Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж74206/2013/3<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Наукові записки Малої академії наук України
: наук. вид..- Київ
Nаukovi zаpysky Mаloi аkаdemii nаuk Ukrаiny

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Довгий С. О. Освітня діяльність Малої академії наук України у світлі інтернаціоналізаційних процесів. - C. 8-12.
  4. Лісовий О. В. Динаміка становлення і розвитку змістово- процесуального концепту освітньої діяльності Малої академії наук України. - C. 12-20.
  5. Кузнецова І. В., Кучеренко М. В. Організація науково-дослідницької діяльності дітей підліткового віку. - C. 20-26.
  6. Сажина Л. В. Возможности триангуляционного подхода к анализу гендерной культуры индивида и гендерных исследований. - C. 27-32.
  7. Бик А. С. Урок у контексті інформаціогенної природи освіти: структурний підхід. - C. 32-42.
  8. Цимбалару А. Д. Педагогічні особливості організації освітнього середовища учнів першого класу: просторово- предметний і соціальний компоненти. - C. 42-50.
  9. Чернецька Т. І. Технологічне зрощення звичного й нового як один із способів забезпечення інноваційності у викладанні. - C. 51-57.
  10. Фокин Н. И. Проблема безопасности личности: современные методы и подходы исследования. - C. 58-64.
  11. Андрющенко Т. К. Визначення сонця як об’єкта пізнання в нормативних документах дошкільної освіти. - C. 65-70.
  12. Гагаріна Н. П. Навчально-дослідницька діяльність дошкільників: сутність, умови та особливості організації. - C. 70-77.
  13. Зайцева Л. І. Формування у дітей дошкільного віку уявлень про об’єкти довкілля: теоретичний аспект. - C. 77-83.
  14. Тарапака Н. В., Мартін А. М. Психолого-педагогічна готовність дітей старшого дошкільного віку до навчання в школі. - C. 83-92.
  15. Яременко Л. А. Розвиток творчих здібностей особистості в контексті вікових особливостей. - C. 92-102.
  16. Styczyńska M. Rozwijanie zainteresowań książką w przedszkolu. - C. 102-112.
  17. Бузько В. Л. Пропедевтика фізичних знань у початковій школі та під час вивчення природознавства як засіб формування пізнавального інтересу учнів до фізики. - C. 113-120.
  18. Буйдіна О. О., Крилевець М. П. Дослідницький метод навчання в початковій школі на уроках природознавства. - C. 121-128.
  19. Вознюк О. В. Казково-метафоричний ресурс формування наукового світогляду дітей. - C. 128-142.
  20. Гаряча С. А. Системний підхід в освітньому процесі початкової школи в контексті тематичного проекту "барви пізнання сонця". - C. 142-148.
  21. Демешкевич В. А. Дидактичні особливості формування дослідницько- пошукових здібностей у молодших школярів в умовах навчального процесу загальноосвітньої школи. - C. 148-156.
  22. Дудко С. Г. Інформаційно-освітній простір як здоров’язбережувальне освітнє середовище учнів початкової школи. - C. 156-162.
  23. Легін В. Б. Етапи формування рефлексивних умінь навчальної діяльності в учнів школи першого ступеня. - C. 162-170.
  24. Марущак О. М. Матеріали дитячих періодичних видань як засіб удосконалення культури мовлення дітей молодшого шкільного віку. - C. 170-177.
  25. Чупріна О. В. Психолого-педагогічні особливості використання мультимедійних технологій для розвитку зв’язного мовлення учнів початкової школи. - C. 177-181.
  26. Чернецька Т. І., Жукова О. В. З досвіду організації урочної навчально-дослідницької діяльності дітей в рамках реалізації тематичного проекту "барви пізнання сонця". - C. 181-185.
  27. Антас-Ящук А., Никитин С. Е. Использование технических средств в процессе реабилитации детей с изъянами слуха. - C. 186-194.
  28. Гораш К. В. Навчально-дослідницька робота учнів ЗНЗ в умовах інноваційних змін сучасної школи. - C. 195-202.
  29. Гринюк О. С. Проектна діяльність дітей підліткового віку як метод інтеграції змісту біологічного компонента природничо- наукової освіти основної школи. - C. 203-207.
  30. Ільченко О. І., Козицька Т. В. Інноваційні педагогічні технології як ефективний інструмент забезпечення наступності біологічної освіти в системі "школа – вищий навчальний заклад". - C. 207-214.
  31. Климова К. Я. Робота старшокласників – членів гуртка "тележурналісти" – над творчим проектом "моя телепередача". - C. 214-218.
  32. Коротков В. А. Междисциплинарность в образовании и науке. - C. 219-224.
  33. Матяш О. І. Задачі методичної діяльності вчителя у навчанні учнів геометрії. - C. 224-232.
  34. Мітленко Л. О. Використання lego-технологій для розвитку технічних здібностей учнів. - C. 232-241.
  35. Міцай Ю. В. Реалізація здоров’язбережувальних технологій у навчально-дослідницькій діяльності школярів. - C. 241-249.
