Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж74028/2019/14<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Актуальні питання корекційної освіти
: зб. наук. пр..- Кам'янець-Подільський. Педагогічні науки.- Отримується з 2010.

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Аль-Мраят О. Б. Формування графо-моторних навичок у дітей з аутизмом: теоретичні засади і шляхи реалізації. - C. 5-18.
  4. Бєлова О. Б. Особливості розвитку емоційної пам’яті у дітей раннього віку з типовим психофізичним розвитком та порушеннями мовлення. - C. 18-27.
  5. Гіренко Н. А., Часовська А. С. Формування професійної компетентності студентів факультету спеціальної освіти для роботи в умовах інклюзивного навчання. - C. 27-36.
  6. Гаврилов О. В. Особливості розвитку дітей з інтелектуальними порушеннями тяжкого ступеня . - C. 36-49.
  7. Галецька Ю. В. До питання використання розповіді як методу розвитку зв’язного мовлення дошкільників із загальним недорозвиненням мовлення. - C. 50-58.
  8. Глущенко І. І. Засвоєння переносного значення слів та багатозначності у дітей із затримкою психічного розвитку. - C. 59-70.
  9. Дашковська А. В. Компетентнісний підхід до вивчення стану використання народної іграшки молодшими учнями зі зниженим зором. - C. 70-80.
  10. Дмітрієва О. І. Використання практичних видів діяльності у процесі формування правосвідомості старшокласників з порушеннями слуху. - C. 80-92.
  11. Докучина Т. О. Профорієнтаційна робота з дітьми з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного навчання. - C. 92-100.
  12. Журавльова Л. С. Теоретико-методичні основи застосування логопедичного скринінгу в роботі з молодшими школярами. - C. 101-114.
  13. Коломоєць Т. Г. Взаємодія фахівців і батьків дітей з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивної освіти. - C. 115-125.
  14. Константинов О. В., Каспрович Р. Й. Профилактика нарушений голосу у педагогов. - C. 125-136.
  15. Кравченко І. В. Розвиток мовлення дітей дошкільного віку засобами зображувальної діяльності. - C. 137-147.
  16. Курєнкова А. В. Методичні особливості проведення сюжетнорольової гри соціального спрямування зі старшими дошкільниками з інтелектуальними порушеннями. - C. 148-158.
  17. Куриця А. І. Особливості психоконсультативної та психотерапевтичної роботи з сім’єю, яка виховує дитину з порушенням мовлення. - C. 159-168.
  18. Левицький В. Е. Методичні аспекти формування основних рухових якостей на уроках фізичної культури в дітей з порушеннями розумового розвитку молодшого шкільного віку. - C. 168-177.
  19. Луцько К. В. Передумови формування внутрішнього мовлення у дітей з особливими освітніми потребами в системі спеціального навчання. - C. 178-190.
  20. Маруда О. Г. Питання надання правової допомоги людям з інтелектуальними порушеннями в міжнародних документах. - C. 190-205.
  21. Марціновська І. П. Резилієнс підхід у психолого-педагогічній корекції травматичних та стресових станів. - C. 205-218.
  22. Миронова С. П. Розвиток свідомого ставлення до навчання у дітей з інтелектуальними порушеннями в контексті реалізації Концепції Нової української школи. - C. 219-227.
  23. Мога М. Д. Корекційна стратегія у фізічному вихованні дітей раннього віку зі спастичним типом рухових порушень. - C. 228-238.
  24. Поліковські М. Вивчення творчо-практичного компоненту образного мовлення в молодших учнів зі зниженим і нормальним зором. - C. 239-248.
  25. Притиковська С. Д. Теоретичні та методичні аспекти розвитку темпоритму мовлення засобами музичноритмічного та фізичного виховання. - C. 248-259.
  26. Сімко А. В. До питання про особливості психомоторної активності і структура рівнів побудови рухів на прикладі дітей з порушеннями психофізичного розвитку. - C. 259-269.
  27. Свідерська М. М. Програма розвитку розуміння мовлення учнями другого класу з комплексними порушеннями психофізичного розвитку. - C. 270-279.
  28. Сербова О. В., Лопатіна Г. О., Цибуляк Н. Ю. Емоційне вигорання спеціального педагога. - C. 279-290.
  29. Синиця А. О. Актуальність логопедичного супроводу дітей раннього віку з церебральним паралічем у сучасному соціумі. - C. 290-302.
  30. Скрипник Т. В. Специфіка реалізації міждисциплінарного командного супроводу в інклюзивному освітньому середовищі України. - C. 302-313.
  31. Таран О. П. , Лісайчук А. С. Особливості емоційної компетентності дітей старшого дошкільного віку із загальним недорозвитком мовлення. - C. 313-323.
  32. Федоренко С. В., Гребенюк Т. М., Синьова Є. П., Федоренко І. В. Вивчення орфографічної та пунктуаційної грамотності учнів 6-7 класів зі зниженим зором в умовах інклюзивного навчання. - C. 324-334.
  33. Федорчук Л. П. До питання формування психолого-педагогічних компетентностей медичних сестер. - C. 334-344.
2019
Вип. 14
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського