Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж74078/2018/15<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Professional pedagogics
.- Kyiv

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Радкевич В. Науково-методичний супровід модернізації вітчизняної системи професійної та фахової передвищої освіти у контексті євроінтеграційних процесів. - C. 5-15.
  4. Тарасюк І. Напрями модернізації професійної підготовки фахівців харчової промисловості в закладах професійної освіти. - C. 16-21.
  5. Кравець С. Прогностична модель дистанційного професійного навчання. - C. 21-28.
  6. Чимшир В., Желясков В. Модель виявлення та розвитку здібностей студентів. - C. 28-33.
  7. Бугаєнко Т. Модель формування індивідуального стилю професійної діяльності майбутніх учителів фізичної культури у процесі педагогічної практики. - C. 34-41.
  8. Купрієвич В. Модель професійного самовдосконалення керівників закладів професійної (професійно-технічної) освіти в процесі підвищення кваліфікації. - C. 41-47.
  9. Яблуновська К. Теоретичні основи формування екологічної компетентності майбутніх викладачів аграрних закладів вищої освіти. - C. 47-53.
  10. Кулалаєва Н. SWOT-аналіз упровадження елементів дуальної форми навчання в професійну підготовку майбутніх кваліфікованих робітників. - C. 54-60.
  11. Разенкова Н. Теоретичне обґрунтування методики формування іншомовної професійної комунікативної компетентності майбутніх бакалаврів фінансово-економічних спеціальностей. - C. 61-67.
  12. Богатирьова Г. Комунікативно-психологічна складова готовності фахівців з туризму до екскурсійної діяльності. - C. 67-73.
  13. Скляренко І. Упровадження дуальної системи навчання у закладах вищої освіти в процесі підготовки майбутніх фахівців водного транспорту. - C. 73-81.
  14. Гриценок І. Формування психологічної готовності учнів закладів професійної (професійно-технічної) освіти до вибору й реалізації професійної кар’єри. - C. 81-87.
  15. Сеньків М. Формування геоекологічної компетентності майбутніх фахівців з туристичного обслуговування у контексті сталого розвитку. - C. 88-94.
  16. Пащенко Т. Контроль та оцінювання результатів проектної навчальної діяльності студентів коледжів і технікумів. - C. 95-100.
  17. Гуменна Л. Розвиток інформаційно-аналітичної компетентності педагогічних працівників закладів професійної (професійно-технічної) освіти. - C. 101-108.
  18. Поліщук Т. Методика дослідження проблеми розвитку організаційної культури педагогічного колективу закладу професійної освіти аграрного профілю. - C. 109-115.
  19. Висоцька Л. Створення інформаційно-освітнього середовища в закладах професійної освіти сфери обслуговування. - C. 116-123.
  20. Галущак І. Формування професійної мобільності майбутнього економіста. - C. 123-128.
  21. Зеліковська О. Формування міжкультурної компетентності студентів ІТ-спеціальностей: сучасний вимір. - C. 129-135.
  22. Кравченко С. Критерії, показники та рівні сформованості дослідницької компетентності майбутніх екологів. - C. 135-142.
  23. Зозуляк-Случик Р. Педагогічні умови формування професійної етики майбутніх фахівців соціальної роботи в університетах. - C. 142-146.
  24. Романов Л. Педагогічні умови формування готовності майбутніх кваліфікованих робітників автотранспортної галузі до застосування інноваційних виробничих технологій. - C. 147-153.
  25. Єршова Л. Від купця – до підприємця: трансформація цінностей української економічної еліти в ХІХ – на початку ХХ століття. - C. 154-161.
  26. Радкевич О. Правове забезпечення розвитку систем професійної освіти і навчання в країнах Західної Європи. - C. 162-168.
  27. Белан В. Європейська стратегія у сфері інформатизації освіти: перехід до відкритої освіти. - C. 169-175.
  28. Malysheva М. The impact of education reforms on development of continuing vocational education in Turkey. - C. 176-182.
  29. Вимоги до авторів. - C. 183-184.
2018
№ 15
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського