk Ukrаiny- Титул.
- Зміст.
- Довгий С. О. Освітня діяльність Малої академії наук України у світлі інтернаціоналізаційних процесів. - C. 8-12.
- Лісовий О. В. Динаміка становлення і розвитку змістово- процесуального концепту освітньої діяльності Малої академії наук України. - C. 12-20.
- Кузнецова І. В., Кучеренко М. В. Організація науково-дослідницької діяльності дітей підліткового віку. - C. 20-26.
- Сажина Л. В. Возможности триангуляционного подхода к анализу гендерной культуры индивида и гендерных исследований. - C. 27-32.
- Бик А. С. Урок у контексті інформаціогенної природи освіти: структурний підхід. - C. 32-42.
- Цимбалару А. Д. Педагогічні особливості організації освітнього середовища учнів першого класу: просторово- предметний і соціальний компоненти. - C. 42-50.
- Чернецька Т. І. Технологічне зрощення звичного й нового як один із способів забезпечення інноваційності у викладанні. - C. 51-57.
- Фокин Н. И. Проблема безопасности личности: современные методы и подходы исследования. - C. 58-64.
- Андрющенко Т. К. Визначення сонця як об’єкта пізнання в нормативних документах дошкільної освіти. - C. 65-70.
- Гагаріна Н. П. Навчально-дослідницька діяльність дошкільників: сутність, умови та особливості організації. - C. 70-77.
- Зайцева Л. І. Формування у дітей дошкільного віку уявлень про об’єкти довкілля: теоретичний аспект. - C. 77-83.
- Тарапака Н. В., Мартін А. М. Психолого-педагогічна готовність дітей старшого дошкільного віку до навчання в школі. - C. 83-92.
- Яременко Л. А. Розвиток творчих здібностей особистості в контексті вікових особливостей. - C. 92-102.
- Styczyńska M. Rozwijanie zainteresowań książką w przedszkolu. - C. 102-112.
- Бузько В. Л. Пропедевтика фізичних знань у початковій школі та під час вивчення природознавства як засіб формування пізнавального інтересу учнів до фізики. - C. 113-120.
- Буйдіна О. О., Крилевець М. П. Дослідницький метод навчання в початковій школі на уроках природознавства. - C. 121-128.
- Вознюк О. В. Казково-метафоричний ресурс формування наукового світогляду дітей. - C. 128-142.
- Гаряча С. А. Системний підхід в освітньому процесі початкової школи в контексті тематичного проекту "барви пізнання сонця". - C. 142-148.
- Демешкевич В. А. Дидактичні особливості формування дослідницько- пошукових здібностей у молодших школярів в умовах навчального процесу загальноосвітньої школи. - C. 148-156.
- Дудко С. Г. Інформаційно-освітній простір як здоров’язбережувальне освітнє середовище учнів початкової школи. - C. 156-162.
- Легін В. Б. Етапи формування рефлексивних умінь навчальної діяльності в учнів школи першого ступеня. - C. 162-170.
- Марущак О. М. Матеріали дитячих періодичних видань як засіб удосконалення культури мовлення дітей молодшого шкільного віку. - C. 170-177.
- Чупріна О. В. Психолого-педагогічні особливості використання мультимедійних технологій для розвитку зв’язного мовлення учнів початкової школи. - C. 177-181.
- Чернецька Т. І., Жукова О. В. З досвіду організації урочної навчально-дослідницької діяльності дітей в рамках реалізації тематичного проекту "барви пізнання сонця". - C. 181-185.
- Антас-Ящук А., Никитин С. Е. Использование технических средств в процессе реабилитации детей с изъянами слуха. - C. 186-194.
- Гораш К. В. Навчально-дослідницька робота учнів ЗНЗ в умовах інноваційних змін сучасної школи. - C. 195-202.
- Гринюк О. С. Проектна діяльність дітей підліткового віку як метод інтеграції змісту біологічного компонента природничо- наукової освіти основної школи. - C. 203-207.
- Ільченко О. І., Козицька Т. В. Інноваційні педагогічні технології як ефективний інструмент забезпечення наступності біологічної освіти в системі "школа – вищий навчальний заклад". - C. 207-214.
- Климова К. Я. Робота старшокласників – членів гуртка "тележурналісти" – над творчим проектом "моя телепередача". - C. 214-218.
- Коротков В. А. Междисциплинарность в образовании и науке. - C. 219-224.
- Матяш О. І. Задачі методичної діяльності вчителя у навчанні учнів геометрії. - C. 224-232.
- Мітленко Л. О. Використання lego-технологій для розвитку технічних здібностей учнів. - C. 232-241.
- Міцай Ю. В. Реалізація здоров’язбережувальних технологій у навчально-дослідницькій діяльності школярів. - C. 241-249.
- Скрябина Н. Ю. Социально-аксиологические потенциалы системы непрерывного образования в контексте этико- культурологического подхода. - C. 250-255.
