Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж74028/2016/8<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Актуальні питання корекційної освіти
: зб. наук. пр..- Кам'янець-Подільський. Педагогічні науки.- Отримується з 2010.

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Aksamit D., Giryński А. System kształcenia osób z głęboką niepełnosprawnością intelektualną, w świetle obowiązujących aktów prawnych oraz rozwiązań praktycznych w Polske. - C. 5-19.
  4. Бєлова О. Б. Дослідження стану агресії у молодших школярів з фонетичним недорозвиненням мовлення. - C. 20-28.
  5. Бондар В. І. Дидактичні функції професійно-трудового навчання осіб з інтелектуальними порушеннями та умови їх реалізації. - C. 29-37.
  6. Дячок С. Ю. До питання про історичну періодизацію психічного розвитку дітей. - C. 37-45.
  7. Галецька Ю. В. Використання вказівок та заохочення при формуванні соціально-побутових навичок у дітей з помірною та тяжкою розумовою відсталістю. - C. 46-54.
  8. Гаврилова Н. С. Типи порушень артикуляційної моторики та особливості їх корекції. - C. 54-63.
  9. Гаврилов О. В. Характеристика стану інвалідизації населення в Україні (зведені статистичні показники). - C. 64-80.
  10. Хохліна О. П. Розвиток як ключова категорія проблеми корекційної роботи у спеціальній освіті. - C. 80-89.
  11. Журавльова Л. С. Сучасні підходи до вивчення порушень мовленнєвого розвитку молодших школярів. - C. 89-100.
  12. Каменщук Т. Методика діагностики рівнів засвоєння просторової знаково-символічної системи знань дітьми з помірною та тяжкою розумовою відсталістю. - C. 101-113.
  13. Дем'яненко Б. Т., Качур Л. Ю. Роль супервізії в професійній підготовці майбутніх психологів. - C. 114-123.
  14. Константинів О. В. Психолого-педагогічне і методичне забезпечення процесу професійно-трудового навчання розумово відсталих учнів (друга половина ХХ ст.). - C. 123-137.
  15. Левицький В. Е. До питання про проведення рухливих ігор з учнями молодших класів з порушеним інтелектом. - C. 138-147.
  16. Лісова Л. І. Порівняльний аналіз програмних вимог до вмінь розв'язувати арифметичні задачі учнями загальноосвітньої та спеціальної загальноосвітньої школи для дітей з ТПМ. - C. 147-157.
  17. Максименко Н. В. Окремі аспекти функціонування джерел з формування основ безпеки життєдіяльності учнів молодших класів з порушеннями інтелекту. - C. 158-166.
  18. Marcinkowska. B, Konieczna I., Smolińska K. Zachowania komunikacyjne ujawniane przez dzieci z zespołem Aspergera w sytuacjach szkolnych. - C. 167-180.
  19. Mlynarczyk-Karabin E. Problematyka komunikacji niewerbalnej u dzieci z autyzmem w kontekście teorii umysłu. - C. 180-192.
  20. Осадча Т. М. Перцептивна оцінка голосу у дітей дошкільного віку з органічною патологією гортані. - C. 192-203.
  21. Притиковська С. Д. Розвиток координаційних здібностей у дошкільників із загальним недорозвитком мовлення. - C. 203-215.
  22. Романенко О. В. Діагностика готовності майбутнього спеціального психолога до професійної діяльності на етапі навчання у вищому навчальному закладі. - C. 216-224.
  23. Руденко Л. М., Гавриленко Ю. В., Осадча Т. М. Сучасні підходи до психокорекції емоційних порушень у дітей, хворих на цукровий діабет 1 типу і хронічний тонзиліт. - C. 225-233.
  24. Савінова Н. В. Логодіагностика готовності дітей із тяжкими порушеннями мовлення до здійснення базових словотворчих операцій. - C. 234-244.
  25. Сімко А. В. Психолого-педагогічні особливості організації рухової активності дітей дошкільного віку з психофізичними порушеннями в сім'ї. - C. 245-254.
  26. Снісаренко О. І. Зміст корекційно-розвивального впливу на дітей із затримкою психічного розвитку в умовах освітньої інтеграції. - C. 254-266.
  27. Ткач О. М. Характеристика методів дослідження механізмів формування семантичних полів слів. - C. 266-274.
  28. Утьосова О. І. Складнощі формування математичних уявлень в учнів молодшого шкільного віку з помірним ступенем розумової відсталості. - C. 274-282.
  29. Вержиховська О. М. Особливості виховання розумово відсталої дитини в сім'ї. - C. 282-291.
  30. Єжова Т. Є. Фізичне виховання дітей з порушеннями зору як засіб реалізації їх права на охорону здоров'я: історико-педагогічне дослідження. - C. 291-300.
  31. Зелінська-Любченко К. О. Мовленнєва діяльність дошкільників із моторною алалією. - C. 300-309.
  32. Золотарьова Т. В. Методика стимулювання компенсації порушень. - C. 309-323.
  33. Гладких Н. В. Психолого-педагогічне обстеження дітей з комплексними порушеннями психофізичного розвитку молодшого шкільного віку. - C. 323-333.
  34. Шульженко О. Є. Вивчення психологічних можливостей фахівців до взаємодії з аутичними дітьми в аспекті емоційної стійкості особистості. - C. 333-342.
2016
Вип. 8
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського