Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж74069/2010/8<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Географія та туризм
: наук. журн..- Київ

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Соколова О. В. Сучасні особливості розвитку туристичного ринку. - C. 3-6.
  4. Воронін І. М., Вороніна Г. Б. Глобалізація: туристський аспект. - C. 6-8.
  5. Смаль І. В. Тенденції та особливості розвитку міжнародного туризму. - C. 8-13.
  6. Зінько Ю. В., Іваник М. Б., Шевчук О. М. Європейський досвід розвитку геотуризму. - C. 13-23.
  7. Малиновська О. Ю. Гендерний аспект туризму. - C. 23-29.
  8. Самоленко І. С. Секс-туризм світу. - C. 29-33.
  9. Мацюк О. В. Динаміка розвитку туризму в країнах Південно-Східної Азії на прикладі Малайзії, Тайланду і Сінгапуру. - C. 33-37.
  10. Новосад Н. О. Суспільно-географічні фактори розвитку в’їзного туризму України. - C. 37-41.
  11. Мельничук А. Л., Бодіна А. О. Передумови створення українсько-польського транскордонного туристичного кластеру. - C. 41-45.
  12. Бейдик О. О., Гончарук А. О. Розвиток культурно-розважального туризму в Україні (на прикладі фестивального туризму). - C. 45-49.
  13. Ховалко А. Б. Просторова диференціація підземних територіальних систем Поділля для цілей туристичної рекреації. - C. 49-54.
  14. Стрижевська Т. С. Наявні умови для розвитку сталого туризму в депресивному регіоні Кіровоградської області. - C. 54-59.
  15. Пендерецький О. В. Концептуальна інформаційна кадастрова система об’єктів промислового туризму. - C. 59-64.
  16. Яценко Б. П. Міжнародний туризм в структурі господарства історичного міста (приклад Кіото). - C. 64-69.
  17. Стафійчук В. І., Томашук Д. О. Характеристика курортних районів Іспанії. - C. 69-73.
  18. Верхотурова О. А. Аспекти розвитку туристсько-рекреаційного комплексу Іспанії. - C. 73-76.
  19. Шилкіна А. О. Освітній туризм в Австралії. - C. 76-82.
  20. Невінчана О. В. Характеристика історико-культурних туристсько-рекреаційних ресурсів Японії. - C. 82-87.
  21. Сидоран Н. І. Аналіз розвитку туризмув регіоні Закарпаття (Україна) та Сабольч-Сатмар-Берег (Угорщина). - C. 87-93.
  22. Баранова І. І. Готельні ланцюги в індустрії туризму Туреччина. - C. 93-97.
  23. Крук М. Ю. Міжкультурні комунікації України та Великої Британії як підгрунтя розвитку туристичних зв’язків. - C. 97-101.
  24. Винниченко І. І. Українці в пострадянських державах: актуальність дослідження. - C. 101-105.
  25. Олійник Я. Б. Основні напрямки модифікації професійної підготовки фахівців туристичної галузі вищої кваліфікації. - C. 105-109.
  26. Любіцева О. О. Проблеми фахової освіти в туризмі. - C. 109-113.
  27. Антоненко В. С., Полевая М. В. Особенности зарубежных систем подготовки специалистов для индустрии туризма. - C. 113-118.
  28. Мельник С. В., Гаєвська Н. С. Сучасний стан кадрового забезпечення сфери туризму. - C. 118-122.
  29. Романенко О. В. Оптимізація вищої освіти на заняттях з дисципліни "Організація екскурсійних послуг". - C. 122-129.
  30. Шандор Ф. Ф. Бренд території, як інноваційний фактор регіонального розвитку туристичної галузі. - C. 129-134.
  31. Кіптенко В. К. Конкурентоспроможність туристичної індустрії України. - C. 134 -137 .
  32. Готинян В. С., Томченко О. В., Семененко А. В. Туристичні геоінформаційні веб-сайти. - C. 137-140.
  33. Орещенко А. В. Джерела даних для тривимірних реалістичних картографічних моделей. - C. 140-149.
  34. Смирнов І. Г. Логістика в ресторанному бізнесі як складник логістики туризму. - C. 149-168.
  35. Білоус А. В. Роль ЗМІ у формуванні туристичного іміджу дестинації. - C. 168-172.
  36. Лохматов А. С. Інформаційна підтримка діяльності туристичних підприємств з використанням інтернет-маркетингу. - C. 172-176.
  37. Пацюк В. С. Особливості створення індустріально-туристичних маршрутів. - C. 176-182.
  38. Сизон О. О. Інноваційні музейні заклади у світі та в Україні. - C. 182-188.
2010
Вип. 8
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського