Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж74063/2015/9<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Естетика і етика педагогічної дії : зб. наук. пр..- Полтава- Титул.
- Зміст.
Філософія і психологія педагогічної дії
- Усатенко Т., Усатенко Г. Поступ у прийдешнє: євроінтеграційні процеси українознавства. - C. 7-19.
- Бодрова Т. Особливості реалізації системно-інтегративного підходу в методичній підготовці майбутніх учителів музики. - C. 19-32 .
- Терешенко Н. Критеріальний апарат дослідження ефективності естетичного виховання старшокласників засобами бальної хореографії. - C. 32-42.
Педагогагічний естетика та етика
- Киридон П. Українське музикознавство від XVII до початку XX століття: європейський вибір. - C. 43-51.
- Кузнєцова О. Хорове виховання учнів у контексті традицій загальної музично-естетичної практики в українській школі. - C. 51-59.
- Насілєнко Л. Естетичний складник комунікативної компетентності майбутніх юристів (в умовах педагогічного експерименту). - C. 60-69.
Мистецтво і християнські цінності
- Kairaitytė A. Mergelės Marijos Apsireiškimų traktuotė lietuvių folklore.
- Цебрій І. Витоки професійного християнського церковного співу: Амвросій Медіоланський і Григорій Великий. - C. 83-92.
- Лебединська М. Музичне виховання дітей у добу Київської Русі (882-1132 рр.). - C. 92-99.
- Калабська В. Формування патріотизму на релігійних засадах засобами музичного фольклору в українській селянській родині (кінець XIX - початок XX століття). - C. 100-108.
Мистецька освіта: теорія, історія, методика
- Філатова Л. Портрети діячів освіти і культури Катеринослава (перша половина XIX століття). - C. 109-120.
- Красюк І. Провідні підходи до методики викладання образотворчого мистецтва: історико-педагогічний контекст. - C. 120-130.
- Грищенко Ю. Мистецтво в розвитку художньо-естетичного світогляду особистості: ретроспективний аналіз. - C. 131-139.
- Сянбо Ц. Педагогічні умови формування художньо-творчого потенціалу бакалаврів музичного мистецтва. - C. 140-150.
Інновації у мистецькій і педагогічний освіті
- Орлов В. Формування уявлень майбутньго вчителя мистецьких дисциплін про професійний успіх. - C. 151-163.
- Андрейко О. Модернізація дидактичної системи індивідуалізованого навчання у вищих мистецьких навчальних закладах. - C. 163-175.
- Лимаренко Л. Використання студенського театру в європейських системах професійної підготовки майбутніх педагогів. - C. 176-187.
- Стемковська я. Упровадження тривекторної тренінгової технології в систему наукова-методичної роботи школи художньо-естетичного профілю. - C. 188-197.
Рецензії
- Хомич Л. Художньо-естетичний світогляд - важливий чинник педагогічної майстерності викладачів мистецьких дисциплін (Рецензія на колективну монографію "Розвиток художньо-естетичного світогляду викладачів мистецьких дисциплін на основі інтегративного підходу" / О. М. Отич, С. О. Соломаха, І. В. Дубінець та ін. - Бердянськ: Видавець Ткачук О. В., 2014. - 252 с.). - C. 198-200.
- Коновець С. Естетична культура майбутнього вчителя образотворчого мистецтва як потреба сучасної школи (Рецензія на монографію Г. І. Сотської "Теоретичні і методичні засади формування естетичної культури майбутніх учителів образотворчого мистецтва в педагогічних університетах" (К. : Ін-т обдарованої дитини, 2014. - 382 с.). - C. 201-202.
Інформація про науково-педагогічні й мистецько-педагогічні заходи
- Вовк М. Тарас Шевченко і цінності сучасного вчителя (Круглий стіл "Тарас Шевченко і національне виховання сучасного вчителя", м. Київ, 23 лютого 2015 р.). - C. 203-205.
- Закомірний І. "Професійна свобода особистості у вимірах гуманістичної спадщини нтона Макаренка та Івана Зязюна" (XIV Міжнародна науково-практична конференція, м. Полтава, 12-13 березня 2015 р.). - C. 206-208.
- Відомості про авторів. - C. 209-210.
| 2015 | | Вип. 9
|
|
|
|