- Сокол І. М. Організація науково-дослідницької діяльності засобами квест-технології. - C. 256-263.
- Голодюк Л. С. Організація діяльності учнів на уроках математики в процесі виконання навчально-дослідницьких завдань. - C. 264-273.
- Куприенко Е. Ю. Математический проект по теме "периодические и непериодические функции" для учащихся старших классов. - C. 273-278.
- Омельчук С. А. Учнівська науково-дослідницька робота з української мови в аспекті культури мовлення. - C. 278-286.
- Вікторіна О. М. Ботанічна лексика у степових та суміжних говірках середнього Дніпро-Бузького межиріччя. - C. 286-298.
- Жгут О. А., Чернобровкіна Л. В. Науково-дослідницька діяльність як засіб поглиблення екологічних знань учнів. - C. 298-307.
- Небеленчук І. О. Дослідження міфофольклорних мотивів та мотивів енантіодромії в "казці про калинову сопілку" Оксани Забужко. - C. 307-318.
- Підгурська В. Ю. Соціолінгвістичні основи формування мовнокомунікативної компетентності майбутніх учителів-класоводів. - C. 318-325.
- Рибалко Л. М. Проектування інформаційно-освітнього простору навчання учнів природничих дисциплін на засадах еколого-еволюційного підходу. - C. 325-332.
- Ткаченко І. А. Застосування діяльнісного підходу у вивченні природи сонця. - C. 332-339.
- Буртовий С. В. Особливості використання сучасних електронних засобів навчання для організації навчально-дослідницької діяльності учнів. - C. 340-344.
- Кравчук М. Г., Головченко О. В., Жгут О. А. Реалізація принципу наступності у процесі розвитку креативності обдарованих школярів і студентів-медиків. - C. 344-351.
- Ковальчук О. С. Техніка тімбілдінгу як ефективний метод побудови команди та створення сприятливого психологічного клімату в студентській групі. - C. 351-356.
- Кушнєрова Т. Є. Розвиток творчих здібностей юних обдарувань у процесі науково-дослідницької діяльності. - C. 356-361.
- Литвиненко О. В. Проектна діяльність як засіб формування ключових компетентностей учнів підліткового віку. - C. 361-366.
- Попова М. А. Засоби формування та застосування комп’ютерних онтологій в навчально-дослідницькій діяльності учнів (на прикладі дослідження класифікацій мінералів). - C. 366-371.
- Синчишина О. А. Проектування, створення та використання навчальних мультимедійних презентацій як засобів розвитку мислення учнів. - C. 371-377.
- Чернецький І. С. Цифрові комп’ютерні лабораторії як засіб розвитку дослідницьких якостей суб’єктів пізнавальної діяльності. - C. 377-389.
- Шемуда М. Г. Особливості навчально-дослідницької діяльності обдарованих старшокласників. - C. 389-396.
- Клим-Климашевска А., Ягелло Е. Интернет как информационно-образовательная среда для детей дошкольного возраста. - C. 397-409.
- Павлюк Р. О. Інформаційна компетентність та інформаційна культура сучасного фахівця. - C. 409-417.
- Поліхун Н. І., Черняк Ю. М. Організаційні та методичні підходи щодо використання мережевих ресурсів у підготовці молоді до дослідницької діяльності. - C. 417-427.
- Стрижак О. Є., Гуржій А. М. Онтологічні інструменти управління мережевими інформаційними ресурсами та їх використання в освітній та науковій діяльності. - C. 427-434.
- Калюжна Л. Б. Креативність у контексті сучасного освітньо-виховного процесу. - C. 435-440.
- Коновальчук В. І. Взаємозв’язок психологічного здоров’я та творчого розвитку особистості. - C. 440-448.
- Кучеренко І. А. Сприйняття й увага – першооснова організації навчально-пізнавальної діяльності учнів на уроці. - C. 448-454.
- Цумарєва Н. В. Система психологічного супроводу самореалізації дітей підліткового віку шляхом саморозвитку та саморегуляції. - C. 454-464.
- Шелег Т. В. Роль освітнього середовища в життєтворчості особистості. - C. 464-471.
- Дубровіна І. В. Інформаційно-комунікативний компонент самоосвітньої діяльності вчителів музичного мистецтва в системі післядипломної освіти. - C. 472-479.
- Кашуба Л. В. Економічний аспект у навчанні молодших школярів. - C. 479-485.
- Коновалюк Е., Никитин С. Семейные детские дома в Польше. - C. 485-493.
- Климова О. І. Інформаційно-структурні особливості локативних прислівників у середньоанглійській мові. - C. 493-498.
- Мадюдя О. П. Типи еліпсу в ранньоновоанглійській мові. - C. 499-505.
- Савчук Р. Когда к тебе стучатся: воспоминания о Японии. - C. 506-509.
- Відомості про авторів . - C. 510-514.
| 2013 | | № 3
|
|
|
|