Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж74028/2018/11<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Актуальні питання корекційної освіти
: зб. наук. пр..- Кам'янець-Подільський. Педагогічні науки.- Отримується з 2010.

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Березка С. В. Модель психокорекції поведінкових розладів дітей з порушеннями інтелекту. - C. 5-13.
  4. Бєлова О. Б. Особливості розвитку уваги у дітей дошкільного віку з порушеннями мовлення. - C. 14-23.
  5. Бистрова Ю. О., Коваленко В. Є. Тренінг як засіб підвищення професійної компетентності педагогів у сфері інклюзивного навчання дітей з особливими освітніми потребами. - C. 24-34.
  6. Боряк О. В. Система діагностики,формування та корекції мовленнєвої діяльності розумово відсталих дітей молодшого шкільного віку. - C. 35-48.
  7. Вержиховська О. М. Особливості використання невербальних засобів спілкування при роботі з молодшими школярами з порушеннями інтелектуального розвитку. - C. 48-58.
  8. Гаврилова Н. С. Методика корекції порушення артикуляційної моторики рухового обмежуючого типу. - C. 58-69.
  9. Галецька Ю. В. Дослідження лексичної сторони мовлення з використанням піктограм у дошкільників з порушеннями розумового розвитку. - C. 69-80.
  10. Голуб А. В. Методологія,організація та зміст програмно-методичного комплексу формування та корекції порушення усного мовлення дітей при дизартріях старшого дошкільного віку. - C. 81-90.
  11. Дем’яненко Б. Т., Слишко М. А., Мухіна Ю. Ю. Клініко-психологічні особливості та психологічна корекція емоційних та поведінкових порушень у підлітків з акцентуаціями характеру. - C. 91-101.
  12. Дмітрієва О. І., Докучина Т. О. Розвиток комунікативної компетентності корекційних педагогів засобами тренінгу командної взаємодії. - C. 101-110.
  13. Журавльова Л. С. Аналіз нормативно-правового забезпечення щодо здійснення логопедичної діяльності в умовах початкової школи. - C. 111-121.
  14. Захарченко М. Р., Паламар О. М. Дослідження актуального рівня сформованості моральної поведінки у дітей зі зниженим зором. - C. 121-133.
  15. Кобель І. Г., Dickinson J. Моделі інклюзії для глухих: погляд із США. - C. 133-147.
  16. Кравченко І. В. Історія вивчення можливостей використання комп'ютерних ігор у логопедичній роботі з дітьми. - C. 148-156.
  17. Левицький В. Е. До питання про психолого-педагогічну підготовку із соціалізації вихованців закладів інтернатного типу підліткового віку. - C. 157-167.
  18. Лисенкова І. П. Застосування інноваційних психологічних методів у роботі з дітьми з когнітивними порушеннями. - C. 167-177.
  19. Лісова Л. І. Особливості труднощів переказу тексту арифметичної задачі молодшими школярами з тяжкими порушеннями мовлення. - C. 178-186.
  20. Лопатинська Н. А. Історія становлення та розвитку нейрологопедичних досліджень: клінічний аспект. - C. 186-202.
  21. Луцько К. В. Розвиток довербального мислення у дитини з особливами освітніми потребами,його корекційний потенціал та можливості практичної реалізації. - C. 203-214.
  22. Мартинчук О. В. Дослідження мотиваційних орієнтацій майбутніх спеціальних педагогів як детермінант успішної діяльності в інклюзивному середовищі. - C. 215-232.
  23. Миронова С. П., Буйняк М. Г., Плохотнюк Н. С. Професійна компетентність керівника як умова створення інклюзивного простору закладу. - C. 233-241.
  24. Орлянська А. В. Недирективні корекційні методики в роботі з дітьми з розладами спектру аутизму. - C. 242-250.
  25. Позднякова О. Л. Розвиток інтегральної індивідуальності дітей з аутистичними порушеннями в умовах виховної системи освітньо-реабілітаційного закладу. - C. 251-264.
  26. Прядко Л. О. Проблема організації уроку в інклюзивному закладі освіти. - C. 264-273.
  27. Свідерська М. М. Погляди батьків та вчителів на розуміння мовлення молодшими школярами з аутизмом. - C. 273-282.
  28. Ткач О. М. Особливості формування комунікативної навички у дітей дошкільного віку з розладами спектру аутизму. - C. 282-290.
  29. Утьосов Я. A. Змістові основи соціальної компетентності підлітків з інтелектуальними порушеннями. - C. 290-296.
  30. Утьосова М. М. Змістові аспекти розвитку сприймання простору в дошкільників з інтелектуальними порушеннями. - C. 296-303.
  31. Шевченко В. М. Становлення та розвиток освіти для дітей із сенсорними порушеннями в Україні та Польщі. - C. 304-315.
2018
Вип. 11
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського