Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж74078/2018/17<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Professional pedagogics .- Kyiv- Титул.
- Зміст.
Розділ 1.Теоретико-методологічні основи розвитку професійної освіти і навчання
- Лузан П. Г., Колісник Н. В., Осипенко С. М. Дефінітивний аналіз базових понять стандартизації професійної освіти. - C. 5-13.
- Кулалаєва Н. В. Концептуальні засади проектного професійного навчання у закладах професійної (професійно-технічної) освіти. - C. 14-21.
- Алєксєєва С. В. Концепція підготовки майбутніх дизайнерів до розвитку професійної кар’єри. - C. 22-26.
- Абільтарова Е. Н. Поєднання традиційних та специфічних принципів формування культури безпеки професійної діяльності у майбутніх спеціалістів з охорони праці. - C. 27-34.
- Клочко О. В., Михайлюк О. Н. SMART-технологія в моделюванні міжпредметних зв ’язків математики та інформатики. - C. 34-42.
- Козак А. Р. Педагогічні умови формування професійної компетентності майбутніх майстрів ресторанного обслуговування. - C. 43-50.
- Журавська Л. М. Функціональна модель самокерованого автономного навчання студентів. - C. 51-57.
- Зуєва А. Б. Критерії діагностування якості smart-комплексу для професійної підготовки майбутніх кваліфікованих робітників. - C. 58-61.
- Цицюра К. В. Соціокультурна компетентність майбутніх бакалаврів з бізнес-економіки. - C. 62-69.
- Горбан Є. І. Суть і структура професійної компетентності методистів закладів професійної (професійно-технічної ) освіти. - C. 69-76.
Розділ 2. Методичні засади професійного навчання майбутніх фахівців
- Артюшина М. В. Розвиток інформаційно-цифрової компетентності майбутніх педагогів професійного навчання в галузі економіки. - C. 77-84.
- Борисенко Л. Л., Кучерява К. В. Діагностування мотиваційно-особистісного складника самоосвітньої компетентності майбутніх викладачів економіки. - C. 84-88.
- Слободянюк А. В., Косарєва Л. В. Особистісні ресурси студентської молоді (на матеріалах соціально-психологічних досліджень). - C. 89-94.
- Тарасова О. М. Розвиток психологічної мобільності майбутніх педагогів професійного навчання у процесі професійної підготовки. - C. 95-100.
- Стойчик Т. І. Формування сучасного ринку працi: аналiз попиту i пропозицiї робочої сили. - C. 101-105.
- Дрозіч І. А. Методична робота в закладі професійної (професійно-технічної) освіти сфери ресторанного господарства як засіб підвищення професійної компетентності майстрів виробничого навчання. - C. 106-114.
- Візнюк І. М. Професійне вигорання як чинник виникнення і розвитку іпохондричних розладів особистості. - C. 115-122.
Розділ 3. Зарубіжні та історичні аспекти розвитку професійної освіти і навчання
- Радкевич В. О., Бородієнко О. В, Пуховська Л. П., Радкевич О. П., Базелюк Н. В., Леу С. О. Модель мережевої взаємодії в розвитку системи професійної освіти і навчання у країнах ЄС. - C. 123-134.
- Чужикова В. Г, Лещенко К. А. Індикативні виміри творчої дифузії викладача економіки (європейський досвід). - C. 135-141.
- Іванченко В. В. Духовно-моральне зорієнтування підростаючого покоління в філософських школах Стародавнього Китаю. - C. 141-147.
- Павлюк Л. В. Підготовка вчителів трудового навчання і технлогій в Україні: історико-педагогічний аспект. - C. 147-152.
| 2018 | | № 17
|
|
|
|