  36. Скрябина Н. Ю. Социально-аксиологические потенциалы системы непрерывного образования в контексте этико- культурологического подхода. - C. 250-255.
  37. Сокол І. М. Організація науково-дослідницької діяльності засобами квест-технології. - C. 256-263.
  38. Голодюк Л. С. Організація діяльності учнів на уроках математики в процесі виконання навчально-дослідницьких завдань. - C. 264-273.
  39. Куприенко Е. Ю. Математический проект по теме "периодические и непериодические функции" для учащихся старших классов. - C. 273-278.
  40. Омельчук С. А. Учнівська науково-дослідницька робота з української мови в аспекті культури мовлення. - C. 278-286.
  41. Вікторіна О. М. Ботанічна лексика у степових та суміжних говірках середнього Дніпро-Бузького межиріччя. - C. 286-298.
  42. Жгут О. А., Чернобровкіна Л. В. Науково-дослідницька діяльність як засіб поглиблення екологічних знань учнів. - C. 298-307.
  43. Небеленчук І. О. Дослідження міфофольклорних мотивів та мотивів енантіодромії в "казці про калинову сопілку" Оксани Забужко. - C. 307-318.
  44. Підгурська В. Ю. Соціолінгвістичні основи формування мовнокомунікативної компетентності майбутніх учителів-класоводів. - C. 318-325.
  45. Рибалко Л. М. Проектування інформаційно-освітнього простору навчання учнів природничих дисциплін на засадах еколого-еволюційного підходу. - C. 325-332.
  46. Ткаченко І. А. Застосування діяльнісного підходу у вивченні природи сонця. - C. 332-339.
  47. Буртовий С. В. Особливості використання сучасних електронних засобів навчання для організації навчально-дослідницької діяльності учнів. - C. 340-344.
  48. Кравчук М. Г., Головченко О. В., Жгут О. А. Реалізація принципу наступності у процесі розвитку креативності обдарованих школярів і студентів-медиків. - C. 344-351.
  49. Ковальчук О. С. Техніка тімбілдінгу як ефективний метод побудови команди та створення сприятливого психологічного клімату в студентській групі. - C. 351-356.
  50. Кушнєрова Т. Є. Розвиток творчих здібностей юних обдарувань у процесі науково-дослідницької діяльності. - C. 356-361.
  51. Литвиненко О. В. Проектна діяльність як засіб формування ключових компетентностей учнів підліткового віку. - C. 361-366.
  52. Попова М. А. Засоби формування та застосування комп’ютерних онтологій в навчально-дослідницькій діяльності учнів (на прикладі дослідження класифікацій мінералів). - C. 366-371.
  53. Синчишина О. А. Проектування, створення та використання навчальних мультимедійних презентацій як засобів розвитку мислення учнів. - C. 371-377.
  54. Чернецький І. С. Цифрові комп’ютерні лабораторії як засіб розвитку дослідницьких якостей суб’єктів пізнавальної діяльності. - C. 377-389.
  55. Шемуда М. Г. Особливості навчально-дослідницької діяльності обдарованих старшокласників. - C. 389-396.
  56. Клим-Климашевска А., Ягелло Е. Интернет как информационно-образовательная среда для детей дошкольного возраста. - C. 397-409.
  57. Павлюк Р. О. Інформаційна компетентність та інформаційна культура сучасного фахівця. - C. 409-417.
  58. Поліхун Н. І., Черняк Ю. М. Організаційні та методичні підходи щодо використання мережевих ресурсів у підготовці молоді до дослідницької діяльності. - C. 417-427.
  59. Стрижак О. Є., Гуржій А. М. Онтологічні інструменти управління мережевими інформаційними ресурсами та їх використання в освітній та науковій діяльності. - C. 427-434.
  60. Калюжна Л. Б. Креативність у контексті сучасного освітньо-виховного процесу. - C. 435-440.
  61. Коновальчук В. І. Взаємозв’язок психологічного здоров’я та творчого розвитку особистості. - C. 440-448.
  62. Кучеренко І. А. Сприйняття й увага – першооснова організації навчально-пізнавальної діяльності учнів на уроці. - C. 448-454.
  63. Цумарєва Н. В. Система психологічного супроводу самореалізації дітей підліткового віку шляхом саморозвитку та саморегуляції. - C. 454-464.
  64. Шелег Т. В. Роль освітнього середовища в життєтворчості особистості. - C. 464-471.
  65. Дубровіна І. В. Інформаційно-комунікативний компонент самоосвітньої діяльності вчителів музичного мистецтва в системі післядипломної освіти. - C. 472-479.
  66. Кашуба Л. В. Економічний аспект у навчанні молодших школярів. - C. 479-485.
  67. Коновалюк Е., Никитин С. Семейные детские дома в Польше. - C. 485-493.
  68. Климова О. І. Інформаційно-структурні особливості локативних прислівників у середньоанглійській мові. - C. 493-498.
  69. Мадюдя О. П. Типи еліпсу в ранньоновоанглійській мові. - C. 499-505.
  70. Савчук Р. Когда к тебе стучатся: воспоминания о Японии. - C. 506-509.
  71. Відомості про авторів . - C. 510-514.
2013
№ 3
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського