Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж74028/2021/17<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Актуальні питання корекційної освіти
: зб. наук. пр..- Кам'янець-Подільський. Педагогічні науки.- Отримується з 2010.

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Барна Х. В., Кашуба Л. В. Особливості корекції з подолання фонетикофонематичних порушень у дітей із заїканням. - C. 5-14.
  4. Брикова О. С., Бугера Ю. Ю. Застосування арттерапевтичних технік в роботі з батьками дітей з особливими освітніми потребами. - C. 14-24.
  5. Бугера Ю. Ю., Гевчук Н. С., Дідик Н. М. Методи і форми соціально-реабілітаційної роботи з батьками, які виховують дитину з особливими освітніми потребами. - C. 25-35.
  6. Буйняк М. Г., Миронова С. П., Чопік О. В. Розуміння сутності партнерства у педагогічній діяльності вчителями спеціальних шкіл. - C. 35-44.
  7. Вержиховська О. М. Корекція порушень структури особистості підлітків з порушеннями інтелекту. - C. 45-54.
  8. Гаврилова Н. С., Константинів О. В., Гаврилов О. В. Діагностика рівня розвитку навички спілкування у дітей з розладами спектру аутизму (початковий етап). - C. 54-75.
  9. Галецька Ю. В. Дослідження стану сформованості зв’язного мовлення учнів молодших класів з інтелектуальними порушеннями. - C. 75-84.
  10. Гаяш О. В. Особливості планування і проведення корекційно-розвиткових занять в умовах інклюзивно-ресурсного центру. - C. 84-94.
  11. Голуб Н. М. Взаємодія логопеда з батьками дітей при розв’язанні завдань профілактики і корекції в дітей труднощів формування та порушень писемного мовлення. - C. 95-106.
  12. Гончарук Н. М., Пихальський І. М. Характеристика інноваційних методів соціально-психологічної та фізичної реабілітації дітей з особливими освітніми потребами. - C. 106-117.
  13. Гусєва Т. О. Трудове навчання молодих людей з інвалідністю внаслідок інтелектуальних порушень в реабілітаційній установі. - C. 118-132.
  14. Докучина Т. О., Мішеніна А. В. Підготовка фахівців спеціальної освіти до формування уявлень про навколишнє у дошкільників з інтелектуальними порушеннями. - C. 132-141.
  15. Коваленко В. Є. Змістовна спрямованість інтересів школярів з інтелектуальними порушеннями як фактор їх залучення до гурткової роботи. - C. 142-152.
  16. Коваленко В. Є. Компоненти та критерії соціалізованості дітей з нормотиповим розвитком та інтелектуальними порушеннями в онтогенетичному вимірі. - C. 152-163.
  17. Косовська А. О. Командна робота як складова організації навчання дітей з особливими освітніми потребами. - C. 163-176.
  18. Лісова Л. І. Історичний аналіз формування методик навчання дітей дошкільного віку з порушеннями мовлення розв’язування арифметичних задач. - C. 176-185.
  19. Левицький В. Е. Формування зорового сприймання у дітей дошкільного віку з порушеннями розумового розвитку. - C. 186-195.
  20. Міщенко М. С. Роль практичного психолога як члена команди супроводу інклюзивного процесу. - C. 196-204.
  21. Супрун М. О., Супрун Д. М. Теоретико-методичні основи дослідження мотиваційної складової професійної підготовки спеціальних психологів. - C. 204-217.
  22. Ткач О. М. Аналіз голосових та поведінкових реакцій як складової домовленнєвого розвитку дітей раннього немовлячого віку. - C. 218-230.
  23. Шевченко Ю. В. Формування соціальних компетенцій у дітей із синдромом дауна дошкільного та молодшого шкільного віку (теоретичний аспект). - C. 230-239.
  24. Шилонова В., Кляйн В., Гладуш В. Інклюзивність вищої освіти Словаччини. - C. 240-251.
2021
Вип. 17
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського